آنچه در روند برگزاری جلسات اخیرشورای قیمت گذاری به عنوان تنهامرجع تعیین قیمت خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی به وقوع پیوسته نشان از عدم رعایت موازین قانونی از سوی وزارت جهاد کشاورزی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فعال کسب و کار در کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان فناور با پیشران‌های اقتصاد دانش بنیان کشور که مجتمع‌های بزرگ صنعتی هستند، ارتباط داده می شوند. این شرکت‌ها تبدیل به بازوی تحقیق و توسعه صنایع بزرگ کشور شده و رسوخ فناوری به صنایع را رقم می زنند. این بند از آیین نامه بهترین قسمت آن است.
یکی از خلاقیت‌های جالب کمیسیون کسب و کارهای دانش بنیان و اقتصاد دیجیتال اتاق بازرگانی خراسان رضوی که در نشست روز دوشنبه آن رونمایی شد، حضور یک «آواتار» (شخص نما) ساخته شده با هوش مصنوعی با نام «توس» بود که از ظرفیت هوش مصنوعی بهره گرفته و پیرامون مباحث و مسائل این کمیسیون پیشنهاداتی ارائه می کند.
حسین سلاح ورزی رئیس اتاق بازرگانی ایران گفت: من هیچ نامه‌ای مبنی بر رد صلاحیت از وزارت اطلاعات دریافت نکردم.
کاشمر ـ رئیس اتاق کاشمر گفت: ارگان‌هایی که دارای زمین و املاک هستند به نام حفاظت از حقوق مردم اجاره‌های بالایی برای املاک خود تعیین می‌کنند و این امر تأثیر مستقیم بر افزایش اجاره بها دارد.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: طبق آئین نامه نحوه تشکیل هیأت نمایندگان، انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران باید در خرداد ماه انجام شود.
در پی بروز یک تنش و برخورد فیزیکی میان اعضای تیم حفاظت حجت الاسلام سید حسن خمینی با آقای امین مهرآور خبرنگار ایلنا، یادگار امام در نامه ای به وی، ضمن دلجویی و عذرخواهی از این خبرنگار، گفت: این اتفاق یک درس را برای همه ما به همراه دارد. و آن نقش بی بدیل افکارعمومی و فضای رسانه ای در کنترل اشکالات و تقصیرها و قصورهاست.
امروز 31 می است و فدراسیون فوتبال باید اسامی تیمی هایی که مجوز حرفه ای شان تایید شده یا تایید نشده را به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کند.
ساکت الهامی که برای نخستین بار در این فصل محرومیت را تجربه می‌کرد، در صعود تیمش به نیمه نهایی خلاف انتظار هیچ جنب و جوشی نداشت‌.
معاون سازمان حمایت در نامه ای به رئیس اتاق اصناف ایران خواستار نظارت ویژه بر فعالیت واحدهای صنفی برگزار کننده فروش فوق العاده و حراج در هفته‌های پایانی سال شد.
اتاق تزریقات درمانگاه‌ها و مراکز درمانی این روز‌ها برچیده شده و نامش به «سرم‌تراپی» تغییر کرده، حالا یا مراجعه‌کنندگان خودشان تقاضای سرم دارند یا پزشکان برای‌شان تجویز می‌کنند. مراکز درمانی هم با اعلام اینکه برای سرُم تحت قرارداد بیمه‌ها نیستند، فاکتور آزاد تحویل بیماران می‌دهند تا هزینه یک سرم‌تراپی ساده حدود ۳۰۰-۲۰۰ هزارتومان آب بخورد.
مدیر رسانه هوادار در خصوص اتفاقات جنجالی بازی تیم‌شان با آلومینیکم صحبت کرد و به مصاحبه‌های برخی اعضای تیم حریف واکنش نشان داد.
قربانی درباره این موضوع که ایجاد محدودیت برای اینترنت موجب ایجاد رانت برای عده خاص می‌شود، تصریح کرد: «اتحادیه‌ها و اتاق اصناف مختارند که برای اعضای خود از چنین طرحی استفاده کنند. در واقع این موضوع به اعضا و رویکرد اتحادیه‌ها بازمی‌گردد، ولی ما در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای که حدود ۷هزار شرکت در کل کشور دارد، با این کار مخالفیم؛ بنابراین اینکه برای اعضای خود امتیاز‌های جدایی را دریافت کنیم، به نفع اعضا و شرکت‌ها نمی‌دانیم؛ اینترنت طبقاتی ایده خطرناکی است.»
رئیس جامعه هتلداران ایران از پیشنهاد طرحی برای استفاده از صنایع دستی ایرانی در هتل‌ها خبر داد و گفت: می‌توان اتاقی در هتل را به موضوع صنایع دستی به نام ایران اختصاص داد.
وزیر صنعت، معدن و تجارت با ارسال نامه ای به دستگاه ها و اتاق های مربوط به بخش خصوصی مصوبات جدید ستاد تسهیل و رفع موانع تولید را در چهار بند ابلاغ کرد.
اتاق اصناف ایران اعلام کرد: بر اساس دستور معاون رئیس‌جمهور و نامه وزیر فرهنگ به وزیر صمت، استفاده از اسامی و اصطلاحات بیگانه بر روی کالاها و تولیدات داخلی ممنوع و مستوجب مجازات خواهد بود.
معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از انجام ۱.۵ میلیون بازرسی از واحدهای صنفی توسط واحدهای بازرسی و نظارت اصناف سراسر کشور طی ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۱ خبر داد.
پرونده برخورد با مقصران حادثه مشهد، آن‌قدر خاک خورد و اسیر گذر زمان شد تا اینکه بالاخره فیفا روز ۱۵ شهریور با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال، خواسته تا توضیح نهایی در این مورد ارائه شود. برخلاف گزارش‌های اولیه که رسانه‌های داخلی داده و نوشته‌اند که نامه فیفا خطرناک نیست، این نامه کاملا خطرناک است و مهلتی شش‌روزه به فدراسیون فوتبال ایران داده شده تا مدارک لازم به فیفا ارائه شود. این مهلت، دو روز دیگر، یعنی ۲۱ شهریور به پایان می‌رسد و اگر فیفا از پاسخ ارائه‌شده قانع نشود، آن وقت خطر تعلیق یا «اتفاق بد»‌ی فوتبال ایران را به طور جدی تهدید می‌کند
مهدی تاج درباره احتمال تعلیق فوتبال ایران به خاطر اتفاقات مشهد گفت: نامه فیفا درباره مشهد نگران کننده است. به ما ۶ روز وقت دادند و گفتند اگر قانع نشدیم این اتفاق می‌افتد
رئیس اتاق بازرگانی ایران با ارسال نامه به رؤسای قوا خواستار پرداخت مطالبات ارزی ۲۶۰ میلیون یورویی واردکنندگان نهاده‌های دام و طیور شد.
شرکت آدیداس با همکاری Zound Industries به تازگی محصول شگفت انگیزی به نام هدفون خورشیدی بی سیم Adidas RPT-02 SOL را ارائه کرده است که با یک بار شارژ تا ۸۰ ساعت پخش را ارائه می‌دهد و قادر است حتی با نور اتاق نیز شارژ شود.
اتاق اصناف اعلام کرد: تمام مودیان دارای ثبت نام در نظام مالیاتی که درخواست خدمات الکترونیکی را تایید و ارسال کرده‌اند، مشمول خدمات ابلاغ الکترونیکی اوراق مالیاتی می‌شوند.
معاون اول قوه قضائیه با بیان اینکه مجالس امام حسین(ع) باید طوری برگزار شود که دین خدا احیا شود، گفت: نباید در عزاداری‌ها خدای ناکرده بدعتی به وجود بیاد، چرا که گاهی مواقع به نام اباعبدالله مجالسی برگزار می‌شود که اتاق فکر انگلیس و دشمن برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کند.
برخی فعالان حقوق معلولان با ارسال نامه به دادستان کل کشور، خواهان بررسی اتفاق به وجود آمده و برخورد با مسببین هستند. اداره کل بهزیستی استان فارس نیز تاکنون واکنشی به این اتفاق نشان نداده است.
امروز قصد داریم تا شما را با آموزش حسابداری پیمانکاری بیشتر آشنا کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ