تیم فوتبال پرسپولیس با تساوی برابر آلومینیوم صدر جدول را پس از هفته‌ها از دست داد. در این دیدار داور برای نیمه اول وقت اضافه کم گرفت و در چند صحنه مشکوک به پنالتی هم تصمیم جنجالی گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با ابقای درویش رکورد منفی متوسط هر سال یک مدیرعامل برای پرسپولیس سرانجام از بین خواهد رفت.
پرسپولیس با یک پنالتی به صدر چنگ انداخت
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی با ملوان از این تیم پیش بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید و صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد.
تیم فوتبال سپاهان در شرایطی که تا دقایق پایانی بازی با ملوان از این تیم پیش بود، در نهایت به نتیجه تساوی رسید و صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از سه مدعی کسب عنوان قهرمانی لیگ بیست و دوم فوتبال ایران است، با پیروزی برابر مس کرمان موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کرد و باید منتظر نتایج دو رقیبش باشد.
تیم فوتبال پرسپولیس با سه امتیاز خانگی و به لطف باخت سپاهان حداقل اختلاف را با صدر جدول پیدا کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که یکی از مدعیان قهرمانی در لیگ بیست و دوم است، با برتری برابر مس رفسنجان همچنان در کورس باقی ماند و با گرفتن سه امتیاز طلایی فاصله‌اش را با سپاهان و استقلال را حفظ کرد.
سپاهان برای جبران فاصله با پرسپولیس و بازگشت به صدر جدول، چاره ای جز پیروزی در این بازی خانگی ندارد.
پرسپولیسی‌ها در بازی حساس خارج از‌ خانه خود مقابل نفت قرار می‌گیرند و محکوم به شکست این تیم هستند.
دیدار پر حاشیه پرسپولیس و آلومینیوم اراک در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل پایان یافت تا پرسپولیس بالاخره صدر جدول را از دست دهد.
پرسپولیسی‌ها با این برد 35 امتیازی شدند و مقتدرانه به صدرنشینی خود در لیگ برتر ادامه دادند و اختلاف خود با تیم دوم (سپاهان) را به پنج و با استقلال را به هشت امتیاز افزایش دادند.
کرونایی‌شدن یحیی گل‌محمدی، سرمربی این تیم از یک سو، در‌پیش‌بودن بازی‌های جام جهانی از سوی دیگر و البته مسئله برگزاری دربی در هفته دوازدهم، باعث شده پرسپولیس چندان تمرکزی نداشته باشد.
تیم فوتبال پرسپولیس با وجود نمایشی نه چندان جذاب، توانست با برتری یک بر صفر برابر ملوان در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد.
انزلی- تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در حالی میزبان پرسپولیس تهران است که این دو تیم تا کنون ۴۷ بار به مصاف هم رفته‌اند.
گل‌گهر که پیش از این بازی در صدر قرار داشت، با قبول دومین شکست این فصل ۱۵ امتیازی باقی ماند و صدر جدول را تقدیم پرسپولیس کرد. نساجی نیز با ۱۳ امتیاز به رده چهارم صعود کرد.
تیم فوتبال پرسپولیس که با از دست دادن امتیاز در دو بازی گذشته صدر جدول را با دو رقیب تقسیم کرده بود، در دیدار هفته نهم خود موفق شد مس رفسنجان بدون شکست را ببرد و مدعی بماند.
پرسپولیس در سه بازی اخیر نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.
پرسپولیس در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف تراکتور می‌رود.
درخشش مهاجم خارجی تیم فوتبال پرسپولیس سه امتیاز مهم را برای این تیم از مسجد سلیمان به همراه داشت تا شاگردان یحیی گل محمدی قافیه را به مدعیان دیگر واگذار نکنند.
درخشش مهاجم خارجی پرسپولیس سه امتیاز مهم را برای این تیم از مسجد سلیمان به همراه داشت.
تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر تیم هوادار، سومین برد متوالی این فصل خود را کسب کرد و ضمن تداوم روند شکست ناپذیری خود، صدرنشین لیگ باقی ماند.
تیم فوتبال پرسپولیس با غلبه بر تیم هوادار، سومین برد متوالی این فصل خود را کسب کرد و ضمن تداوم روند شکست ناپذیری خود، صدرنشین لیگ باقی ماند.
پرسپولیس که فصل گذشته با شکست مقابل نفت آبادان از صدر جدول دور شد و رقابت قهرمانی را عملاً به استقلال واگذار کرد، با پیروزی در بازی امروز ضمن انتقام شکست آن بازی به صدر جدول نزدیک شد.
پرسپولیس در روزی که برای نخستین بار در لیگ برتر از حمایت هواداران خانم خود برخوردار بود به یک پیروزی ارزشمند در ورزشگاه آزادی دست یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ