هافبک سپاهان در شروع تمرینات این تیم به اصفهان بازگشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرار بارسلونا از چنگ کادیز با دوگل دیرهنگام
مدافع ملوان خوش شانس بود که در صحنه برخورد با مهاجم استقلال مصدومیت جدی پیدا نکرد.
نخستین گل مدافع میانی آلومینیوم برای این تیم سه امتیازی بود.
نخست‌وزیر عراق دستور داده تا موضوع فرار یک خرس از قفس در یک پرواز به مقصد بغداد مورد بررسی قرار گیرد. ‌
سوپرگل صالح حردانی در دیدار برابر صنعت نفت آبادان، بار دیگر قدرت سنتی آبی‌ها در سمت راست خط دفاعی را برجسته کرد.
فرار کردم تا به آرامش برسم، اما انگار تمام چیز‌هایی که در ذهن خود پرورانده بودم تنها یک رؤیا بود. فرزاد با من قرار ازدواج گذاشته بود؛ او برایم از لباس عروسی و خانه‌ای که می‌خواست اجاره کند، صحبت می‌کرد، اما همه این وعده‌های توخالی برای فریب من بود.
در روزی که داور دیدار اتحاد کلباء و الوصل تصمیمات جنجالی اتخاذ کرد، فرهاد مجیدی نیز با یک کارت قرمز مستقیم از کنار زمین اخراج شد.
غلامپور می‌گوید همه می‌خواهند با ساپینتو درگیر شوند تا جلوی روند خوب او را بگیرند.
بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر سرانجام درباره اینکه چرا به جای فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی استقلال انتخاب نشد، شفاف‌سازی کرد.
آن شب مشروب خوردم و حال طبیعی نداشتم در یک لحظه تصمیم گرفتم با چاقو او را بزنم، اما وقتی چاقو به او خورد، شروع به جیغ و فریاد کرد و من از ترس اینکه کسی متوجه بشود دستمالی را برداشتم و گلویش را آنقدر فشار دادم تا خفه شد. پس از آن چند النگویی که در دستش بود را بریدم و زنجیر و سکه‌های طلا و تلفن همراهش را برداشتم و بسرعت از خانه‌اش خارج شدم.
در بررسی‌ها مشخص شد قاتل داخل پذیرایی پدر و مادرش را با ضربات چاقو هدف قرار داده است. همسایه‌ها در تحقیقات پلیسی اعلام کردند لحظه حادثه صدای دلخراش زن و مرد میانسال را از داخل خانه‌شان شنیده و بعد هم دیده‌اند که پسر آن‌ها وحشت‌زده از آپارتمان فرار کرده و میهمان مقتول هم با داد و فریاد درخواست کمک کرده است.
مجیدی برای تقویت تیمش بازیکن سابق پرسپولیس را می‌خواهد.
فرزاد حسین‌خانی برای فرار از پایین جدول ۱۱ بازیکن تیمش مقابل سپاهان را معرفی کرد.
مس رفسنجان در حالی توانست در هفته چهاردهم مدافع عنوان قهرمانی را در آزادی متوقف کند که نمایشی فراتر از انتظار داشت.
شاگردان فرزاد حسین‌خانی هر طور شده توانستند مقابل تیم مدعی تراکتور یک امتیاز کسب کنند تا دست خالی به خانه برنگردند.
سرمربی ایرانی تیم فوتبال اتحاد کلباء دلایل شکست سنگین تیمش مقابل شارجه در هفته یازدهم لیگ امارات را اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال هیچگونه اشاره‌ای به مجموع دستمزد دستیاران پرتغالی کی‌روش در جام‌جهانی قطر نکرد، نکته ای که اختلاف اصلی بر سر آن شکل گرفته و به نظر می‌رسد رئیس فدراسیون با زیرکی از زیر بار آن فراد می‌کند و نمی‌خواهد در موردش حرف بزند.
دروازه‌بان عربستان پس از اینکه توپ از خط دروازه رد و شادی لواندوفسکی با باز کردن دست‌هایش آغاز شد، به مرز دیوانگی و عصبانیت شدید رسید، خشمگین پا‌های خود را فشار داد و فریاد زد.
دروازه‌بان عربستان پس از اینکه توپ از خط دروازه رد و شادی لواندوفسکی با باز کردن دست‌هایش آغاز شد، به مرز دیوانگی و عصبانیت شدید رسید، خشمگین پا‌های خود را فشار داد و فریاد زد.
سرمربی سابق استقلال این روزها در لیگ امارات هم شگفت‌انگیز ظاهر شده و با الاتحاد کلبا نتایجی فراتر از حد انتظار گرفته است.
برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال زمان رسیدن به اولین جامی که به هواداران استقلال قول داده بود فرا رسیده است.
برای ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی استقلال زمان رسیدن به اولین جامی که به هواداران استقلال قول داده بود فرا رسیده است.
محمد مهاجری فعال رسانه‌ای اصولگرا نوشت: اگر جای رئیس زندان بودم می‌آمدم روبروی شما فریاد می‌زدم: طلبکارید؟ اگر هیچ چیز این‌ها تقصیر شما نباشد، نماز نخواندنشان و بلکه فراری دادنشان از دین، تقصیر شمای امام جماعت و امام جمعه است.
مرکز استانی با المان‌های ناچیز و نازیبا که بی سلیقگی و روزمرگی و پژمردگی را فریاد می‌زنند و کسی هم نیست که جلوی این بی مسئولیتی و فرار از زیر بار کار را در شهر یاسوج بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ