معاون امور باغبانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: ایران با دارا بودن ۲۶۰ هزار هکتار نخلستان و تولید یک میلیون و ۴۰۰ هزار تن خرما، سومین تولید کننده این محصول در جهان به شمار می‌رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین طلای دختران ایران در ووشوی قهرمانی آسیا
امیرحسام محمدی به مدال طلای مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
تیم ملی بسکتبال ایران نوین در چهارمین بازی خود از جام ویلیام جونز نیز شکست خورد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در سومین بازی دوستانه خود با اردن به پیروزی رسید.
شهند گفت: در راستای اجرای برنامه ملی حفاظت از این گونه در معرض خطر انقراض، سال گذشته ۶ رأس گوزن زرد ایرانی از دشت" ناز ساری" به پارک ملی دریاچه ارومیه و مرکز تکثیر و احیاء این گونه در رشکان با ترکیب جنسی ۴ ماده و ۲ نر منتقل شده است که با تولد ۳ رأس گوزن زرد ایرانی از ابتدای سال جاری تاکنون، تعداد این گونه ارزشمند حیات وحش در این سایت به ۹ رأس افزایش پیدا کرده است.
تیم ملی ایران امروز با افغانستان روبه‌رو می‌شود. اولین بازی ملی ایران با همین تیم بوده ولی آنها 74سال است با هم بازی نکرده‌اند.
تیم ملی اسکیت رولبال مردان ایران سومین برد خود در رقابت‌های جام جهانی را کسب کرد.
یاسین رضایی، جوان آزادکار و سبک وزن ایران با شکست حریف ژاپنی در دیدار رده بندی به مدال برنز آسیا دست یافت.
یاسین رضایی، جوان آزادکار و سبک وزن ایران با شکست حریف ژاپنی در دیدار رده بندی به مدال برنز آسیا دست یافت.
سومین شکست تیم هاکی روی یخ ایران در رقابت‌های جهانی بوسنی رقم خورد.
رئیس سازمان توسعه تجارت گفت: ایران اکنون در میان کشورهای صادر کننده به ارمنستان رتبه سوم را بعد از روسیه و چین در اختیار دارد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد رتبه ۳ تا ۱۹ ایران را در تولید ۲۰ محصول مهم کشاورزی در جهان اعلام کرد.
در ادامه رقابت‌های جهانی گلبال که در پرتغال در حال برگزاری است،‌ تیم ملی گلبال مردان ایران در سومین دیدار برابر آرژانتین به برتری رسید.
تماشای سومین بازی ایران در جام جهانی قطر در برج میلاد
دروازه‌بان شماره 24 تیم ملی فوتبال به اولین گلر استقلالی‌ای تبدیل شد که در جام جهانی موفق به کلین شیت شده است.
برد تیم ملی فوتبال ایران برابر ولز به سومین دیداری در تاریخ فوتبال ایران تبدیل شد که در جام جهانی با پیروزی به پایان رسیده است.
سجاد مردانی به مدال برنز مسابقات تکواندوی قهرمانی 2022 جهان در مکزیک رسید.
تیم ملی ایران با هدایت کارلوس کی روش، برای سومین بار متوالی از سمت چپ به گل رسید.
سومین مدال برنز ایران در بوکس قهرمانی آسیا
پیروز؛ توله یوز ایرانی ۱۰ اردیبهشت ماه به همراه دو برادر دیگر خود در سمنان به دنیا آمد، دو توله در روز‌های ابتدایی تولد تلف شدند، اما سومین یوز که پیروز نام گرفت اکنون حدود ۷ ماهگی خود را در پارک طبیعت پردیسان می‌گذارند و شرایط بسیار خوبی دارد و در سلامت کامل به سر می‌برد.
ژاپن با اجرای دقیق قوانین مالیاتی توانسته است درآمدهای مالیاتی خود را افزایش دهد به‌گونه‌ای که نسبت تولید ناخالص داخلی به مالیات در سومین اقتصاد جهان به ۳۲ درصد افزایش پیدا کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
امروز مطالبی همچون قانونی که برای ۵۴ سال پیش است! ٰ ٰ قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازارٰ صورت مالی سازمان بورس ۱۴۰۰ ٰ، مجمع فملی ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، مجمع شپنا ۱۴۰۱ | چرا شرکت از خرید شیران منصرف شده است؟، بیت کوین صعودی می‌شود!، پیش بینی و تحلیل قیمت طلا، مجمع بانک دی چه خبر بود؟ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ