به نظر می‌رسد تا قبل از شروع لیگ شاهد حضور چهره‌های خارجی جدید در برخی تیم‌های لیگ برتری باشیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در هفته اول لیگ برتر اکثر تیم‌ها همانطور بازی کردند و نتیجه گرفتند که پیش‌بینی می شد اما دو تیم با توجه به شرایطی که در دوران پیش فصل داشتند عملکرد متفاوتی داشتند.
یک زن ۲۳ ساله برزیلی دو روز پس از نزاع بین طرفداران تیم‌های پالمیراس و فلامنگو بر اثر اصابت یک بطری نوشیدنی به گردنش جان خود را از دست داد.
حدود ۶۰درصد مردم فرانسه از دولت پاریس خواسته‌اند تا در واکنش به ناآرامی‌های اخیر در این کشور، لایحه مهاجرتی آتی را سختگیرانه تدوین کند.
مسئول بخش حجاج خارجی در وزارت حج عربستان اعلام کرد که تابعیت اکثر حجاج خارجی در مراسم امسال به کشورهای جنوب شرق آسیا برمی گردد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران آخرین وضعیت ترافیکی پایتخت را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اکثر معابر بزرگراهی شهر تهران خلوت است.
بوشهر- ابوالفضل رفیعی بازیکن تیم‌های ایرانجوان و شاهین بوشهر در رده‌های سنی پایه در یک بازی دورهمی دچار حمله‌ قلبی شد و دار فانی را وداع گفت.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت:اکثر معابر بزرگراهی به استثناء نواب در پایتخت خلوت است.
سرمربی سابق تیم ملی در گفتگو با ساکرامریکا از تجربیات 35 سال مربیگری خود صحبت کرده است.
۱۹ نفر بر اثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند که با حضور به موقع تیم‌های امدادی خوشبختانه این حادثه خسارت جانی و مالی در پی نداشت.
رئیس‌جمهور مولداوی اعلام کرد ایده کنار گذاشتن وضعیت بیطرفی در این کشور، با اقبال عمومی همراه نیست.
رئال مادرید در رویارویی‌هایش برابر تیم‌های انگلیسی در مراحل حذفی لیگ قهرمانان اکثرا موفق بوده و راهی دور بعد شده است.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اکثر اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مخالف این استعفا بودند.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند که تعداد زیادی از ساختمان‌ها در اثر زلزله تخریب شده است و تیم‌های جستجو و نجات کار خود را آغاز کردند.
اکبر زبردست، مدیرفنی تیم فوتبال مس رفسنجان از حمید مطهری خواست با مراعات بیشتری درباره تیم‌ها و مردم شهرهای مختلف صحبت کند.
تاکنون دو کودک بر اثر ابتلا به به یک بیماری مشکوک در «ولسوالی شاه‌جوی» واقع در ولایت زابلجان خود را از دست داده اند و تیم‌های پزشکی نیز در تلاش برای مداوای سایر بیماران هستند. بر اساس گزارش‌ها، تب شدید و خونریزی از دهان و بینی از علائم این بیماری است.
دور سوم جام حذفی با صعود اکثر تیم‌های لیگ یکی پایان یافت.
مربی آلومینیوم در خصوص وضعیت این تیم، عملکرد خوب بازیکنان در کنار دغدغه مندی اعضای کادر فنی را به عنوان اصلی ترین دلایل موفقیت برشمرد.
با اینکه گمان می‌رود اکثر فوتبال‌دوستان تیم‌های ملی مشخصی را انتخاب کرده و با تعصب حامی‌شان هستند ولی یک نظرسنجی نشان می‌دهد واقعیت با این تصور فاصله دارد.
روز گذشته و با تصمیم کارلوس کی‌روش، ملی‌پوشان ناهار را در زمین چمن کمپ تیم‌های ملی صرف کردند.
برپایی اردو در تعطیلات طولانی مدت لیگ برتر، برنامه اکثر تیم‌های حاضر خواهد بود. برخی از این تیم‌ها اردوی خارجی را در دستور کار قرار داده‌اند.
بازیکن تیم فوتبال استقلال می گوید بازی بدون تماشاگر هیچ حس و حال و رمقی ندارد و بی روح است.
مربی تیم فوتبال هوادار با بیان اینکه قضاوت داوران حاشیه های زیادی را برای فوتبال ایران درست کرده است، گفت: اکثر تیم‌های لیگ برتری از اشتباهات داوری ضرر کرده اند.
تیم‌های عملیاتی ویژه و واکنش سریع شرکت‌های آبفای استان‌های کشور خسارات واردشده به تاسیسات آب‌رسانی و شبکه توزیع آب را که در اثر بارندگی شدید و سیلاب اخیر ایجاد شده بود، برطرف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ