نشست مربوط به پیگیری پروژه کمک داور ویدئویی با حضور هدایت ممبینی دبیرکل فدراسیون، روسای دپارتمان‌های بین‌الملل، حقوقی، نمایندگان دپارتمان‌های داوری و کمیسیون معاملات امروز برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تجربه کشورهای پیشرفته و در حال توسعه برای دستیابی به اینترنت پرسرعت نشان می دهد در بسیاری از نقاط دنیا افزایش سطح دسترسی و تحت پوشش قرار گرفتن فیبرنوری از اهداف برنامه ریزی شده است.
جلسه کارگروه توسعه نیروگاه های اتمی کشور ظهر امروز (سه شنبه) به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و بر برنامه ریزی برای تامین ۲۰ هزار مگاوات برق هسته ای تا افق ۱۴۲۰ تاکید شد.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: نوع و تیراژ محصولات تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش تعیین می شود و در سال جاری برنامه ای برای توقف تولید محصولی در دستور کار قرار ندارد.
جلسه ستاد هماهنگی مراسم اربعین به ریاست وزیر ارتباطات و باحضور رؤسای شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و مسؤولان مرتبط این وزارتخانه برای ارایه خدمات باکیفیت و متنوع به زوار اربعین حسینی برگزار شد.
معاون برنامه ریزی و پایش عملکرد ستاد ملی جمعیت به بیان توضیحاتی درباره ضعف وزارت بهداشت برای نشان دار کردن زوج های نابارور پرداخت.
دیگر چیزی تا اعلام حکم نهایی یوفا در مورد پرونده نگریرا نمانده است. حکمی که می تواند روی برنامه‌ریزی بارسا در تابستان اثر مستقیم بگذارد.
پرسپولیس مانند بازی دور برگشت لیگ مقابل استقلال باز هم باید برنامه‌ریزی داشته باشد و با برنامه‌ریزی مانند دور رفت خیلی بی‌گدار به آب نزند. استقلال در جام حذفی نیاز به جام دارد، چون قهرمان لیگ نشده و پرسپولیس قهرمان شده است، از این رو پرسپولیس با خیال آسوده‌تر و با صبر به دنبال پیاده کردن برنامه‌های یحیی باشد، چون در این صورت حتماً برنده شده و باز هم قهرمانی را به خود اختصاص خواهد داد.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
در حالی رونمایی از اطلس ملی جمعیت جهت برنامه ریزی در حوزه جمعیت برای حال و ۱۰ سال آینده رونمایی شد که آمار این اطلس از سرشماری سال ۹۵ بدست آمده است.
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
وزیر نیرو از برنامه ریزی برای سرمایه گذاری به منظور احداث نیروگاه ۴۰۰۰ مگاواتی خورشیدی خبر داد.
مصاف استقلال – گل گهر مصاف تیم های تهاجمی لیگ برتر است. مصافی که بدون شک هر دو تیم برای کسب سه امتیاز آن برنامه ریزی کرده اند.
رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور گفت: مصمم هستیم با برنامه‌ریزی‌‏ به نظام مالیاتی پیشرو، مدرن و در تراز و استاندارد جهانی دست یابیم.
سازمان لیگ بسکتبال برنامه ریزی مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ برتر و تعیین برنامه دیدارهای و چگونگی انجام آنها در این مرحله را به طور کامل به سال آینده موکول کرد.
قضیه رسوایی داوری بارسلونا که چند روزی است افشا شده، بهانه‌ای برای مشاجره ایکر کاسیاس و جرارد پیکه در برنامه زنده کینگزلیگ شد.
باشگاه پرسپولیس ضمن اعتراض به برنامه‌ریزی مسابقات لیگ و جام حذفی، از فضای به وجود آمده در زمینه داوری بازی‌های این تیم انتقاد کرد.
مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا خبر داده است که این کشور مجموعه جدیدی از تحریم‌های ضد کره‌شمالی را پس از آزمایش‌های موشکی اخیر در پیش گرفته است.
روزنامه اطلاعات نوشت: کمتر از ۲۰ روز به شروع بزرگترین رویداد ورزشی، فرهنگی و اقتصادی جهان در کنار مرز‌های جنوبی ایران باقی مانده و ما منفعلانه نظاره گر برنامه ریزی کشور‌های دور و نزدیک برای بهره مندی از این فرصت طلایی هستیم.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، اعتراف کرد تصور نمی کرده این تیم شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان داشته باشد.
پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر، اعتراف کرد تصور نمی کرده این تیم شانسی برای صعود به دور بعد لیگ قهرمانان داشته باشد.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.
مربی تیم ملی جودو با اشاره به اتفاقات اخیر گفت: حضور در مسابقات بین المللی خبر خوبی برای جودو ایران بود که در صورت برنامه ریزی دقیق کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نخواهد بود.
پشت خط زن تیم ملی والیبال ایران گفت: مسابقه با آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک مهم‌ترین دیدار دور گروهی تیم ایران بود و با برنامه‌ریزی دقیق پیروز این میدان مهم شدیم.
معاون برنامه‌ریزی اداره کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: در حال حاضر ۲۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا وارد شده، ۵۰۰ هزار واکسن نیز در گمرک است و در حال ورود است و ۸۰۰ هزار واکسن آنفلوآنزا نیز ثبت سفارش شده است که تا شهریور ماه وارد می‌شود و مجموعا یک میلیون و ۵۰۰ هزار واکسن می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ