براساس اعلام پلیس شهروندان باید دقت داشته باشند که پیامک فقط از طریق سرشماره ای باعنوان " police " و آن هم به شماره موبایل صاحب خودرو ارسال می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوش مصنوعی حالا فضای کسب‌وکارها، دولت‌ها و جوامع را متحول کرده و امسال جهشی بزرگی به سمت جلو داشته است. ظهور چت‌بات چت جی‌پی‌تی و رقابت بر سر آن در میان شرکت‌های بزرگ فناوری برای توسعه مدل‌های هوش مصنوعی مولد، به یک بحث عمومی در مورد بهترین نحوه مدیریت مخاطرات و چالش‌های این فناوری جدید منجر شده است.
همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، نگرانی صاحبان صنایع برای نحوه تامین برق هم آغاز می‌شود. اما به گفته پیام باقری، رئیس هیأت مدیره سندیکای برق کشور، با تابناک گویا امسال برنامه مدیریت مصرف برق صنایع هوشمندانه‌تر دنبال می‌شود و در صورت مدیریت مصرف مشوق‌های مالی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
همزمان با فرارسیدن فصل تابستان، نگرانی صاحبان صنایع برای نحوه تامین برق هم آغاز می‌شود. اما به گفته پیام باقری، رئیس هیأت مدیره سندیکای برق کشور، گویا امسال برنامه مدیریت مصرف برق صنایع هوشمندانه‌تر دنبال می‌شود و در صورت مدیریت مصرف مشوق‌های مالی برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: لایحه نحوه برگزاری تجمعات که به تازگی به مجلس ارسال شده است، ضمن تسهیل فرآیند برگزاری تجمع‌ها، ارائه مجوز برای برگزاری تجمع را از رفتار سلیقه‌ای دور می‌کند.
نمره مصاحبه ارزیابی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری و مصاحبه علمی و سنجش عملی براساس شیوه نامه ابلاغی که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور به دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی ارسال می‌گردد، صورت خواهد گرفت و دانشگاه‌ها برای تمامی افراد معرفی شده که در مصاحبه شرکت کرده اند، نمر‌های مطابق با شیوه نامه مذکور تعیین و برای گزینش نهایی به این سازمان ارسال می‌کنند.
WABetaInfo تصویری کوچکی از نحوه نمایش ایموجی متحرک در واتس‌اپ ارائه کرده است. درحال‌حاضر ظاهراً ایموجی‌های متحرک به‌صورت پیش‌فرض ارسال می‌شوند و کاربران هیچ کنترلی روی آن نخواهند داشت.
نحوه ارسال پیامک درصورت کشف حجاب در خودرو به این صورت است که پیامک فقط از طریق سرشماره‌ای باعنوان «police» ارسال می‌شود؛ آن هم فقط به شماره تلفن همراه صاحب خودرو.
دقت شود پیامک فقط از طریق سرشماره‌ای باعنوان police به شماره همراه صاحب خودرو ارسال می‌شود.
در اطلاعیه‌ای از سوی معاونت توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی، نحوه ارسال اولویت تخصیص ارز کالاهای کشاورزی به بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام شد.
نمایندگان مجلس در نشست علنی روز یکم اسفند خود ضمن به سرانجام رسیدن طرح‌ شفافیت قوای سه گانه، تکلیف نحوه استخدام کارکنان دولت را مشخص کردند.نمایندگان در جریان رسیدگی به  طرح دوفوریتی شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی و سایر نهادها جهت تأمین نظر شورای نگهبان اصلاحاتی را انجام دادند اما در مورد موادی از این طرح بر نظر قبلی خود اصرار ورزیدند.
سخنگوی سازمان انرژی اتمی از ارسال پاسخ ایران به آژانس درباره نحوه بهره‌برداری از سایت غنی سازی فردو خبر داد و اظهارات گروسی را ناشی از نقص اطلاعات وی دانست.
وزیر خارجه اسلوونی امروز اعلام کرد: تامین تانک به اوکراین مربوط به آلمان و کشورهایی است که این تجهیزات را دارند، اما ما به هر نحو ممکن به کی‌ یف کمک خواهیم کرد.
ضیایی در پاسخ به اینکه هزینه مومیایی کردن هر جسد در پزشکی قانونی چقدر است، گفت: طبق جدول تعرفه‌های پزشکی قانونی هزینه مومیایی کردن بر اساس تعرفه سال ۱۴۰۱ برای هر جسد ۱۰ میلیون تومان است و از ابتدای امسال تا پایان مهر امسال ۵۵ جسد برای انتقال به خارج از کشور مومیایی شده است.
معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزس کشور گفت: در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت که با پایان زمان پاسخگویی به هر سری از سؤالات، پاسخنامه اختصاصی به همراه دفترچه جمع آوری شده و دفترچه و پاسخنامه جدید توزیع می‌شود.
عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت با وزارت ارتباطات است. ما می‌خواهیم عکسی ارسال یا دریافت نشود نمی‌خواهیم به طور کامل اینترنت قطع شود.
پورعباس رئیس سازمان سنجش گفت: اختیار کامل در مورد نحوه قطع اینترنت با وزارت ارتباطات است؛ ما می‌خواهیم عکسی ارسال یا دریافت نشود نمی‌خواهیم به طور کامل اینترنت قطع شود.
مالی در پیام توئیتری خود با تکیه بر ادعا‌های اخیر درباره نحوه برخورد نیرو‌های امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپاد‌ها به روسیه را متوقف کنید.
طی نیمه نخست امسال نسبت به سال گذشته پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان رشد ۱۰۰ درصدی را نشان داده به نحوی که تنها در شهریور ماه ۱۵ همت تسهیلات واریز شده است.
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا گفت: افرادی که امسال دیپلم گرفتند تا پایان شهریور سال ۱۴۰۲ فرصت دارند که تحصیل و در کنکور شرکت کنند، اما کسانی که در سال ۱۴۰۰ دیپلم گرفته و امسال هم در کنکور قبول نشدند باید خدمت سربازی خود را تعیین و تکلیف کنند.
سعید توتونچی معاون سازمان امور مالیاتی، درباره نحوه شناسایی اینفلوئنسر‌ها برای اجرای قانون و مالیات‌ستانی از این قشر اظهار داشت: در قانون آمده است که اینفلوئنسر‌های بالای ۵۰۰ هزار فالوور نفر و دنبال‌کننده مشمول مالیات بر درآمد می‌شوند.
بر اساس تصمیمات اتخاذ شده، شهروندان متقاضی صدور گذرنامه که قبل از این فاقد گذرنامه بوده یا تاریخ صدور گذرنامه‌هایشان مربوط به قبل از ششم شهریور ماه سال ۱۳۹۱ است، می‌توانند برای اخذ خدمات به «دفاتر پلیس + ۱۰» مراجعه کنند. این افراد می‌توانند با دریافت «برگ ویژه اربعین» به‌عنوان سند مسافرتی و به جای گذرنامه، از مزایای یک بار تردد مرزی به مقصد عتبات عالیات در ایام اربعین سال جاری با هزینه‌ای معادل یک دهم گذرنامه‌های عادی بهره‌مند شوند.
رئیس ستاد پروژه مهر سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ با بیان اینکه از همان ابتدای امسال برنامه‌ریزی کردیم که مهر ماه ۱۴۰۱، آموزش حضوری داشته باشیم، گفت: قطعا از مهر ماه آموزش به صورت حضوری شروع خواهد شد و برنامه‌ریزی در این راستا انجام شده است.
جای برنامه‌های عزاداری و سینه‌زنی دو هیئت بزرگ و معروف یزدی (فهادان و بعثت) در عزاداری‌های امسال خالی‌ست ...گفته می‌شود یکی از شعرهای نوحه این هیئت‌ها که توسط شاعر تحسین شده در دیدارهای شاعران با رهبر انقلاب، سعید بیابانکی سروده شده به تایید نرسیده
موسی رضایی، مدیرعامل بیمه اتکایی امین، با مدیرعامل شرکت بروکری ریفامز روسیه دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ