مهدی بابایی با تاکید بر اینکه شهروندان باید از ساختمان‌ها یا پاساژ‌های ناایمن شهر تهران مطلع باشند، گفت: شاید در این برهه زمانی اطلاع‌رسانی همه ساختمان‌های نا ایمن شهر تهران در دستورکار قرار نداشته باشد، اما به شکل موردی این اتفاق خواهد افتاد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسامی داوران قضاوت کننده در هفته سوم لیگ برتر مشخص شدند که براین اساس قضاوت بازی استقلال و سپاهان به کوپال ناظمی رسیده است.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: با شیوه‌ای که ما در پیش گرفته‌ایم. با این که خود را نیازمند اقناع آحاد مردم نمی‌دانیم، معلوم نیست فردایی که بخواهیم به توجیه مردم کلمات را شمار کنیم، گوش شنوایی خواهیم یافت یا خیر. همین امروز هم کلی دیر شده است چه رسد به فردا‌هایی که در راه است و به ازای هر روز به اندازه چند روز اعتماد عمومی تراش می‌خورد.
بسیاری از تحلیلگران سیاسی به دنبال رمزگشایی از این موضوع هستند که آیا مسیری که آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در انتخابات خبرگان شکل داده بود در ادامه امکان تداوم را خواهد داشت یا نه؟ برخی اسامی مانند حسن روحانی در این میان مطرح می‌شود تا بتواند علمای معتدل را ذیل یک خیمه واحد شکل دهد. سید حسن خمینی نام مهم دیگری است که گروهی از تحلیلگران حضور او در انتخابات دور ششم مجلس خبرگان را در صورت بلامانع اعلان شدن، اثرگذار ارزیابی می‌کنند.
در هفته‌های اخیر اخباری از عزم کاندیداتوری برخی چهره‌های نزدیک به قالیباف در مجلس دوازدهم شنیده می‌شود. کاندیداتوری نمایندگان قالیبافی در مجلس امری حتمی و معمول است، اما این‌بار اسامی از سمت‌های نزدیک به قالیباف در بدنه ساختاری مجلس شنیده می‌شود.
وقتی روی نقشه ایران به اسامی استان‌ها نگاه می‌کنیم شاید یکی از محروم‌ترین استان‌ها کهگیلویه و بویراحمد باشد. این استان جاذبه‌های طبیعی بی شماری را در خود جای داده است و جزو یکی از زیباترین استان‌های کشور قلمداد می‌شود به طوری که برخی از گردشگران و طبیعت گردان لقب بهشت زیبایی‌های ناشناخته ایران را به این استان داده‌اند. آبشار کمر دوغ نیز یکی از جاذبه‌های طبیعی جذاب این استان است.
ماجرای واگذاری ماشین‌های شاسی‌بلند به قیمت کارخانه و بدون نوبت به برخی از نمایندگان مجلس که انتظار می‌رفت به شفافیت و اعلام اسامی نمایندگانی که از چنین موقعیت‌هایی استفاده کرده‌اند ختم شود، فعلا به صدور کیفرخواست برای افشاگر این پرونده منجر شده است.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: برخی افراد در دولت به ایجاد جو هیجانی علاقه دارند ولی این روش خوبی نیست که رسماً اعلام کنیم ۱۵ مدیر تغییر می‌کنند ولی اسامی آنها بیان نشود.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از اعلام رأی پرونده هواپیمای اوکراینی شبهاتی مبنی براینکه چرا اسامی محکومان انتشار نیافته و یا چرا حکم اعدام برای محکومان صادر نشده است، گفت: رأی بدوی اعلام شد و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران نیز توضیحات لازم را در این باره اعلام کرد مگر اینکه برخی نخواهند به اظهارات، دقت لازم را داشته باشند.
هرچند قرار است سرمربی تیم ملی تکواندو پس از برگزاری رقابتهای انتخابی، اسامی ملی پوشان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان را مشخص کند اما می توان از هم اکنون شانس برخی را بیشتر دانست.
مدیر برنامه‌ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری، تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر را که لو رفته بود، تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
مدیر برنامه ریزی و هماهنگی مهمانان ویژه چهل و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر در یک استوری تلویحاً اسامی داوران جشنواره فیلم فجر که لو رفته بود را تایید کرد. بر اساس اطلاعاتی که روز گذشته منتشر شده بود و متولیان جشنواره فجر رد نکرده بودند. ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدرضا شریفی‌نیا، محمود رضوی، مسعود نقاش‌زاده و مجید اسماعیلی ترکیب داوران بخش ملی را تشکیل می‌دهند.
معاون هماهنگ کننده سازمان اطلاعات سپاه، دستگیری عامل نفوذی و جاسوسان خارجی و شکست توطئه‌های دشمنان را گواه موفقیت سازمان‌های اطلاعاتی کشورمان دانست، تصریح کرد: فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیدار و آگاه هستند و هر حرکت دشمن را با دقت زیر نظر دارند.
فدراسیون فوتبال اسامی برخی مربیان را به عنوان گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی مطرح کرد اما به نظر می رسد کارلوس کی‌روش مربی ناکام سه دوره جام‌جهانی و دو دوره جام ملت‌ها شانس بیشتری دارد!
اسامی برخی از مهم‌ترین این نهاد‌های تحریم شده اروپایی به این شرح است: رادیو فردا (بخش فارسی رادیوی اروپای آزاد)، نشریه شارلی ابدو، رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح بریتانیا و...
برخی از چهره‌ها از جمله محمود صادقی، پروانه سلحشوری، یحیی گل محمدی برای توضیح در خصوص انتشار مطالب غیر مستند یا توهین آمیز به دادسرا احضار شده‌اند.
اسامی دانشگاه‌های پذیرنده مرحله تکمیل ظرفیت برخی از رشته‌های پزشکی اعلام شد.
نورنیوز: جعل اخبار خروج از کشور و پناهندگی برخی مسئولین و خانواده‌هایشان از سوی رسانه‌های معاند وتفسیر مدارای حافظان امنیت بامعترضان به افزایش جسارت و شجاعت انقلابیون! در برخورد با نیرو‌های امنیتی، تلاش نافرجام برای ایجاد دوقطبی در جامعه و تضعیف روحیه ملی است.
مسئولان و مدیران نظام اگر با درایت بتوانند عکس‌العمل‌های خشن، عصبی و فاقد تدبیر را کنترل و مدیریت کرده و به این اعتراضات از زاویه فرصتی برای اصلاح نگاه کنند، خواهند توانست معترضین را به آرامش دعوت کرده و از وارد آمدن شوک‌های بعدی به جامعه جلوگیری کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اسامی بازیکنان مد نظرش برای اردوی اتریش را در شرایطی اعلام کرده است که چند بازیکن «افت» کرده در بین ملی پوشان دیده می شوند اما برخی هم خط خورده‌اند!
توانایی محدودِ ایران جهت نیاز‌های گازی غرب در بحبوحه اوج گیری تحریم‌ها علیه روسیه و بحران گازی اروپا، عدم اراده جدی دولت بایدن جهت دستیابی به یک توافق با تهران و در نهایت، تلاش‌های گسترده دولت آمریکا جهت حراست از برخی از واژگان و ساختار‌های مبهم در متن توافق اتمی با ایران جهت استفاده از آن‌ها در آینده علیه کشورمان، سه گزاره مهم و اساسی هستند که طرفِ ایرانی در روند مذاکرات و تعاملات دیپلماتیک جاری با محوریت دستیابی به یک توافق اتمی با موضوع احیای برجام باید مد نظر قرار دهد.
اسامی داوطلبین ریاست، نواب رئیس و هیات اجرایی پنجاه و یکمین مجمع عمومی انتخابی کمیته ملی المپیک اعلام شد. در میان این اسامی برخی روسای فدراسیون‌ها انصراف دادند!
وزیر اقتصاد از تخلف برخی دستگاه ها در صدور مجوزهای کسب و کار و ارائه نشدن این مجوزها در درگاه ملی مجوزها خبر داد.
رییس مرکز پزشکی ایفمارک اعلام کرد برخی بازیکنان لیگ برتر مشکل قلبی دارند اما اسامی آنها محرمانه است.
مانی حقیقی با فیلم «تفریق»، هومن سیدی با فیلم «جنگ جهانی سوم»، وحید جلیلوند با فیلم «شب، داخلی، دیوار» و سعید روستایی با فیلم «برادران لیلا» از جمله اسامی مطرح‌تر هستند که ترجیح دادند آثارشان به دلیل آنچه عدم امکان طی مراحل فنی تا زمان جشنواره خوانده شد، در جشنواره فجر حضور نداشته باشد... برخی از آثار نیز علی رغم شایستگی بیرون گذاشته شدند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ