محمدحسین زاهدی‌فر به عنوان داور دیدار پرسپولیس - گل‌گهر انتخاب شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گئورگی گولسیانی به یمن تجربه چند ساله حضورش در لیگ برتر در اولین فصل حضور در پرسپولیس نمایش‌هایی درخشان ارائه کرد و بواقع اگر قرار باشد بهترین خرید فصل قبل یحیی را انتخاب کنیم حتماً او بالاتر از نفراتی مثل دانیال اسماعیلی‌فر، سعید صادقی و ... قرار خواهد گرفت.
همه افراد همه روزه درجه‌های مختلفی از ریزش مو را تجربه می‌کنند، اما اگر این ریزش از ۱۰۰ تار مو در روز بیشتر شود، نشان دهنده وجود مشکل است.
فوتبال ایتالیا در هفته جاری چند انتقال بزرگ را تجربه خواهد کرد.
تیم فوتبال سپاهان در هفته‌های ابتدایی لیگ بیست و سوم چند مسابقه دشوار را تجربه خواهد کرد.
تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ ملتهای والیبال به مصاف فرانسه رفت و در دیداری که سرمربی و چند ملی پوش خود را در اختیار نداشت برابر قهرمان دوره گذشته المپیک شکست سنگینی را تجربه کرد.
پس از گل بابک مرادی پرسپولیسی‌ها چند دقیقه نفس‌گیر را در ورزشگاه اکباتان تجربه کردند.
چند نکته بسیار ساده و در عین حال کاربردی وجود دارد که با رعایت آن‌ها شما م‌یتوانید تجربه خراب شدن لباسشویی را نداشته باشید و یا کمتر با آن مواجه شوید.
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند. لیونل مسی از قعر جهنم به بهشت رفت!
لیونل مسی نسبت به چند روز پیش اوضاع و حال و احوال کاملاً متفاوتی را تجربه می‌کند.
حمید مطهری در اولین سال مربیگری روزهای بسیار سختی را تجربه کرد که شاید تصور نمی‌کرد.
چند هفته قبل از مرگ، یوهانا به بیمارستان منتقل شد و به دلیل سکته مغزی تحت درمان قرار گرفت. بعد از ۲ هفته مرخص شد و ۳ روز بعد در منزل فوت کرد.
منچستریونایتد بهترین روزهای خود در چند سال اخیر را تجربه می‌کند اما شادی ناشی از قهرمانی در جام اتحادیه باعث نشده هواداران مصدومیت کریستین اریکسن را فراموش کنند.
روزنامه دیلی‌‍صباح ترکیه در گزارشی با اشاره به تجربه چند دهه اخیر ارتش و دولت آمریکا در جنگ‌های مختلف استدلال می‌کند که به احتمال زیاد اوکراین نیز به شکست‌های آمریکا اضافه خواهد شد.
اغلب گلو درد با علائمی مثل خارش، سوزش و تورم و التهاب در گلو تجربه می‌شود؛ اما می‌توان با انجام اقداماتی این علائم را تا حد زیادی کاهش داد.
تیم ملی فرانسه طی این چند وقت اخیر رسوایی های بزرگی را تجربه کرده که برای تیمی در این سطح بسیار عجیب و غیرقابل قبول است.
علیرضا حقیقی دروازه بان نساجی خیلی دوست داشت در مصاف با تیم سابق هفتمین کلین شیت در دور رفت را تجربه کند اما یک پناتی کار را خراب کرد.
سال ۱۳۴۷ را باید پُربارش‌ترین سال آبی در تهران دانست. آن سال زمستانی عجیب با انواع و اقسام رکورد‌ها داشت؛ رکورد سردترین روز یا بهتر بگوییم سردترین شب تهران با دمای منفی ۱۵ درجه در ۱۸ دی ماه، رکورد بیشترین بارش در یک بازه زمانی زمستانی، رکورد بیشترین بارش در فصل زمستان، رکورد ۶۴ روز بارش باران و برف در زمستان و... که بی‌نظیر و تکرارنشدنی بوده است. مردم تهران در آن سال ۵۳ روز دمای صفر و منفی را تجربه کردند.
تا چند هفته پیش از آغاز جام جهانی مشخص بود که روزبه چشمی و رامین رضائیان شانسی برای تجربه دومین جام جهانی متوالی خود ندارند.
سیدحسین حسینی تنها چند دقیقه پس از تجربه بازی در جام جهانی طعم تلخ گل خوردن را چشید.
تاریخ چند درس به ما می‌آموزد. یک درس آن است که همان طور که موارد استالین، مائو، هیتلر، موسولینی، پوتین و دیگران همگی نشان می‌دهد فرقه‌های مبتنی بر کیش شخصیت همواره برای کشوری که آن فرقه‌ها را پرورش می‌دهند بد هستند.
مشاور طرح احیای زاینده رود گفت: تجربه چند دهه نشان داده که حاکمیت توان لازم برای حفاظت و نظارت بر بهره برداری از منابع آب و ضروری است خود ذینفعان و فعالان محیط زیست در این موضوع دخیل شوند.
تیم ملی شطرنج ایران در دور چهارم رقابت های المپیاد جهانی شطرنج برابر آمریکای چند ملیتی سه تساوی و یک شکست را تجربه کرد.
اولین ورزشکار مغولستانی که موفق به کسب مدال طلای المپیک برای کشورش شد، به دلیل قتل دوست دوران کودکی خود به زندان افتاد.
به رغم تجربه یکی از گرم و خشک‌ترین تابستان‌ها در کشورمان در دهه‌های اخیر، چند روزی است با فعالیت سامانه‌های بارشی در بسیاری از نقاط کشور، بحران‌هایی به وقوع پیوسته که از جمله آنها، درگیری ۱۸ استان، ۱۰۰ شهرستان و بیش از ۳۰۰ روستا در کشور با سیلاب است؛ بحرانی فراگیر که ابعاد آن رو به افزایش است و متاسفانه به جان باختن شماری از هموطنانمان منجر شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ