سرمربی جدید تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان گفت: به همکاری با تیم های ملی تمایل نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می‌گیرم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم کومیته تیمی کاراته ایران با کسب چهار پیروزی مقتدرانه به دیدار نهایی قهرمانی آسیا راه یافت.
در دومین روز از مسابقات قهرمانی آسیا کاراته یک نقره و سه برنز دیگر برای کاراته ایران بدست آمد تا مدال های کاراته ایران به ۲ طلا، یک نقره و ۶ برنز برسد.
در دومین روز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، سه نماینده کشورمان به مدال برنز رسیدند و بهمن عسگری فینالیست شد.
آتوسا گلشانژاد با برتری در دیدار نهایی مسابقات کاراته قهرمانی آسیا به دومین مدال طلای کاراته ایران در روز نخست این رقابت‌ها دست یاقت.
در نخستین روز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا سه نماینده کشورمان به مدال برنز رسیده و دو کاراته‌کای دیگر کشورمان به دیدار نهایی راه پیدا کردند.
مراسم قرعه کشی نوزدهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا برگزار و طی آن کاراته کاها ایران رقبای خود در این دوره از مسابقات را شناختند.
رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا در حالی از روز جمعه به میزبانی مالزی آغاز می شود که تیم ملی ایران اسب خود را برای بازگشت به سکوی قهرمانی و جبران دو عنوان چهارمی سالهای اخیر زین کرده است.
ورزشکاران 30 کشور در نوزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا بزرگسالان و دومین دوره رقابت‌های پاراکاراته به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
مربی تیم دانشگاه آزاد گفت: سوپر لیگ کاراته در سطح فنی خوبی برگزار شد ولی می‌توان با برنامه ریزی بهتر، لیگی پویا و جذاب برای کمک به تیم ملی داشته باشیم.
نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور کاتا انفرادی، کاتا تیمی و کومیته وزن 55- آقایان مشخص شدند.
سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کاراته گفت: تازه کار خود را شروع کردم و تقویت یا تغییر کادرفنی بانوان نیازمند بررسی است.
نمایندگان ایران در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان سری آ قونیه 2023، موفق به کسب 9 مدال شدند.
کاراته کاهای ایرانی حاضر در روز دوم مسابقات لیگ جهانی کاراته وان فجیره ۲۰۲۳ موفق به کسب ۹ مدال طلا، نقره و برنز شدند.
کاراته کا ایران تاکید کرد به خاطر دفاع از مردم مظلوم فلسطین و اعتقادات خودش حاضر نشده است با حریفی از رژیم اشغالگر قدس مبارزه کند.
صالح آباذری نماینده وزن ۸۴+ کیلوگرم کاراته کشورمان در دیدار رده بندی مسابقات اوپن پاریس بازی را واگذار و به مدال برنز دست یافت.
در چهارمین روز از مسابقات کاراته قهرمانی آسیا ۲۰۲۲، کومیته تیمی مردان و کاتای تیمی بانوان ایران راهی دیدار فینال شدند.
پرونده نمایندگان کاراته کشورمان در روز نخست پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا با یک نشان طلا، 2 نقره و 4برنز بسته شد. 
مراسم قرعه کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا صبح امروز برگزار شد و نمایندگان کاراته کشورمان حریفان خود را شناختند
سرمربی جدید تیم های ملی نوجوانان و جوانان گفت: تمایل به همکاری با تیم های ملی را نداشتم، ولی وقتی قبول کردم، همه تلاش خود را برای برون رفت از شرایط فعلی به کار می گیرم.
دومین روز از دوازدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان رده‌ پایه با ناکامی نمایندگان کشورمان در کسب مدال به پایان رسید.
روز نخست دوازدهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جهان با برگزاری پیکارهای کاتای انفرادی و کومیته رده نوجوان پسران و 54+ کیلوگرم دختران به پایان رسید.
مراسم قرعه کشی دوارهمین دوره رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان برگزار و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان در ترکیه شانس کسب چهار طلا، چهار برنز دارند و ۱۲ کاراته کای دیگر در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.
کاراته کاهای ایران در روز پایانی رقابتهای کاراته وان در ترکیه شانس کسب چهار طلا، چهار برنز دارند و ۱۲ کاراته کای دیگر در گروه شانس مجدد برای کسب مدال تلاش خواهند کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ