معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: شرکت دخانیات ایران سابقه طولانی در کشت قراردادی دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفر چین در بغداد امروز با رئیس جمهور عراق دیدار و گفتگو کرد.
شرکت بیمه دی افتخار دارد، برای ششمین سال متوالی در قالب قرارداد بیمه‌های مکمل درمان ایثارگران خدمات رسان این عزیزان باشد.
با عمیق شدن بحران ملک در چین شرکت عظیم املاک «اِوِرگراندِ» این کشور در آمریکا اعلام ورشکستگی کرده تا از محافظت‌های قانونی بهره‌مند شود. این اقدام درحالی انجام می‌شود که مشکلات در بازار املاک چین بر نگرانی درباره وضعیت اقتصاد چین افزوده است.
شمار طرح‌های تولید بار اول صنعت نفت که در دوره دوازده ماهه تا مهرماه 1401 به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری ارسال شد، رشد 78 درصدی را نسبت به دوره مشابه پیشین نشان می‌دهد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۶ هزار و ۷۷۷ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.
زهره که گرمترین سیاره منظومه شمسی است، محیط مناسبی برای زندگی انسان نیست. اما زونلاین می‌گوید که بر اساس تحقیقات، منطقه‌ای در ۵۰ کیلومتری بالاتر از سطح زهره وجود دارد که انسان‌ها می‌توانند در آن زنده بمانند.
رییس صندوق نوآوری و شکوفایی در جمع مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری بین‌المللی ایران گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان نیازمند منابع ارزی، با همکاری صندوق توسعه ملی تامین مالی می‌شوند.
در این گزارش همچنین به افزایش ۶۰۰۰ درصدی کاربران ایرانی سرویس VPN پروتون در سال گذشته میلادی اشاره شده است.
یک کارشناس سیاسی منطقه غرب آسیا گفت: اخیراً در داخل سرزمین‌های اشغالی عناصر اصلی ارتش قوانین را زیر پا گذاشته‌ و در تظاهرات مخالفین شرکت کرده‌اند که حیات این رژیم را به خطر خواهد انداخت.
«سید صولت مرتضوی» روز یکشنبه در آیین تجلیل از کارگران شرکت دخانیات در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوالی در مورد جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت، اظهار داشت: امروز در مجلس حاضر شدم و رییس جمهور هم در مورد استیضاح صحبت کرده و نکاتی را ارائه کردند.
مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت دخانیات ایران در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.
شرکت دخانیات ایران یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تهیه، تولید و توزیع تنباکو و دخانیات در ایران است که از سال ۱۳۱۶ هجری خورشیدی فعالیت می‌کند.
جولان شرکت های خارجی صنعت دخانیات در کشور فراتر از حضور در بازار بخش خصوصی رفته و فراگیری این شرکت ها در فقدان نظارت و کنترل، به اماکن دولتی همچون فرودگاه امام خمینی نیز رسیده است.
با تلاش مدیرعامل شرکت دخانیات ایران عملیات تولید سیگار بهمن در زیمباوه آغاز می‌شود.
سرپرست شرکت دخانیات تهران، با بیان اینکه زندگی میرزا کوچک خان در سه کلمه دینداری، وطن‌خواهی و مردم‌باوری خلاصه می شود، گفت: همه ما در وجود خود می‌توانیم میرزایی از آزادگی و غیرت داشته باشیم.
وزیر بهداشت گفت: حدود دو هفته پیش که برای شرکت در اجلاس سازمان جهانی بهداشت به قاهره سفر کرده بودیم، بنا به گزارشی که در این اجلاس ارائه شد، ایران در تمام شاخص‌های حوزه سلامت با فاصله زیادی از کشور‌های منطقه در جایگاه برتر قرار داشت. فقط وضعیت مصرف بالای سیگار و دخانیات در کشور جای بازنگری داشت که امیدواریم امسال، نمایندگان مجلس مالیات سیگار را تصویب کنند.
آئین رونمایی از شناسنامه الکترونیکی کشاورزان شرکت دخانیات ایران
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: در سالهای گذشته شرکت دخانیات مسیری را طی کرده بود که به نقطه صفر و منفی برسد و تولیدات آن متوقف شود.
رئیس هیئت مدیره شرکت دخانیات ایران از تهیه بسته‌های حمایتی از کشاورزان در این شرکت خبر داد.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: باید ریشه آنهایی را که طراح صحنه های فساد هستند و ذهن کارگر ما را از تولید و بازار غافل می کنند، شناسائی و برخورد شود.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه در تولید سیگار نباید متکی به شرکت‌های خارجی باشیم، گفت: مجلس حامی شرکت دخانیات ایران و تولید ملی است.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با انتقاد از تولید و فروش سیگار از سوی دو شرکت با ماهیت انگلیسی آمریکایی و ژاپنی، از اتحاد شرکت های استعماری برای هدف گرفتن سلامت جامعه ایرانی پرده برداشت.
اخیرا مدیرعامل شرکت دخانیات ایران خبر از ورود سیگار، با نشان یوزپلنگ ایرانی را داده که تا کمتر از یک ماه آینده وارد بازار خواهد شد.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران با بیان اینکه هر وقت در شرکت دخانیات با فساد مبارزه می کنیم داد عده ای درمی‌آید، گفت: وقتی جلوی یکی از منافذ هدر رفت بیت المال را می گیریم، عده ای فریاد می زنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ