یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شباهت بسیار زیاد سبک بازی آینتراخت فرانکفورت با بایرن مونیخِ یولیان ناگلزمان باعث شده در آلمان تاپ‌مولر، سرمربی جدید آینتراخت را به کپی برداری از ناگلزمان متهم کنند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی سابق بایرن مونیخ این روزها علاقه زیادی به تماشای بازی های هاکی روی یخ لیگ آلمان نشان می دهد.
یولیان ناگلزمان پس از انتشار گزارش نشریه بیلد از برنامه بازی بایرن مونیخ، از حضور یک جاسوس در این تیم ابراز ناراحتی کرد.
یولیان ناگلزمان بایرن مونیخ را آماده رقابت با سیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان می داند ولی در عین حال گفت که هیچ تیمی دوست ندارد برابر ارلینگ هالند قرار بگیرد.
حساس‌ترین بازی مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را شاگردان پپ و ناگلزمان برگزار خواهند کرد.
یولیان ناگلزمان روی اهمیت بازی فردای بایرن برابر اشتوتگارت تاکید کرد و آن را مهمتر از بازی چهارشنبه برابر پی اس جی دانست.
سرمربی بایرن مونیخ در آستانه بازی حساس مقابل یونیون برلین، پاسخ چند سوال مهم را داد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی حساس فردا مقابل یونیون تایید کرد که با فشارهای زیادی مواجه است، ولی گفت هواداران بایرن به تیمشان پشت نخواهند کرد.
یولیان ناگلزمان معتقد است حق بایرن پیروزی پرگل تر برابر پی اس جی در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بود و تاکید کرد که در بازی برگشت نیز هجومی بازی خواهند کرد.
سرمربی بایرن مونیخ تاکید کرد که بازی پاری‌سن‌ژرمن در نیمه اول باعث تعجب آنها شده است.
حالا که مشخص شده امباپه و مسی می‌توانند در مقابل بایرن مونیخ بازی کنند معلوم شد که حق با یولیان ناگلزمان بود که گفته بود شایعات درباره مصدومیت ستاره‌های پاریس بلوف بوده است.
هم لیونل مسی و هم کیلیان امباپه به بازی با بایرن رسیده اند و مشکلی برای حضور در ترکیب تیم برای بازی فردا ندارند.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، به صحبت‌های یولیان ناگلزمان درباره احتمال غیبت کیلیان امباپه در بازی برابر بایرن مونیخ واکنش نشان داد.
یولیان ناگلزمان معتقد است بر خلاف آنچه ادعا شده، مصدومیت کیلیان امباپه جدی نیست و او به بازی رفت برابر بایرن خواهد رسید.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، می‌گوید تیمش در بازی مقابل آینتراخت فرانکفورت باید با حداکثر قدرت بدنی بازی کند؛ وگرنه، مقابل این حریف کم خواهد آورد.
بایرن مونیخ در یک بازی دوستانه به مصاف سالزبورگ اتریش رفت و در نهایت با تساوی 4-4 به کار خود پایان داد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی جوان بایرن مونیخ، مدعی شد از صعود اینتر به دور حذفی لیگ قهرمانان متعجب نشده است.
بعد از تساوی 2-2 بایرن مونیخ مقابل اشتوتگارت، ناگلزمان، سرمربی بایرن، به خبرنگاران گفت خودش را به دلیل نتایج اخیر تیمش تحت فشار احساس نمی‌کند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، در آستانه بازی فردای تیمش مقابل یونیون برلین می‌گوید بایرن کار ساده‌ای در پیش ندارد.
یولیان ناگلزمان بعد از پیروزی بزرگ بایرن مونیخ در اولین بازی فصل بوندس‌لیگا با یک نشریه آلمانی مصاحبه مفصلی انجام داد و درباره شرایط تیمش در آغاز فصل صحبت کرد.
بایرن مونیخ به نخستین تیم در تاریخ بوندسلیگا تبدیل شد که در بازی افتتاحیه توانسته در یک نیمه پنج گل بزند.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از نمایش شاگردانش در بازی برابر آینتراخت فرانکفورت ابراز رضایت کرد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، از نمایش شاگردانش در بازی برابر آینتراخت فرانکفورت ابراز رضایت کرد.
سرمربی بایرن مونیخ شرایط تیمش برای بازی فردا مقابل آینتراخت فرانکفورت را خوب توصیف کرد و گفت که مانوئل نویر احتمالا به این بازی خواهد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ