هافبک ذوب آهن می‌گوید این تیم با تقویت در نیم فصل، به دنبال رتبه‌ای بهتر نسبت به فصل گذشته خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار سپاهان - تراکتور با چند صحنه مشکوک داوری همراه بود و اعتراض هر دو تیم را به دنبال داشت.
علیرضا فغانی و مهدی سیدعلی، در فصل بعد رقابت های لیگ برتر قضاوت نخواهند کرد.
محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور دیدار پرسپولیس - گل‌گهر انتخاب شد.
رییس کمیته داوران و عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال توضیحات دقیقی را درباره چند صحنه داوری حساس مسابقات هفته بیست و هفتم لیگ برتر ارائه کرد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار چند تصویر و یک بیانیه کوتاه به ادعای استقلال واکنش نشان داد.
برنامه و داوران هفته ۲۴ لیگ برتر؛ استراحت چند داور سرشناس!
داور هلندی دیدار فرایبورگ و یوونتوس با چند تصمیم بحث برانگیز خشم تیم میزبان را برانگیخت.
مایکل اولیور، داور معروف انگلیسی برای پیروزی نیوکاسل مقابل منچستریونایتد لحظه شماری می کند.
چند صحنه بحث برانگیز در دو هفته اخیر سبب شد پرسپولیس به شدت نسبت به داوری معترض باشد اما سرخ‌ها برای بازگشت به صدر نیاز به پیروزی دارند.
تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
فولاد خوزستان روز گذشته موفق شد در دیداری حساس برابر پرسپولیس، به برتری دست یابد.
باشگاه پرسپولیس با انتشار یک بیانیه و چند فریم از ورزشگاه فولاد آره‌نا، اعلام کرد که قصد شکایت از این باشگاه را دارد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
چند کارشناس داوری تایید کردن که اتفاقی که در دقایق پایانی درون محوطه جریمه فولاد رخ داد، خطا بود و باید یک پنالتی برای پرسپولیس اعلام می شد.
کارشناسان داوری نظرات متفاوتی در مورد دو پنالتی اعلام شده برای استقلال در دیدار برابر تراکتور و چند صحنه تکرار پنالتی دوم دارند.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: در دیدار ما مقابل هورسان چند صحنه مشکوک وجود داشت، اما ما در کار داوری دخالت نمی‌کنیم.
نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک داور ویدئویی با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، روسای دپارتمان‌های بین‌الملل، حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری و کمیسیون معاملات امروز برگزار شد.
شاهد عینی در این باره می‌گوید: «چند مرد هم به او تذکر دادند که روسری‌اش را سرش کند، ولی چیزی که من دیدم این بود که نیروی انتظامی آن چند مرد را از صحنه دور کرد. نیروی انتظامی اجازه نمی‌داد نظم تظاهرات خراب شود.
مازیار زارع همانقدر که کنار زمین عصبانی بود، مقابل خبرنگاران هم با همان حالت ایستاد و انتقادات زیادی را به داور مسابقه داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، که در دیدار تیمش مقابل منچسترسیتی به دلیل اعتراض شدید به کمک‌داور اخراج شده بود از سوی اتحادیه فوتبال به دلیل رفتار نامناسب محکوم شد.
بازیکن استقلال معتقد است که در دیدار برابر فولاد، داور در چند صحنه می توانسته است برای آبی ها خطای پنالتی اعلام کند.
بارسلونا امشب در دیداری حساس با یک گل در زمین اینتر مغلوب شد. در دیداری که چند صحنه بحث‌برانگیز داوری داشت که باعث عصبانیت شدید ژاوی و بارسایی‌ها شد.
اگر قضاوت دیگری برای پرسپولیس یا آقای گل‌محمدی انجام بدهم، صحنه دربی هیچ تاثیری در سوتم نخواهد داشت اما با چند نفر سر پل صراط کار دارم، چون به من تهمت زدند.
امروز بیستم اردیبهشت ماه، مصادف با «سه‌شنبه‌های نظارتی» مجلس که قرار است نمایندگان در صحن علنی مجلس طبق روال، موارد نظارتی ازجمله سوال از وزرا و تحقیق و تفحص را در دستور کار خود قرار دهند با حضور وزیر امور خارجه و پاسخگویی وی در پشت تریبون مجلس درباره موضوعاتی همچون سدسازی ترکیه روی رودخانه‌های دجله و ارس آغاز به کار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ