معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی در کشور قزاقستان گفت: ایران و قزاقستان تقویت روابط دوجانبه و استفاده از ظرفیت‌های دو کشور را با جدیت دنبال می‌کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس‌کل بانک مرکزی در دیدار وزرای اقتصاد و تجارت و همچنین ارتباطات و فناوری سوریه گفت: همکاری‌های پولی و بانکی میان ایران و سوریه با جدیت دنبال شده و در کوتاه مدت افزایش خواهد یافت.
سفیر ایران گفت که تهران و مسکو می‌توانند همکاری خوبی در زمینه هواپیمایی با هم داشته باشند و ما با جدیت در این خصوص در حال فعالیت هستیم.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به عضویت ایران در سازمان شانگهای گفت: دولت مقدمات لازم برای پیوستن به بریکس و اتحادیه اوراسیا را با قوت و جدیت پیگیری می‌کند.
«سید بدر البوسعیدی» وزیر امور خارجه عمان، در مصاحبه‌ای با المانیتور گفت که جدیت واشنگتن و تهران همزمان با تلاش مذاکره کنندگان آن‌ها برای دستیابی به توافق بر سر پرونده هسته‌ای احساس می‌شود.
سفیر عربستان گفت که ریاض با جدیت در پی گشودن صفحه تازه در روابط با ایران است و افزود که کارگروه‌های مشخصی برای اجرای توافق با ایران در عرصه‌های امنیتی و سیاسی و اقتصادی و در بخش جوانان و ورزش تشکیل شده است.
سرپرست سازمان توسعه تجارت با اشاره به تجارت ۵ میلیارد دلاری ایران و هند در ۱۴۰۱، گفت: دولت با جدیت به دنبال فعال سازی تجارت ترجیحی با هند است.
وزیر امور خارجه کشورمان نوشت: قدرت بازدارندگی ایران، تضمین کننده امنیت و صلح پایدار منطقه است و توسعه روابط دوستانه و شراکت سازنده با همسایگان با جدیت تداوم خواهد یافت.
رئیس جمهور با مأموریت ویژه به وزرای نیرو و امور خارجه و نماینده ویژه رئیس جمهور در امور افغانستان، تاکید کرد: حق‌آبه ایران از هیرمند مسئله با اهمیتی است، این مسئله را با جدیت پیگیری کنید.
رئیس جمهور با بیان اینکه تفاهم امنیتی میان دو کشور ایران و عراق برقرار شده است، گفت: منافع ما ایجاب می‌کند کنار هم باشیم و تفاهم و همکاری با یکدیگر را با جدیت ادامه دهیم.
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
کشتی آزاد ایران با ترکیبی پراز ملی‌پوشان سرشناس در قزاقستان شکستی تمام عیار و ناباورانه را تجربه کرد. حذف کامل در سه وزن و کسب تنها یک نشان طلا، زنگ خطری جدی در آستانه المپیک برای ورزش اول کشور به صدا درآورد
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران استوارنامه خود را تقدیم رئیس جمهور قزاقستان کرد.
سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در قزاقستان در آستانه عزیمت به محل مأموریت با وزیر امور خارجه دیدار کرد.
رئیس جمهور با اشاره به دیدار خود با نمایندگان شرکت‌های بزرگ چینی و عدم اطلاع و آگاهی آن‌ها از ظرفیت‌های ایران گفت: تاسیس دفاتر تجاری ایران در کشورهای مختلف باید با جدیت دنبال شود.
دبیرکل اتحادیه مالکان کشتی ایران گفت: سازمان بنادر و دریانوردی و اتحادیه مالکان کشتی ایران با جدیت پیگیر تامین سوخت کم‌سولفور از طریق دولت و مجلس شورای اسلامی هستند.
همکاری های دوجانبه ایران و قزاقستان، هشدار نسبت به خرد شدن زمین های کشاورزی و نوسان قیمتی کالاهای اساسی در یک ماه از اخبار داغ حوزه کشاورزی در هفته جاری بود.
دکتر امیرعبداللهیان همچنین با تاکید بر جدیت جمهوری اسلامی ایران از زمان ورود به مذاکرات لغو تحریم‌ها برای حصول به توافقی خوب، قوی و پایدار از تلاش‌های عمان در این مسیر قدردانی کرد.
کارلوس کی‌روش از تقابل با سنگال خاطرات خوبی ندارد و به دنبال شکست این تیم همراه با ایران است.
هرتزوگ با مطرح کردن ادعا‌هایی علیه ایران گفت: ما به شدت نگران یک توافق احتمالی هستیم، چون از نداشتن جدیت، صداقت و پایبندی حکومت ایران به قوانین جهانی نگرانیم.
وزیر امور خارجه گفت: ایران برای رسیدن به توافق قوی و پایدار، حُسن نیت و جدیت خود را نشان داده است و همکارانم با دقت و سرعت در حال بررسی متن و آماده سازی پاسخ هستند.
آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران پیش از اعزام به لهستان با جدیت خاصی پیگیری شد.
کرمان - رئیس جمهور با اشاره به اینکه شهید سلیمانی فخر ایران و جهان اسلام است، گفت: این استان به حق پایتخت مقاومت جهان اسلام است.
قتلی که با تمسخر لهجه مقتول کلید خورد
اقدام سیاسی کشورهای امریکا، انگلیس و کانادا درخصوص عدم صدور ویزای ورزشکاران ایرانی را با جدیت ازطریق مجامع بین المللی پیگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ