شهردار منطقه 11 گفت: اقدامات فرهنگی بنیاد رودکی باید برای شهروندان به خصوص در مجموعه تئاتر شهر و بوستان دانشجو ملموس باشد و تمام مردم بتوانند از این امکانات و برنامه‌ها بهره مند شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: تاکید در لایحه عفاف و حجاب برخورد قاطع با کسانی است که معاند هستند و عمداً اقدامات سازمان‌یافته برای ترویج بی‌حجابی کنند.
شلوار پهلوانی غلامرضا تختی برای انجام اقدامات حفاظتی به پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی - فرهنگی سپرده شد.
شلوار پهلوانی غلامرضا تختی برای انجام اقدامات حفاظتی به پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی سپرده شد.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: تمام اقدامات اولیه تحقیق و تفحص از فیلترشکن‌های پولی صورت گرفته است و به‌زودی به کمیسیون مربوط ارسال خواهد شد تا بعد از تصویب در کمیسیون در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
معاون منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه گفت:خروجی جلسات مهم‌تر از تعداد برگزاری آن‌ها است. باید تغییرات ارزشمند از برگزاری جلسات و اقدامات انجام شده، احصا و گزارش شود.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از اقدامات پلیس برای برخورد با تحرکات غیراخلاقی و مقابله با بی‌حجابی‌ها تاکید کرد: ما به عنوان نمایندگان مجلس قطعا از رفتار مسئولانه پلیس امنیت اخلاقی حمایت می‌کنیم.
معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: نتیجه بخشی اقدامات فرهنگی در زمینه باورها و ارزش‌ها، منوط به فکر و شیوه عمل مطلوب‌تر است.
معاون فرهنگی و اجتماعی فراجا گفت: حجاب یک حوزه اجتماعی و فرهنگی است و صرفاً برای معدود افرادی که اصرار و پافشاری بر هنجار شکنی می‌کنند اقدامات سلبی انجام خواهد شد.
مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران درباره جشن ۱۰ کیلومتری گفت: اقدامات را از پیش از عید غدیر آغاز کردیم تا هم دهه ولایت را گرامی داشته باشیم و هم شب عید غدیر نورافشانی را در سطح شهر داشته باشیم.
ورامین- فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: اقدامات ورزشی و فرهنگی سبب کاهش آسیب های اجتماعی خواهد شد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری بر «بازنگری» و «بازمهندسی» شدن اقدامات فرهنگی عملیات حج تاکید کرد.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: ما نیازمند اقدامات تبیینی، اقناعی و آموزشی در حوزه حجاب هستیم و باید احکام فرهنگی به احکام قضایی لایحه عفاف و حجاب اضافه شود.
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در نشستی با رییس پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش از اقدامات این مجموعه تقدیر کرد.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا از نقش تاثیرگذار معاونت فرهنگی اجتماعی در راستای رشد و تعالی انتظامی کشور گفت: لازمه کار در معاونت فرهنگی اجتماعی داشتن کار فکری و فرهنگی است.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس، از اقدامات ویژه فراجا در راستای اجرای طرح عفاف و حجاب حمایت کرد.
سخنگوی دولت گفت: اقدامات غیر انسانی و منزجرکننده برای القای ناامنی در مراکز رشد علمی، فرهنگی و اقتصادی ایران مانع رشد ‎دختران ایران نخواهد شد.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان گفت: سال آینده باید حرکتی جهشی در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و هویت‌ساز در بنیاد ملی نخبگان آغاز شود.
معاونت میراث فرهنگی کشور عملکرد ۱۵ ماهه خود را منتشر کرد که ثبت جهانی ۵ اثر در فهرست آیسسکو یکی از اقدامات این معاونت در مدت اخیر بوده است.
دستور‌های تریبونی در بازدید‌ها و سخنرانی‌ها به بخشی از فرهنگ سازمانی دولت تبدیل شده است. «درجا و سریع دستوردادن» و دستوردادن برای «اقدامات سریع و تند» بخشی از این فرهنگ و رویه شده است؛ فرهنگی که قرار است دولت مردمی و میدانی و دولت عمل (بخوانید دولت دستور‌های سریع) را از دولت‌های نشسته و کارتابلی، ممتاز و متمایز کند.
مدیر مرکز فرهنگی و اجتماعی دانشگاه جامع امام حسین گفت: ظهور اجتماعی صرفاً به معنای تظاهرات و اعتراض در کف خیابان نیست. ظهور اجتماعی می‌تواند در رسانه یا از اقدامات دانشجویی باشد.
چنین فضایی علاوه بر ساحت سیاسی، درباره مسائل فرهنگی نیز مشهود است. گروهی تندرو در جریان اصلاحات در دهه هفتاد و هشتاد مواضع و اقدامات غیرقابل دفاعی پیرامون مذهب و مسائل فرهنگی بیان کردند و در دستور کار قرار دادند، که زمینه را برای میدان گرفتن جریان رادیکال از جناح مقابل فراهم کردند. در نهایت اکنون در فضای فرهنگی که اصلاح طلبان میدان را از دست داده‌اند، در سمت مقابل اقلیت رادیکال با صدای بلند مواضعی را مطرح می‌کند که جریان اصول گرا لزوماً قبول ندارد.
باقرزاده گفت: خلأ برنامه‌های فرهنگی در مسیر پیاده روی اربعین موجب شده است که حتی با همین امکانات کم اقدامات سازمان بسیج دانش آموزی در راهپیمایی اربعین مورد توجه زیادی قرار بگیرد.
معاون گردشگری کشور در واکنش به هشدارها علیه سفر به ایران گفت: با هدف مقابله با ایران‌هراسی اقدامات عملیاتی از سوی وزارت امور خارجه، قوه قضائیه و ستاد حقوق بشر در حال انجام است.
مدیر دفتر امور فرهنگی وزارت ورزش و جوانان از طراحی برنامه‌ها و اقدامات لازم برای کاهش بحران‌ها و مشکلات هواداران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ