معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه‌ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی از علاقمندی ایران برای تعمیق روابط در حوزه‌های آبیاری هوشمند، مدیریت بهینه آب، ارتقای بهره‌وری آب در بخش کشاورزی و مدیریت پایدار خاک با فائو خبر داد.
قائم‌مقام وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: قاره آفریقا مزیت‌های خوبی برای تامین بخشی از پروتئین و نهاده‌های کشاورزی و دامی مورد نیاز کشور دارد.
در نشست مشترک معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی و معاون توسعه تجارت وزارت خارجه برزیل، بر گسترش همکاری‌های کشاورزی بین دو کشور تاکید شد.
در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کردند.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سوابق محمدعلی نیکبخت است.
لنگرود- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی با اشاره به اینکه ایران رتبه هشتم پرورش نوغان دنیا را دارد، گفت: تمام تلاش ما بر این است تا این فاصله را کاهش دهیم.
رئیس اداره سرمایه‌گذاری خارجی معاونت برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، از توسعه همکاری ایران و هند در حوزه سرمایه‌گذاری خارجی در بخش‌ کشاورزی خبر داد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: دستاوردهای فناورانه سازمان انرژی اتمی ایران با هدف رفع مشکلات و نیازهای صنعت کشاورزی بسیار مثمر ثمر است و وزارت جهادکشاورزی از این فناوری‌ها حمایت می‌کند.
معاون آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی بر گسترش همکاری‌های کشاورزی ایران و ازبکستان تاکید کرد.
ساری- معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از مازندران به عنوان پیشانی صنعت طیور کشور یاد کرد و گفت: کشورهای همسایه متقاضی مرغ ایران هستند.
آنچه در روند برگزاری جلسات اخیرشورای قیمت گذاری به عنوان تنهامرجع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی به وقوع پیوسته نشان از عدم رعایت موازین قانونی از سوی وزارت جهاد کشاورزی دارد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایجاد پنجره صادراتی برای ورود واکسن‌های دام و طیور به بازارهای جهانی در دستور کار وزارت جهاد کشاورزی قرار دارد.
معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ۷۰ درصد گل محمدی دنیا در ایران تولید می‌شود و مقام اول تولید گل محمدی و زعفران را در دنیا داریم.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد.
معاون برنامه ریزی و اقتصادی وزارت جهادکشاورزی گفت:درحوزه صادرات لبنیات طرف ایرانی ملزم است تاشرایط مورد درخواست چین در کیفیت، بهداشت، نحوه انتقال، نگهداری و بسته بندی محصولات را رعایت کند.
مشاور رئیس و سخنگوی سازمان فضایی ایران بر تسریع در همکاری وزارت جهاد کشاورزی و سازمان فضایی ایران برای رصد مستمر محصولات راهبردی کشاورزی توسط داده‌های ماهواره‌ای تاکید کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.
معاون وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای به بانک مرکزی نکاتی را در خصوص تامین و تخصیص ارز کالاهای اساسی از کلیه منابع ارزی ارائه کرد.
وزیر جهاد کشاورزی گفت: برای صادرات مرکبات، خشکبار و محصولات آبزی و دامی، بازارهای صادراتی مناسبی در منطقه و جهان وجود دارد که با توجه به ظرفیت‌فوق‌العاده کشاورزی ایران، فرصتی بی‌نظیر در راست
ساداتی‌نژاد گفت: پس از ۱۶ سال قرارگاه دیپلماسی غذایی در وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شد،در دولت سیزدهم توانستیم بازار سیب برای پاکستان را باز کنیم که در امنیت باغداران ایرانی اهمیت دارد.
معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: برای تحول اساسی در بخش کشاورزی، بیش از ۲۵ هزار گلخانه در کشور ایجاد شده که از این تعداد ۱۵ هزار گلخانه بر اساس برنامه اقتصاد مقاومتی بوده است.
سروری گفت: کارگروه تخصصی میان شورای عالی استان‌ها و وزارت جهاد کشاورزی ایجاد شود تا امکانی فراهم شود که بتوان به طور مستمر تعاملات و شیوه حل مشکلات حوزه کشاورزی مورد بررسی قرار گیرد.
معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: شرکت دخانیات ایران سابقه طولانی در کشت قراردادی دارد.
براساس اعلام مسئولان وزارت جهاد کشاورزی ۸۰ میلیون هکتار کشت فراسرزمینی در جهان انجام می شود اما سهم ایران در حوزه ناچیز و این نشان دهنده غفلتی بزرگ در استفاده از این موقعیت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ