دیدار سپاهان - تراکتور با چند صحنه مشکوک داوری همراه بود و اعتراض هر دو تیم را به دنبال داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دوهفته اخیر، بیش از ۱۰۰نفر از پزشکان با بازنشستگی اجباری یا اخراج از هیئت بورد مواجه شده‌اند؛ این درحالی‌است که طبق قانون تا زمانی که فرد بخواهد می‌تواند فعال باشد و کار کند، حتی اگر زمان بازنشستگی او رسیده باشد. ماجرا، اما به اینجا محدود نمی‌شود و در کنار این برخوردها، به تعدادی از بازنشسته‌ها اجازه ورود به بیمارستان را هم نداده‌اند.
درگیری و اخراج ساپینتو در یک بازی دوستانه اروپایی!
باشگاه اورتون اعلام کرد سه مدیر ارشد این باشگاه از جمله نایب‌رئیس اورتون را اخراج کرده است.
ریکاردو ساپینتو می گوید چون آنها با پرسپولیس دیدار داشته اند، او از کنار زمین اخراج شده است. کارت قرمزی که هنوز دلیلش را نمی داند.
روزبه چشمی و آرش قادری بازیکنان استقلال و تراکتور در نیمه دوم مسابقه دو تیم از زمین اخراج شدند.
کاپیتان صنعت نفت طی ده دقیقه ابتدایی بازی تیمش یک گل زد و یک کارت قرمز دریافت کرد.
طالب ریکانی دقایقی پس از به ثمر رساندن گل برای صنعت نفت با کارت قرمز اشکان خورشیدی مواجه شد.
هیات مدیره بایرن روز 22 می، یعنی پنج روز مانده به پایان لیگ نشست برگزار می‌کند تا درباره آینده کان، توخل و صالح‌حمیدزیچ تصمیم بگیرد.
در حالی که اخراج رودی گارسیا در برنامه مدیران باشگاه نبود اما کریستیانو رونالدو، آنها را برای برکناری سرمربی متقاعد کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نسبت به اخراج مهاجم خارجی این تیم واکنش نشان داد و از او خواست تمرکز بیشتری در امر گلزنی داشته باشد.
رافا گِرِرو، کارشناس داوری ال‌چیرینگیتو، معتقد است در ال‌کلاسیکوی دیشب، گاوی باید اخراج می‌شد و گل مارکو آسنسیو نیز در شرایط آفساید نبود.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در شرایطی با تساوی به پایان رسید که تیم اصفهانی نمایش بهتری از سرخپوشان داشت و یک گل هم زد که داور آن را آفساید اعلام کرد.
اخراج و ضربه ناجوانمردانه یک نروژی به جهانبخش+عکس
سلیمانی اضافه کرد: گل دوم سپاهان سالم بود زیرا نه خطایی انجام داد و نه آفسایدی بود. مغانلو با مدافع آخر پرسپولیس در یک خط بود و گل سپاهان درست بود. پنالتی‌ای که در وقت‌های اضافه گرفته شد، صحیح بود زیرا یزدانی پای مدافع پرسپولیس را زد. اخطار هم درست بود و در نتیجه مدافع سپاهان باید اخراج می‌شد که این اتفاق رخ داد.
حنیف عمران‌زاده می‌گوید که بازیکن تیمش در صحنه اخراج در موقعیت آفساید قرار نداشته است.
خبرها از الجزایر حاکی از آن است که مدیر پخش یک شبکه تلویزیونی به دلیل پخش خبر پیروزی مراکش در جام جهانی، شغل خود را از دست داده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی رم، در دیدار امروز تیمش مقابل تورینو باز هم اخراج شد.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال نباید خود را وارد حواشی کند گفت: جنجال‌هایی که رخ می‌دهد و باعث اخراج ساپینتو می‌شود به آبی پوشان ضربه می‌زند.
هشت صحنه مشکوک داوری باعث شد تا دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس جنجالی شود.
تمارض و اخراج نابودکننده طارمی مقابل اتلتیکو
اخراج و فسخ قرارداد ستاره تراکتور با دستور بردیف
اصفهان- داور بازی ذوب آهن و پرسپولیس در صحنه اخراج نادر محمدی در حالی که ابتدا از دادن کارت منصرف شد، نهایتاً این بازیکن ا اخراج کرد.
پس از جلساتی که رئیس فدراسیون مراکش با بازیکنان مطرح تیم ملی این کشور داشت، خلیل هودزیچ از کار برکنار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ