بازیکن اتحاد کلباء می گوید که امیدوار است با فرهاد مجیدی، رتبه خوبی را در لیگ کسب کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لیگ برتر ایران تحت‌تاثیر حذف چهار سهمیه بزرگسالان برگزار خواهد شد.
بر اساس قوانین جدید رسانه‌ای لیگ برتر همه ورزشگاه‌های میزبان باید میکسدزون داشته باشند.
سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قرعه کشی لیگ برتر چندان اهمیت ندارد چون باید با همه تیم‌ها بازی کند.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای فصل جدید لیگ برتر ۲ بازیکن از تیم‌های آلومینیوم اراک و ملوان را جذب کرد.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
شرایط برگزاری فصل آینده لیگ برتر هندبال در حالی اعلام شد که تیم ها ملزم به استفاده از بازیکنان جوان و امید بوده و حتی حضور تیم‌ها در لیگ‌های جوانان برای آنها امتیاز دارد.
قوانین مربوط به سهمیه‌های بازیکنان در لیست تیم‌ها اگرچه باشگاه‌ها را به سمت جوانگرایی سوق می‌دهد اما باعث خروج تعداد زیادی بازیکن از ایران خواهد شد.
همه بازیکنان لیگ یک می‌خواهند دیده شوند ‌و تمام تیم‌ها همین هستند. به پاکی تمام تیم‌ها و مربیان ایمان داریم.
نشست‌های مطبوعاتی لیگ قهرمانان آسیا آغاز شده و سرمربیان و بازیکنان تیم‌ها برای پاسخ به سوال خبرنگاران در سالن‌های کنفرانس مطببوعاتی حاضر می‌شوند.
تیم‌های اماراتی بعد از درخشش مهدی قایدی قصد دارند این بازیکن را دوباره لیگ این کشور بازگردانند.
سه بازیکن شاغل در لیگ حرفه‌ای امارات، برای سپری کردن دوران سربازی، تیم‌های خود را ترک می‌کنند.
سه بازیکن شاغل در لیگ حرفه‌ای امارات، برای سپری کردن دوران سربازی، تیم‌های خود را ترک می‌کنند.
برترین بازیکنان هفته شانزدهم لیگ در حالی انتخاب شدند که دو بازی بزرگ هفته در اصفهان و کرمان بیشترین بازیکن را معرفی کرده‌اند.
تعدادی از بازیکنان فعلی و سابق یکی از تیم‌های فوتبال مطرح تهرانی، در یک مهمانی شبانه در شهر دماوند با حکم قضایی بازداشت شدند.
کاپیتان تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: فشردگی زیاد بازی‌های لیگ ایران و غرب آسیا فشار زیادی را به بازیکنان و تیم‌ها وارد می‌کند.
ناظر دیدار تیم‌های کود گلفام لیتیکوه آمل و مس کرمان در لیگ دسته یک در مورد درگیری فیزیکی این تیم‌ها در جریان بازی سوم دور یک چهارم نهایی توضیحاتی ارائه داد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از نظارت ویژه خود بر مسابقات لیگ برتر و توجه ویژه به بازیکنان جوان صحبت کرد.
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند و نه تبليغات دور زمین، پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند؟
تیم‌هایی که نه بلیت فروشی تماشاچی دارند، و نه تبليغات دور زمین پولی به آنها می‌دهد و نه حق پخش می‌گیرند، چگونه می خواهند مخارج جاری خود را تامین کرده و دستمزد بازیکنان و مربیان خارجی را بدهند.
بازیکنان نساجی با سه کارت قرمز، بیش از بازیکنان سایر تیم‌ها در این فصل از زمین بازی اخراج شده اند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت تیمش برای برگزاری دیدار هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شده‌اند عاشق پرسپولیس هستند.
مدافع پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به عملکرد تیم ها در لیگ برتر گفت: فعلا برای قضاوت و بررسی عملکرد بازیکنان در رقابت های باشگاهی خیلی زود است.
ما لیگ راحتی نداریم و باید دید بقیه تیم‌ها می‌توانند ملوان را ببرند. ما خیلی کار داریم و باید عملکردمان در دفاع نیز خوب باشد. مطمئناً تیم ما در این یک ماه به حالت مطلوب می‌رسد.
توسعه ظرفیت پتروپالایشی سال هاست در دولت‌های مختلف نادیده گرفته شده و صرف اینکه کشور‌های خارجی حاضر به سرمایه‌گذاری یا فاینانس چنین پروژه‌هایی نشده‌اند، این طرح‌ها جلو نرفته‌اند. با روی کار آمدن وزارت نفت دولت جدید انتظار می‌رفت پتروپالایشگاه به یک سیاست صنعتی اولویت‌دار دولت تبدیل شود؛ اما...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ