فضای مجازی در ایران زیر سایه سنگین فیلترینگ بوده و پس از اعتراضات اخیر، این سایه رو به تاریکی گذاشته است. فیلترینگ جاری در کشور، باعث شده تا دسترسی کاملی به شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی وجود نداشته باشد. به این معنی که وضعیت فیلترینگ باعث شده تا مخاطب برای دسترسی به یک کانال تلگرامی یا شبکه‌های اجتماعی همانند توییتر و اینستاگرام، بعضا باید ساعت‌ها تلاش کند. حالا در شرایطی که دسترسی آزاد به گردش اطلاعات برای کاربران به شدت محدود شده، قرار است منتشرکنندگان اخبار نیز برای انتشار یک خبر دست و دل‌شان بلرزد که فلان خبر را منتشر کنند یا نکنند؛ البته نه به لحاظ صحت و سقم خبر، بلکه به لحاظ اینکه اگر خبر به مذاق فلان ارگان و نهاد خوش نیاید، مصداق منتشرکننده خبر کذب نشود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته مقامات، آژانس عالی ایالات متحده برای حمایت مالی از مصرف کننده، برنامه های خود در کاخ سفید برای نظارت بر شرکت هایی که داده های شخصی افراد را ردیابی و می فروشند، اعلام خواهد کرد.
بعد از آن روزهای شلوغ علیرضا بیرانوند این روزها فقط یک کار انجام می‌دهد: تمرین در سکوت.
مس کرمان در اردوی تدارکاتی خود در تهران، برابر امیدهای استقلال قرار خواهد گرفت.
جمال موسیالا، ستاره بایرن مونیخ، از پیوستن هری کین به این تیم حمایت کرد و خواهان همبازی شدن با این ستاره انگلیسی شد.
مدیران چلسی تصمیم دارند با فروش روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی، برای خرید دوشان ولاهوویچ اقدام کنند.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
تمرینات استقلال برای فصل جدید در روزهای پایانی هفته پیش رو شروع خواهد شد.
برنامه کامل رقابت‌های فصل آینده لیگ برتر منتشر شد تا تیم‌های حاضر در این مسابقات با رقبای خود آشنا شوند.
بانک‌های بزرگ آمریکا ممکن است با افزایش ۲۰ درصدی سرمایه مورد نیاز خود مواجه شوند.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
معاون محیط زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط زیست از تلاش برای تأمین طعمه یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
برخی رسانه‌های اسپانیایی مدعی هستند کیلیان امباپه قصد دارد در پایان فصل جاری در جلسه‌ای با مدیران پاری سن ژرمن از تمایل خود برای انتقال به رئال مادرید پرده بردارد.
دولت انگلیس در نسخه جدید سند «بازنگری سیاست خارجی و دفاعی این کشور که روز دوشنبه منتشر شد، مدعی افزایش تهدیدات ناشی از ایران شده و نسبت به پیشرفت برنامه صلح‌آمیز هسته‌ای کشورمان ابراز نگرانی کرده است.
لئوپارد یک طراحی بسیار توانا و پرکاربردترین تانک در اروپا است. مسلح به یک تفنگ اصلی ۱۲۰ میلی متری، با وجود داشتن زره خوب می تواند با سرعت بیش از ۴۰ مایل در ساعت حرکت کند. هر چند در سال ۱۹۷۹ وارد به کار گرفته شد، اما یک برنامه منظم ارتقاء آن را همچنان به طور جدی سیستمی در خط مقدم در نظر می گیرد که می تواند در برابر تانک های مدرن روسی استقامت کند.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است. قانون برنامه پس از پایان این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار بوده و این سند بالادستی است. به دولت تاکید می‌کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را و مجلس را در رسانه‌ها تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد، به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه، دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
اینکه مجلس اصرار دارد برنامه از سوی دولت داده شود، آزمونی برای نمایندگان است، قانون برنامه بعد از اتمام این دوره مجلس بر کل کشور تاثیرگذار است و این سند بالادستی است، به دولت تاکید می کنیم اول برنامه را ارائه دهد و بعد بودجه را، و در رسانه ها مجلس را تحت فشار نگذارد. اینکه سال گذشته در تبصره ای، برنامه تمدید شد به این دلیل بود که دولت جدید است، اما از شهریور ماه دولت فرصت نگارش لایحه برنامه را داشت.
بنیامین نتانیاهو رهبر حزب لیکود برنامه‌های دولت جدید رژیم صهیونیستی را اعلام کرد.
برنامه جدید هفته پانزدهم لیگ برتر ایران
با نزدیک شدن به سال جدید میلادی و در حالی که سه ماه به نوروز مانده، با وجود تمدید مهلت‌های قانونی، دولت سیزدهم برنامه هفتم توسعه و لایحه بودجه را به مجلس تحویل نداده و حالا مشخص شده قالیباف به جای رئیسی، برنامه هفتم توسعه را می‌نویسد.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برنامه ویژه کارلوس کی‌روش برای ملی‌پوشان لیگ برتری خبر داد.
ناتو در واکنش به برنامه ریزی برای برگزاری همه پرسی الحاق به روسیه در مناطقی از شرق اوکراین، مسکو را به تشدید جنگ متهم کرد.
با توجه به نمایش لوکادیا در دیدار مقابل آلومینیوم، همه منتظر تصمیم یحیی گل‌محمدی درباره خط حمله سرخ‌پوشان هستند.
برنامه هفتم توسعه می‌بایست از سال 1400 شروع می‌شد که با استجازه مجمع تشخیص مصلحت نظام از مقام معظم رهبری، برنامه ششم یک‌سال تمدید شد تا دولت جدید و مجلس با هماهنگی با مجمع تشخیص اقدام به نگارش آن کنند.
سهم مردان و زنان از بیکاری چقدر است؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ