محمدامین توکلی‌زاده، معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تهران گفت: شهرداری وظیفه نگهداری پنج هزار معتاد متجاهر را داشت که آن را انجام می‌دهیم. شهرداری به وظایف و مافوق وظایفش در این زمینه عمل می‌کند؛ افرادی را که هیچ دستگاهی زیر بارش نمی‌رفت و وظیفه ما هم نبود، پذیرش کردیم. یاور شهر ۹ آماده پذیرش است و پیمانکار، پزشک، مددیار و پرسنلش مستقر شدند که فاز یک آن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عقیده دیوید بکام با وجود خدمات قابل توجه خانواده گلیزرها برای منچستریونایتد، زمان تغییر مالکیت در این باشگاه فرا رسیده است.
ماجرای مارتا، دانشجوی ایتالیایی که پدرش تصمیم گرفت در جشن فارغ التحصیلی‌اش شرکت نکند و ترجیح داد برای حضور در فینال لیگ اروپا بین رم و سویا به بوداپست سفر کند، در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.
آن‌ها در تحقیقات منکر ادعای گروگانگیری شدند و گفتند: ما از شوهر سابق این خانم پول می‌خواستیم، اما او به ما گفت پول‌هایش را به عنوان مهریه به همسرش داده است وقتی به سراغ این زن رفتیم او منکر شد، اما گروگانگیری را خودش مطرح کرد و گفت چندین عکس و فیلم از او بگیریم و برای همسر سابقش ارسال کنیم تا در ازای آزادی او پول بدهد. اما مرد جوان پولی نداد و وقتی می‌خواستیم از خانه بیرون بیاییم او سوار بر خودروی ما فرار کرد.
فرار پس از شلیک به برادر/ ماجرای زنی که قاچاق فروش شد!/ قتل کودک ۱۹ ماهه برای فروش اعضای بدن/ قاتل تاجر افغانستانی دستگیر شد/ اعترافات عامل جنایت در جشن تولد مستانه!/ داماد قاتل پای چوبه دار/ پرونده خودکشی گروهی اعضای یک خانواده پیچیده‌تر شد/ ۲ ادعا در ماجرای چمدان زمرد‌های ۹۰ میلیارد تومانی
مقامات آمریکایی گفتند که بالون چینی به اندازه سه اتوبوس مدرسه بوده است. آن‌ها جزئیات زیادی را در مورد فناوری به کاررفته در بالون ارائه نکرده‌اند، اما قاطعانه باور دارند که این یک بالون نظارتی است و خاطرنشان کردند که موتور و پیش‌ران‌هایی دارد که امکان مانور دادن را برای آن فراهم می‌کنند.
عزیزی مدیرکل مبارزه با فرارهای مالیاتی گفت: مطبی از کارت‌خوان یک شغل معاف از مالیات مثل محصولات کشاورزی استفاده می‌کرده که در حال تکمیل اطلاعات هستیم تا به مرجع قضایی ارسال شود.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ پایان فرار یک ماهه ۴ سارق مسلح/ انفجار کپسول گاز با ۷ کشته و یک مجروح در کنارک/ شلیک در ملاقات دوستانه/ قتل همسر مقابل چشمان فرزند/ لاشه موتورسیکلت‌های اوراقی در لانه یک دزد!/ محاکمه پسر جوان به اتهام آزار دختر دانشجو/ ماجرای شکارچی گورستان!/ سفر به ایران برای انتقام عشق نافرجام
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ سقوط از طبقه دوم هنگام فرار از دست پلیس/ گازگرفتگی ۱۹ دانش‌آموز در مدرسه/ ماجرای قتل هولناک دختر ۱۷ ساله اهوازی به دست پدرش!/ نتقام اینستاگرامی از خواستگار سابق/ دسیسه سیاه زن تهرانی برای حذف شوهر پزشک!/ محاکمه مأمور پلیس به اتهام شلیک مرگبار/ ماجرای شلیک به افیون فروش قداره بند!/ اجاره مردان مسلح برای ربودن یک تاجر
محسن تهرانی، پیشکسوت فوتبال گفت: آخرین بار وقتی به آن کمپ رفتیم، دوستم نبود. مددجویان آنجا برایمان شربت آوردند، ما هم شربت را خوردیم. ولی دیگر چیزی یادمان نمی‌آید و بیهوش شدیم. روز بعد در همان کمپ به هوش آمدیم، اما دیدیم که خبری از پول‌ها و طلاهایمان نیست. گوشی موبایل‌مان را هم سرقت کرده بودند. یک گردنبند طلا، ۱۲ میلیون تومان پول از کارت عابربانکم را دزدیدند، اما همه این‌ها یک طرف و دستبند مرحوم ناصر حجازی هم یک طرف. مرحوم ناصر حجازی آن دستبند را به من هدیه داده بود. آنجا بود که فهمیدیم ۳ نفر از افرادی که در کمپ بودند سرقت را اجرا کرده و متواری شده‌اند. با این حال فرار آن‌ها خیلی طول نکشید و در نهایت پلیس خیلی زود متهمان فراری را دستگیر کرد.
متهم به قتل گفت: روز حادثه وقتی به خانه رفتم پسرخاله‌ام را هم در آنجا دیدم و عصبانی شدم. ناخواسته با خواهرم درگیر شدم و از سر عصبانیت یک چاقو برداشتم و با آن ضربه‌ای به او زدم. آن زمان به درستی نمی‌دانستم که چه می‌کنم، اما وقتی به‌خودم آمدم خواهرم جانش را از دست داده بود و از سر ترس فرار کردم.
ماموران با اطلاعات به‌دست‌آمده، به تحقیقات ادامه دادند تا این‌که دیروز در جریان تحقیقات متوجه شدند ماجرای این آدم‌ربایی، ساختگی بوده و دختر جوان از یک سال قبل از طریق اینستاگرام با پسری آشنا شده و قصد داشته با او ازدواج کند، اما خانواده‌اش مخالف این ازدواج بودند. همین باعث شده از خانه فرار کند و همراه پسر مورد علاقه‌ا‌ش با سفر به جزیره کیش دور از چشمان خانواده با هم ازدواج کنند.
متهم در گفت‌وگویی ماجرای این دزدی جنجالی را اینطور روایت کرده بود: من و همدستم با موتور سمت بالای شهر گشت می‌زدیم تا سوژه پیدا کنیم. این خودروی ۲۰۶ را دیدیم. دوستم گفت برو و از راننده‌اش سرقت کن. من هم رفتم و با تهدید قمه، گوشی او را سرقت کردم و برگشتم. یادم نمی‌آید که دقیقا به آن دختر چه گفتم، ولی یادم می‌آید که تهدید کردم. او هم خیلی ترسیده بود. بعد بلافاصله رفتم آنطرف اتوبان و با دوستم فرار کردیم. در کل هدف‌مان گوشی و طلا بود.
شب گذشته درگیری میان زندانیان محکومیت مالی و سرقت سبب تحریق کارگاه خیاطی زندان اوین شد که در ادامه با دخالت ماموران انتظامی و آتش‌نشانی اطفا حریق انجام شد و آرامش به زندان بازگشت.
گوران، برای فرار از دست پلیس به خانه دو زن در همسایگی‌اش رفت و آن‌ها را گروگان گرفت. مرد متجاوز پس از آنکه شلیر رسولی خودش را از پنجره به پایین پرت کرده بود، در حین فرار از پشت‌بام به خانه همسایه دیگر رفت. یک زن را گروگان گرفت. ولی آنجا هم نزدیک بود دستگیر شود که بازهم به خانه یک همسایه دیگر رفت. در آنجا نیز لحظات وحشتناکی را رقم زد.
تجسس‌های مأموران پلیس تا ۲سال ادامه داشت تا اینکه در سال۸۶ آن‌ها به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد متهم با هویتی جعلی و به‌طور مخفیانه زندگی می‌کند. او در یک نانوایی به‌عنوان کارگر کار می‌کرد که پس از ۲سال فرار دستگیر شد و به قتل برادر همسرش اعتراف کرد؛ اما گفت قصد کشتن او را نداشته است.
فرمانده انتظامی مشهد گفت: دو جوان که با رفتار‌های نامتعارف و خطرناک، رانندگان عبوری را به ترس و وحشت انداخته بودند و رهگذران را به فرار وا می‌داشتند، ناگهان در محاصره نیرو‌های گشت خودرویی کلانتری طبرسی شمالی قرار گرفتند و به قصد فرار از چنگ پلیس به داخل پیاده رو گریختند، اما نیرو‌های انتظامی به تعقیب آن‌ها ادامه دادند و پس از یک درگیری کوتاه، دستبند‌های قانون را بر دستان راکب و ترک نشین موتورسیکلت حلقه زدند.
با دستگیری دزد ۱۸ ساله معلوم شد که وقتی مأموران خانه دختر موردعلاقه وی را محاصره کرده بودند، او متوجه حضور پلیس در این محل شده و، چون راهی برای فرار نداشت، با سوراخ کردن بخش تحتانی خرس عروسکی توانسته خود را داخل آن پنهان کند.
جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان گفت: متهم این ماجرا که حالت طبیعی نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست ماموران پلیس را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ تخریب دیوار امامزاده برای یافتن گنج/ او یک فرشته بود/ رهایی از کابوس مرگ پس از ۷ سال/ سرقت بدون آثار جرم!/ دستگیری سرکرده باند بزرگ قاچاق مسلحانه مواد مخدر/ ماجرای روباه اینستاگرام!/ فرار با لباس زنانه برای مخفی کردن راز قتل خواهر
محمد طیبی از ماجراهای جدا شدنش از نفت مسجدسلیمان و بازگشت به صنعت نفت می‌گوید.
محمد طیبی از ماجراهای جدا شدنش از نفت مسجدسلیمان و بازگشت به صنعت نفت می‌گوید.
در پایان مراسم شبیه‌خوانی که جمعیت در حال ترک محل بودند فردی شیطنت کرده و ته مانده سیگار خود را بر روی قسمت شکم اسب خاموش می‌کند. اسب از شدت سوزش ته مانده سیگار، افسار خود را از دست مالک رها کرده و به سرعت شروع به تاختن می‌کند.
مرد افغان که سال‌ها قبل در جریان یک درگیری در افغانستان دست به جنایت زده و زندانی بود، پس از ورود طالبان موفق به فرار از زندان شد و به ایران گریخت تا یکی از هولناک‌ترین جنایات سال را در رفسنجان رقم بزند. او به گمان اینکه همشهریانش قصد دارند او را تحویل پلیس افغانستان بدهند جان ۶ افغان و ۴ ایرانی را با ضربات چاقو گرفت.
در دو ماه گذشته نزدیک به ۳۰۰ نماد بازدهی بیش از ۲۰ درصد را به ثبت رسانده‌اند. برخی از نمادها نیز رشدهای غیرطبیعی داشته‌اند. بیش از ۴۰ نماد بازدهی بیش از ۵۰ درصدی را به ثبت رسانده‌اند. در مطلب زیر به جزییات این خبر می پردازیم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ