در این جلسه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور به همراه تعدادی از اعضای کابینه نیز در جلسه رای اعتماد وزیر پیشنهادی کشاورزی حضور پیدا کردند.معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی، ریاست جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان و رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از سوابق محمدعلی نیکبخت است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدعلی نیکبخت و عبدالطیف غدیرا با یکدیگر دیدار کردند. در این دیدار غدیرا از ایران به عنوان پایتخت زیتون خاورمیانه یاد کرد واز اختصاص عنوان سالنامه Olivae در سال ۲۰۲۳ به زیتون ایران خبر داد.
وزیر جدید جهاد کشاورزی با ۱۹۸ رأی موافق جایگزین ساداتی نژاد شد. حال باید دید برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای بخش کشاورزی چیست و آیا می‌تواند انتظارات را محقق کند.
محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی شد. وی پس از برکناری سیدجواد ساداتی نژاد، برای این وزارتخانه کاندید شده بود. از مهمترین چالش های محد علی نیکبخت، حل مسئله گندم و مسئله خشکسالی در کشاورزی خواهد بود.
نمایندگان مجلس با ۱۹۸ رأی موافق، ۴۰ رأی مخالف، ۱۰ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۸ نماینده حاضر در جلسه به نیکبخت گزینه پیشنهادی تصدی وزارت جهاد کشاورزی اعتماد کردند.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر جهاد کشاورزی انتخاب شد.
در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برنامه‌ها و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در حال بررسی است.
دقایقی پیش جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی برنامه و صلاحیت محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی و اخذ رأی‌ اعتماد در دستورکار قرار گرفت.
سخنگوی فراکسیون انقلاب اسلامی از موافقت اکثریت اعضای این فراکسیون با محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.
بررسی صلاحیت و برنامه‌های محمدعلی نیکبخت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار جلسه علنی روز سه‌شنبه هفته جاری مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
جلسه شورای مرکزی ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با حضور محمد علی نیکبخت گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد و از پیشنهاد وی به عنوان وزیر جهاد کشاورزی حمایت شد.
محمدعلی نیکبخت به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی به مجلس شورای اسلامی کیست؟
معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است. سوابق آموزشی، علمی، پژوهشی، مدیریتی و برنامه‌های فوری و اولویت‌دار نیکبخت به پیوست نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس ارسال شده است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: معرفی نیکبخت به مجلس برای تصدی وزارت جهاد کشاورزی در اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی انجام شده است.
عضو شورای عالی سیاسی یمن بر لزوم تحرک عملی ریاض، در راستای پیشبرد روند مذاکرات دوجانبه تاکید کرد.
محمدعلی نجفی چند ماه قبل درخواست عفو کرد که نامه او از طریق زندان در اختیار کمیسیون عفو و بخشودگی قرار گرفت و پرونده او نیز مثل بقیه زندانیان که درخواست عفو داده‌بودند، مورد بررسی قرار گرفت تا این‌که با درخواست عفوش موافقت شد.
یک سریال تلویزیونی درباره محمدعلی کلی به تهیه‌کنندگی مورگان فریمن در دست ساخت است.
رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی- جام اوپن زاگرب- در حال برگزاری است.
محمدعلی عموزاد نتوانست در وزن 65 کیلوگرم نشانه ای از برادر خود در مسابقات قهرمانی کشور داشته باشد.
محمدعلی کامفیروزی وکیل دادگستری به قید وثیقه از زندان فشافویه آزاد شد.
وکیل محمدعلی کامفیروزی از بازداشت او در صبح روز چهارشنبه خبر داد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
عضو شورای عالی سیاسی یمن در واکنش به بیانیه جانبدارانه شورای امنیت درباره تحولات کشورش، ائتلاف متجاوز سعودی را به از سرگیری حملات تهدید کرد.
اصفهان- مدافع چپ سابق تیم‌های ملی جوانان و امید با قراردادی سه ساله به ذوب آهن پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ