عضو شورای شهر تهران گفت: درختان متعددی در مناطق مختلف شهر تهران خشک شده‌اند اما مردم باید دلیل خشک شدن درختان را بدانند، برخی از درختان به دلیل ساخت و سازها خشک می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس قوه قضائیه گفت: بدون تردید باید در راستای تحکیم امنیت جامعه و شهروندان، نسبت به اعمال مجازات قاطعانه و بازدارنده‌ی قانونی در قبال مخلان امنیت، اهتمام داشت؛ اما در مواردی نیز در قبال مرتکبان برخی ناهنجاری‌های اجتماعی می‌توان روند اصلاح را در پیش گرفت و مسئله را با کار قضایی و بگیر و ببند، حل نکرد.
رئیس فدراسیون دو و میدانی آلمان معتقد است که شهروندان آلمانی باید برای رای دادن به پیشنهاد میزبانی از مسابقات المپیک قانع شوند.
برای جلوگیری از هرگونه اختلال در خدمات، شهروندان باید آخرین تغییرنشانی خود را ظرف مدت ۲۰ روز به سازمان ثبت احوال کشور اعلام کنند.
این طرح باید در مجلس نمایندگان ایالت هم تصویب شود و سپس برای اجرایی شدن نیازمند امضای فرماندار جمهوریخواه تگزاس است که وعده داده آن را امضا خواهد کرد.
مهدی بابایی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از ساختمان‌ها یا پاساژ‌های ناایمن شهر تهران مطلع باشند، گفت: شاید در این برهه زمانی اطلاع‌رسانی همه ساختمان‌های نا ایمن شهر تهران در دستورکار قرار نداشته باشد، اما به شکل موردی این اتفاق خواهد افتاد.
براساس اعلام پلیس شهروندان باید دقت داشته باشند که پیامک فقط از طریق سرشماره ای باعنوان " police " و آن هم به شماره موبایل صاحب خودرو ارسال می شود.
اهواز - فرمانداری دزفول اعلام کرد: دبی رودخانه دز افزایش می‌یابد و شهروندان باید از بستر رودخانه فاصله بگیرند.
«دیوید مارتینون» سفیر فرانسه در سخنانی اعلام کرد که طالبان برای مدتی در افغانستان هستند و شهروندان این کشور باید برای افغانستانِ بعد از این گروه آمادگی داشته باشد.
شهروندان باید در چنین شرایطی از صعود به ارتفاعات و حضور در کنار رودخانه‌ها جدا خودداری کرده و از تردد‌های غیرضروری پرهیز کنند.
در این ایام حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد میزان مصرف آب افزایش می‌یابد، باید در این شرایط شهروندان تغییر الگوی مصرف آب را در دستور کار خود قرار دهند، انرژی آب مانند سایر انرژی‌ها مانند برق و گاز نیست که بتوان به راحتی آن را منتقل کرد، باید در حفظ آن کوشا باشیم تا همیشه این منابع را به‌طور پایدار در دسترس داشته باشیم.
براتی گفت: شهروندان با صرفه جویی ۱۰ تا ۱۵ درصدی در مصرف آب در روزهای پایانی سال ما را همراهی کنند تا با مشگل قطعی آب مواجه نشویم.
حسینی‌میلانی، عضو سابق شورای شهر تهران گفت: سازمان بهشت‌زهرادر ساختار بودجه شهرداری خودگردان است و بر اساس خدماتی که به شهروندان ارائه می‌کند، درآمد کسب می‌کند و کمکی از شهرداری دریافت نمی‌کند. در حقیقت گسترش خدمات بهشت‌زهرا از درآمد‌های آن تأمین می‌شود. سؤال این است که آیا سازمان بهشت‌زهرا شرایط مالی‌اش به‌قدری کاهش یافته که مجبور به دریافت عوارض روی آورده است؟
شهروندان بیشتری به مخالفت علیه دولت‌ها می‌پردازند: اوکراین به ما یادآوری کرده که دموکراسی ارزش مبارزه برای آن را دارد، اما افول جهانی دموکراسی کماکان ادامه دارد. تحقیقات ما از سال ۲۰۱۷ میلادی یک بحران مکرر مشروعیت سیاسی را شناسایی کرد که در آن شهروندان وضعیت موجود سیاسی را به چالش می‌کشند.
عضو شورای شهر تهران گفت: حتماً باید لیست ساختمانهای عمومی منتشر شود تا شهروندان بدانند ساختمانی اداری، خدماتی، رفاهی که قصد ورود به آن را دارند ناایمن است.
کرن با بیان این‌که انگلیسی‌ها و دو تابعیتی‌ها باید «صد در صد» ایران را ترک کنند، خواستار آن شد که تمامی شهروندان غربی که در حال حاضر در ایران حضور دارند، از «امن‌ترین راه» این کشور را ترک کند.
شهردار تهران گفت: شهرداری‌ها و مدیریت شهری به‌خاطر سطح تماس گسترده‌ای که با مردم دارند، می‌توانند به سرعت رضایت شهروندان را فراهم کنند.
عضو شورای شهر تهران گفت: دادستانی کل کشور به عنوان حافظ حقوق مردم باید از نظر حقوق شهروندی وارد موضوع آلودگی هوا شود و مردم باید علت هوای آلوده را بدانند.
فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
زاکانی گفت: فرسودگی شهر تهدیدات زیادی را برا شهروندان ایجاد می‌کند و باید در این بافت فرسوده مسکن مقاوم ساخت.
آیت الله سعیدی ضمن اظهار تأسّف به خاطر فوت خانمی که در تهران اتفاق افتاد اظهار کرد: در پیش آمد‌های مهم اجتماعی و سیاسی نباید جمهوری اسلامی، پلیس و نهاد‌های قانونی را بی‌دلیل و صرفاً بر پایه شایعات متهم به شکنجه و بی‌کفایتی برای حفظ جان شهروندان کرد و هم نوا با دشمنان در آتش فتنه، تحریک احساسات و جریجه دار کردن افکار عمومی مشارکت کرد.
امروز ۱۶ شهریور اخبار گوناگونی از اربعین منتشر شد که شاید زائران اربعین برخی از این اخبار را نخوانده باشند؛ در این بسته خبری می توانید از مهم ترین اخبار مربوط به اربعین مطلع شوید.
در طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای، اطلاع‌رسانی درست و کافی از سوی شهرداری تهران صورت نگرفته است، اگر چه مسئولان شهری می‌گویند در این زمینه اطلاع‌رسانی در قالب (نصب بنر و تابلو) در معابر کرده‌اند، اما بسیاری از شهروندان از کم و کیف این طرح و اینکه به واسطه پارک خودرو خود در حاشیه برخی معابر باید پول پرداخت کنند، بی‌خبرند!
مدیر کل امور مجامع و حسابرسی شهرداری تهران گفت: ارائه و ثبت گزارشات حسابرسی و صورت های مالی برای مشاهده عموم و قابل دسترسی برای شهروندان باید با جدیت پیگیری شود.
شهردار منطقه 11 گفت: اقدامات فرهنگی بنیاد رودکی باید برای شهروندان به خصوص در مجموعه تئاتر شهر و بوستان دانشجو ملموس باشد و تمام مردم بتوانند از این امکانات و برنامه‌ها بهره مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ