تبریز - سرمربی اسپانیایی تیم تراکتور گفت: مس در رده‌های پایین جدول قرار دارد، ولی تا جایی که شنیده‌ام تیم‌ها در ایران تقریبا هم‌سطح هستند و ما محکم بازی خواهیم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته دهم لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران شاهد دو دیدار بین تیم‌های صدرنشین لیگ برتر فوتبال ساحلی خواهیم بود.
در لیگ بیست و سوم همه تیم‌ها از برندهای تولید البسه ایرانی استفاده می‌کنند.
سپاهان در لیگ بیست و سوم یکی از پرمهره‌ترین تیم‌های فوتبال ایران خواهد بود.
بیست‌و‌سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر قرار است از روز ۱۲ مرداد آغاز شود تا تیم‌ها پس از سپری‌کردن دوران آماده‌سازی دوباره وارد رقابت‌های اصلی شوند و برای کسب عنوان قهرمانی با یکدیگر رقابت کنند.
قوانین مربوط به سهمیه‌های بازیکنان در لیست تیم‌ها اگرچه باشگاه‌ها را به سمت جوانگرایی سوق می‌دهد اما باعث خروج تعداد زیادی بازیکن از ایران خواهد شد.
آقای گل لیگ برتر ایران بازی تدافعی تیم‌ها را عامل اصلی آمار گلزنی مهاجمان می‌داند.
سرمربی تیم کاله مازندران گفت: تیم‌ها باید در شرایط مساوی بجنگند، اما متاسفانه در لیگ ایران چنین موضوعی رعایت نمی‌شود.
بازی‌های یکطرفه در لیگ برتر بیست و دوم کم نبود؛ بردهای پرگل برخی‌ تیم‌ها و در مقابل فراوانی شکست‌های عجیب برای نفت مسجدسلیمان رقم خورد.
با حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا، حالا حتی احتمال دارد تیم چهارم لیگ برتر امسال هم سهمیه آسیایی کسب کند.
هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران امروز با انجام چهار دیدار دنبال خواهد شد که تیم‌های انتهای جدولی نفتی برای زنده نگه داشتن امید‌های خود به میدان می‌روند و تراکتور و آلومینیوم هم تیم‌های صدرنشین را تعقیب خواهند کرد.
پرونده دومین دوره رقابتهای لیگ برتر هاکی روی یخ بانوان ایران با معرفی تیم ها و نفرات برتر بسته شد.
ضعیف‌ترین تیم‌های تاریخ لیگ برتر ایران
هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان ایران امروز چهارشنبه 19 بهمن‌ماه با برگزاری 6 دیدار دنبال شد.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در شرایطی که هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران فردا آغاز خواهد شد، سرپرستان و مدیران و سرمربیان تیم‌ها در حال آخرین تلاش‌ها برای جذب نفرات مدنظر پیش از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات هستند.
در پایان هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس ، سپاهان با برتری مقابل حریفان خود در رتبه‌های اول و دوم این رقابتها قرار گرفتند.
جدال تیم‌های لیگ برتر ایران برسر پیرمرد فرز!
مرحله دوم جام حذفی فوتبال ایران در شرایطی برگزار می‌شود که نام‌های عجیب و بامزه‌ای را در بین آنها شاهد خواهیم بود.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
قلعه‌نویی، ولی هرچه دارد مربوط به گذشته است. این مشکلی آزاردهنده برای ژنرال سابق استقلالی‌هاست. او درحالی پرافتخارترین مربی تاریخ لیگ برتر فوتبال ایران است که از آخرین قهرمانی‌اش در لیگ ۱۰ سال می‌گذرد. فصل ۹۲-۹۱ بود که امیر، استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کرد. بعد از آن قریب به ۹ سال، هر دو طرف، فقط با حسرت، جام‌آوری بقیه تیم‌ها، خاصه پرسپولیسی‌ها را نگاه کردند، ولی برای محوکردن چنین حرکتی، استقلال گوی سبقت را از امیر ربود و جام قهرمانی را فصل گذشته، بعد از ۹ سال، برای یک بار دیگر بالای سر برد
لیگ برتر بسکتبال ایران در ۱۰ فصل اخیر، با دو جین تیم منحل شده دست و پنجه نرم کرده است.
در چارچوب رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های فوتبال استقلال، پیکان، صنعت نفت آبادان ،پرسپولیس و فولاد خوزستان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم ها در لیگ برتر گفت: فعلا برای قضاوت و بررسی عملکرد بازیکنان در رقابت های باشگاهی خیلی زود است.
یک باشگاه برزیلی از حضور مدافع خود در یکی از تیم‌های لیگ برتر ایران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ