سرمربی تیم ملی دختران زیر 20 سال: ما نباید خودمان را با تیم‌های بزرگ مقایسه کنیم، بلکه باید تیممان را با گذشته همین تیم قیاس کنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو بازیکن ایران که در تیم رویایی مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفتند، حس خاصی به جوایز فردی خود ندارند.
ستاره تیم ملی بوکس ایران حذف از مسابقات جهانی را حق خود نمی‌دانست و معتقد است نداشتن کرسی در فدراسیون جهانی باعث می‌شود حق بوکسورهای ایران ضایع شود.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
سرمربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان گفت: کهنی و الفتی از جمله ورزشکارانی بودند که با توجه به رنکینگ و مدال‌هایی که داشتند قبلا جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شده بودند.
مربی تیم ملی پاراکانو یکی از مشکلات قایقرانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ازبکستان را نداشتن قایق‌های استاندارد پاراکانو عنوان کرد و گفت: تمام ورزشکاران اعزامی شانس مدال دارند، اما نبود قایق های استاندارد شرایط را برای قایقرانان سخت کرده است.
در هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور، تیم فولاد مبارکه سپاهان برابر تیم شاملی کازرون قرار گرفت که در نهایت این دیدار با نتیجه مساوی ۲۶ بر ۲۶ به پایان رسید.
تیم وزنه‌برداری کلمبیا به دلیل نداشتن پول نقد حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس در قاره پان آمریکن را از دست داد.
نفر اول تنیس روی میز کشورمان در مورد حضورش در مسابقات سنگاپور توضیح داد.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
ملی‌پوشان بسکتبال با ویلچر که برای مسابقات قهرمانی جهان آماده می‌شوند هیچ برنامه‌ای برای دیدار تدارکاتی خارجی نداشته و ندارند در حالیکه حریف تدارکاتی دارند اما هزینه آن را نه.
ملی‌پوش شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل به دو برد پیاپی دست یافت.
دو ملی پوش شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل به تساوی دست یافتند.
ویدیویی از مسابقات زیبایی اندام در فضای مجازی منتشر شده است که در آن، فردی که از کسب مقام نخست بازمانده بود صحنه توزیع جوایز را با حرکاتی عجیب به هم ریخت.
رئیس فدراسیون تنیس روی میز از کیفیت برگزاری رقابت‌های لیگ برتر این رشته ورزشی ابراز رضایت کرد.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جهانی 2021 تأکید کرد، با توجه به مبالغ قرارداد در لیگ کشتی فرنگی حتی اگر مصدوم هم نبود، در این رقابت‌ها به میدان نمی‌رفت.
سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر یکی از دغدغه‌های بازیکنان بسکتبال باویلچر برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان را نداشتن ویلچرهای استاندارد عنوان کرد و گفت: امیدوارم فدراسیون جانبازان و معلولین با حمایت وزارت ورزش این مشکل را حل کند تا به دلیل مسائل سخت افزاری، سهمیه پارالمپیک را از دست ندهیم.
دروازه بان تیم ملی هندبال گفت: در مسابقات جهانی هندبال از پیش باخته نیستیم و دنبال برد و صعود از گروهمان هستیم.
عضو تیم ملی کشتی فرنگی می‌گوید که در مسابقات جهانی بلگراد از نظر بدنی هیچ مشکلی نداشته و با اشتباه خودش مقابل حریف قزاق کسب مدال را از دست داده است.
ملی‌پوش تنیس روی میز در آستانه مسابقات قهرمانی جهان و انتخابی المپیک گفت: با کم کاری‌هایی که در حق‌مان می‌شود، هیچ احدی نباید از ما انتظار کسب سهمیه در این رقابت‌ها داشته باشد. ‌
اهواز- تیم فولاد خوزستان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل مهمان خود متوقف شد.
مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر فوتبال گفت: به گل محمدی بابت نداشتن چمن مناسب برای بازی کردن حق می دهم.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
تیم امید به دلیل در اختیار نداشتن بازیکنان در مسابقات کشورهای اسلامی در ترکیه شرکت نکرد.
آبادان- تیم صنعت نفت آبادان در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مغلوب میهمان خود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ