عضو شورای شهر تهران گفت: دادستانی کل کشور به عنوان حافظ حقوق مردم باید از نظر حقوق شهروندی وارد موضوع آلودگی هوا شود و مردم باید علت هوای آلوده را بدانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وکلای رئیس جمهور سابق آمریکا به درخواست دادستانی این کشور جهت صدور حکم منع افشای اسناد و شواهد جلسات دادرسی، اعتراض کردند.
پارلمان اروپا برای کمک به دیوان کیفری بین‌المللی و دادستان کل آن در جهت پیشبرد تحقیقات و بازخواست و مجازات سران رژیم صهیونیستی اعلام آمادگی کرده است.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از دادستان کل کشور درخواست کرد به پرونده ضرب و شتم نیروهای عملیاتی اورژانس ورود کند.
رئیس دادستان فدرال ایتالیا درخواست کسر 11 امتیاز از یوونتوس کرده که دادگاه آن نیز صبح امروز برگزار شده است.
پیبشتر وزیر صمت در نامه ای به دادستان کل کشور درخواست رسیدگی به اتهامات توزیع 70 دستگاه خودرو شاسی در جریان منتفی شدن استیضاح قبلی در مجلس را مطرح کرده بود.
دادستانی اسپانیا امروز شکایت رسمی باشگاه رئال مادرید از بارسلونا به خاطر پرونده نگریرا را قانونی و معتبر دانست.
دادستان عمومی عربستان به درخواست «محمد بن سلمان» ولیعهد سعودی خواستار اعدام ده قاضی سابق به اتهام «خیانت بزرگ» شده است.
معاون امور بین‌الملل قوه قضاییه در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی رئیس ساواک تهران شد.
معاون امور بین الملل قوه قضاییه و دبیرستاد حقوق بشر طی نامه‌‎ای از دادستان کل کشور خواستار تعقیب قضایی پرویز ثابتی شد.
وکیل اولیای دم پرونده قتل وکیل دادگستری در شاهرود با تشریح آخرین وضعیت این پرونده از رئیس قوه قضاییه و دادستان کل کشور خواست تا با ورود خود به پرونده مانع پایمال شدن خون مقتول شوند.
دفتر دادستانیِ عمومی برزیل از دادگاه عالی این کشور خواسته تحقیقات درباره نقش رئیس‌جمهور سابق این کشور در بروز و هدایت ناآرمی‌های اخیر در پایتخت برزیل را آغاز کند.
«در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارد.»
«در توضیح لیوان آبی که کنار متهم است صادق کبدانی در این حین از ماموران درخواست آب می‌کند و آنها نیز یک لیوان آب در حیاط کلانتری برای این سارق سابقه‌دار فراهم می‌کنند و پس از نوشیدن آب توسط متهم، همان افسر پلیس لیوان آب را بر روی سکو می‌گذارد.»
دیوان بین‌المللی کیفری درخواست دادستانی کل این نهاد مبنی بر ادامه تحقیقات درباره پرونده افغانستان را تایید کرد.
اکثریت قضات هیأت عمومی دیوان عالی کشور در جلسه هیأت عمومی، رأی شعبه دوم دیوان عالی کشور را مبنی بر «اختیار قانونی معاون دادستان برای درخواست اعاده دادرسی» صائب دانستند.
چند دادستان آرژانتینی با متهم کردن محسن رضایی در نقش داشتن در حادثه مرکز یهودی در بوئنوس آیرس در سال ۱۹۹۴ م از وزارت خارجه کشور خود خواستند که تمام ابزار‌های دیپلماسی را به کار گیرند و محسن رضایی را بازداشت کنند.
فرشید اسماعیلی سخنگوی باشگاه استقلال گفت: از دادستانی می‌خواهیم تلفن داوران و نزدیکان‌شان را شنود کند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد و همان روز، سوابق این افراد در اختیار مرجع استعلام گیرنده قرار گرفت.
علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: درخواست استعلام سوابق نامزدهای فدراسیون فوتبال که در تاریخ ۱ شهریور در فدراسیون فوتبال تنظیم شده بود، در تاریخ ۲ شهریور به دادستانی تهران واصل شد.
نماینده دادستان ادامه داد: متهم در همراهی با مسیح علی‌نژاد به فراخوان وی عمل کرده و ضمن کشف حجاب در معابر عمومی فیلمی از خود گرفته و در فضای مجازی منتشر می‌کند که همان فیلم در شبکه‌هایی همچون شبکه سعودی اینترنشنال منتشر شده است.
۱۳ انجمن اسلامی دانشجویان عضو دفتر تحکیم وحدت طی نامه‌ای به دادستان کل کشور درخواست کردند معاونین زنان و امور خانواده رئیس جمهور در دولت‌های اصلاحات و تدبیر و امید را به واسطه عملکردشان پای میز محاکمه بکشاند.
محمدامین قهرمانی، معاون ناشران و اعضای بورس تهران گفت: سه شرکت دانش‌بنیان در مراحل درج نماد و عرضه در بورس هستند که البته هنوز به بازار نیامده‌اند.
در راستای دستیابی به اهداف گروه صنعتی ایران خودرو در تولید ۷۵۰ هزار دستگاه خودرو، رویکرد مدیریت ساپکو بر افزایش یک‌پارچگی تمامی ارکان تامین و تولید قرار گرفت.
یک فعال سیاسی اجتماعی به دستور دادستان مشهد درباره عدم ارائه خدمات بانکی به زنان بد حجاب واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ