فولاد خوزستان روز گذشته موفق شد در دیداری حساس برابر پرسپولیس، به برتری دست یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال با دیدار ایتالیا و برزیل برگزار شد و محمد شاهمیری نظارت ین مسابقه را برعهده داشت.
از قرار معلوم، برای کاهش حساسیت‌ها بر داور بازی پیش‌رو قرار است فرمت متفاوتی در مقایسه با بازی‌های لیگ در نظر گرفته شود و این بار از داوران پشت دروازه هم استفاده شود. این موضوعی است که خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران، به آن اشاره کرده است
کمیته انضباطی با ارسال نامه ای به رییس کمیته داوران از دعوت تیم داوری و ناظر داوری در دیدار تیم های سایپا و چوکا تالش خبر داد.
اولین صحنه مربوط به داوری ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران خیلی زود رخ داد و بازی را جنجالی کرد‌
به نظر می‌رسد داور بازی نساجی - استقلال، برخورد مهدی‌زاده و قایدی را دیده اما پنالتی تشخیص نداده است.
کارشناسان مارکا و آ.اس نظرات متفاوتی در خصوص تصمیم بحث برانگیز داور بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دارند.
با رسیدن گزارش ناظر و داور به کمیته انضباطی ، این رکن قضایی درباره اتفاقات بازی نود ارومیه و پیکان تصمیم گیری خواهد کرد.
ناظر داوری بازی دو تیم فوتبال پرسپولیس و هوادار از صحبت درباره عملکرد داور این مسابقه خودداری کرد.
ناظر بازی و پیام حیدری داور بازی پرسپولیس گل دیدار با صنعت نفت را به نام شیخ دیاباته ثبت کرده است.
آنخل کوریا معتقد است در تساوی خانگی برابر ختافه داور بازی هم سهم داشت و گفت که داوران اسپانیایی به نظر با اتلتیکو مشکل دارند.
ناظر بازی در ابتدای نیمه دوم دستور به خارج شدن این افراد از ورزشگاه داد اما در کمال تعجب چند دقیقه بعد همه آنها برگشتند و به کاری که به آنها دیکته شده بود پرداختند
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید ولی خوشحالم جان سالم به در برد.
اهواز - سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: به نظر من داور بازی با فولاد تحت تاثیر این بازی بود و تن و بدنش می لرزید و برای نمونه در صحنه پنالتی ترسید که سوت بزند.
کمیته انضباطی به دنبال برگزاری جلسه با ناظر و داور وسط بازی جنجالی پرسپولیس و نساجی خواهد بود.
کمتر از یک ماه قبل، آرژانتین و هلند با داوری متئو لاهوز به مصاف هم رفتند و بازی بسیار هم پرتنش شد. لیونل مسی و دیبو مارتینز در پایان مسابقه از خجالت داور اسپانیایی که دیروز دربی بارسلونا را داوری کرد، در آمدند.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
شیمون مارسینیاک، به دلیل یک مشکل قلبی نادر نتوانست در یورو ۲۰۲۰ قضاوت کند و مدتی داوری را کنار گذاشت، اما حالا در آستانه‌ی ۴۲ سالگی قاضی مهمترین بازی سال است.
داور دیدار تیم‌های نفت اهواز و شاهین باغملک گفت: بعد از نیمه تمام اعلام شدن بازی و رفتن ما به اتاق داوران، متأسفانه یکسری از تماشاگران تیم شاهین باغملک و یکسری افراد ناشناس پس از حمله به نیروی حراست ورزشگاه، در اتاق داوران را شکستند و وارد اتاق شدند و قصد داشتند ناظر بازی را به خاطر تصمیمی که گرفته است کتک بزند که خدا را شکر مأموران نیروی انتظامی مانع از این کار شدند. البته نیروی انتظامی برای متفرق کردن افراد و برای برقراری امنیت مجبور به زدن اسپری فلفل شدند که البته خود ما تا حد مرگ پیش رفتیم.
علی بن ناصر، داور معروف تونسی، قصد دارد توپ بازی معروف انگلیس و آرژانتین را به حراج بگذارد.
در شرایطی که از عصر امروز بحث‌هایی درباره ممنوعیت وحدت مشهد برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید شکل گرفته بود، این تیم نتوانست با نفرات کامل مقابل چوکا حاضر شود و با اعلام ناظر و داور بازی، سه - هیچ بازنده شد.
اصفهان- داور بازی ذوب آهن و پرسپولیس در صحنه اخراج نادر محمدی در حالی که ابتدا از دادن کارت منصرف شد، نهایتاً این بازیکن ا اخراج کرد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شسپا به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شسپا در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ