این طرح باید در مجلس نمایندگان ایالت هم تصویب شود و سپس برای اجرایی شدن نیازمند امضای فرماندار جمهوریخواه تگزاس است که وعده داده آن را امضا خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجلس نمایندگان آمریکا طرح ممنوعیت ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین را با اکثریت آراء رد کرد.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه بازیکنان خارجی با قرارداد ریالی نخواهند ماند، گفت: بهتر است هر چه زودتر تکلیف سرمربی جدید استقلال مشخص شود.
طرح ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و ‌مدیران‌ دارای تابعیت مضاعف و ‌مرتبط با کشورهای خارجی در دستورکار این هفته کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی قرار دارد.
گروهی از قانون‌گذاران آمریکایی طرحی دوحزبی را برای اعمال تحریم علیه طیف گسترده‌ای از فعالیت‌های حامی برنامه موشکی و پهپادی ایران پس از به پایان رسیدن ممنوعیت موشکی سازمان ملل علیه ایران در اکتبر ۲۰۲۳ ارائه کردند.
مدیر کل ارشاد خوزستان گفت: با اجرای طرح بزرگ استانی پاسداشت زبان فارسی استفاده از اسامی بیگانه در سردر مغازه‌ها و پاساژ‌ها در استان خوزستان ممنوع است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان ساماندهی ماموریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دستورکار دارند که به موجب آن ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها ممنوع می‌شود.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی با عنوان ساماندهی ماموریت دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی در دستورکار دارند که به موجب آن ادامه تحصیل کارکنان دستگاه‌های اجرایی در دوره‌های روزانه و شبانه دانشگاه‌ها ممنوع می‌شود.
جانشین قرارگاه عفاف و حجاب استان یزد از اجرای طرح ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی‌حجاب در استان خبر داد.
محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس بیان کرد: تبصره سه ماده ۱۲ این طرح که خیلی در رسانه‌ها بحث برانگیز شد و به ممنوعیت ثبت نام داوطلبان با سابقه سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی باز می‌گشت از این طرح حذف شده است.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: خودرو‌های وارداتی از کشور‌های مختلف همچون چین است و به غیر از برند‌های آمریکایی یا ساخت آمریکا، از سایر کشور‌ها بحث ثبت سفارش صورت گرفته است و در بازه سه ماهه آینده عرضه می‌شود.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از بررسی طرح اصلاح مواد ۹۸۲ و ۹۸۹ مبنی بر ممنوعیت انتخاب یا انتصاب مقامات و مدیران دارای تابعیت مضاعف در این کمیسیون خبر داد.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز با ارائه تعریفی دوگانه از آزادی بیان، با طرح ادعایی مضحک مدعی شد که ممنوعیت فعالیت رسانه‌ های روسی در اروپا، محافظت از آزادی بیان به شمار می آید!
در بخشی از این طرح آمده است: اشخاص مذکور به استناد این ماده علاوه بر مجازات‌های مذکور به مدت پنج تا ده سال به محرومیت از حقوق اجتماعی و ممنوعیت به شغل و حرفه‌ای که منجر به شهرت آن‌ها شده است محکوم می‌شوند.
متن کامل طرح ممنوعیت خروج مسئولین نظام پس از اتمام مسئولیت از کشور منتشر شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرح ممنوعیت خروج مسئولین و مدیران نظام جمهوری اسلامی پس از اتمام مسئولیت از کشور تا سپری شدن مراحل قانونی تهیه و تدوین کرده‌اند. خروج شخص مسئول منوط به اجازه نهاد‌های نظارتی و امنیتی یعنی قوه قضاییه، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و ۳ اطلاعات نیروی انتظامی می‌باشد.
سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از ممنوعیت فروش روزانه طرح ترافیک در هفته پایانی آذرماه خبر داد.
فروش طرح ترافیک به دلیل آلودگی هوا برای امروز ۲۶ آذر ممنوع است.
پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای شنبه در سامانه تهران من امکان پذیر شد.
پس از چند روز ممنوعیت فروش طرح ترافیک در تهران به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک برای شنبه در سامانه تهران من امکان پذیر شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی از ممنوعیت کاشت محصولات با نیاز آبی بالا مثل سبزی وصیفی در فضای آزاد در استان خبردادوگفت: طرح اصلاح الگوی کشت یک طرح فرابخشی و فرادستگاهی است.
مجری طرح گیاهان دارویی وزارت جهاد از کشت قراردادی دو هزار و ۳۰۰ هکتار گیاه دارویی در کشور خبر داد و گفت: وزارت جهاد کشاورزی در صورت موجود بودن محصول ایرانی در بازار از واردات جلوگیری می کند.
وزرای کابینه تایید کردند، این طرح به مقامات کانادا اجازه می‌دهد که درباره هر یک از مقامات ایرانی که پیش از این نیز در کانادا بوده‌اند، تحقیقات به عمل بیاورند.
ممنوعیت ورود خودروهای آفرود به جنگل ابر، انتقاد وزیر میراث فرهنگی از بساز بفروش هاو تغییراتی در بازدید از کاخ گلستان و موزه ملی از جمله خبرهای میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ