سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید تیمش فوتبال خوبی بازی کرده اما موقعیت‌های شان به گل نرفته و بازنده شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تیم‌های ملی عراق و هنگ‌کنگ در مسابقات والیبال قهرمانی آسیا با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع عراق به پایان رسید.
وی در مورد درخواست امیرقلعه‌نویی برای بازی‌های دوستانه با تیم‌های قوی‌تر گفت: این کار در حال انجام شدن است. قهرمانی تیم ملی بزرگسالان در تورنمنت کافا را تبریک می‌گویم. حدود ۱۶ سال بود که در یک تورنمنت قهرمان نشده بودیم. همین که قهرمان کافا شدیم مهم است. در تورنمنت غرب آسیا که دیدارهای دوستانه بود تیم امید ما در فینال مقابل عراق در ضربات پنالتی شکست خورد و اما به خاطر همین بازی دوستانه عراقی‌ها تا صبح شادی کردند.
تیم‌های فوتبال رم ایتالیا و سویا اسپانیا با پشت سر گذاشتن بایر لورکوزن و یوونتوس راهی فینال رقابتهای لیگ اروپا شدند.
دیدار تیم‌های فوتسال جوانان ایران و افغانستان به سود ملی پوشان ایران به پایان رسید.
تیم ملوان بندرانزلی با وجود اینکه در این فصل در رده دوازدهم جدول حضور دارد توانست مقابل تیم قدرتمند سپاهان در نقش جهان دست به کار بزرگی بزند و با گرفتن یک تساوی از اصفهان دست پر برگردد.
اگرچه سپاهان حداقل روی کاغذ شرایط بهتری نسبت به سرخابی‌ها دارد، اما نگاهی به نتایج این تیم در بازی رفت مقابل این‌ تیم‌ها واقعیت دیگری را عیان می‌سازد.
یولیان ناگلزمان، سرمربی بایرن مونیخ، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل بوخوم می‌گوید نباید عملکرد تیمها در هفته‌های اخیر نشان دهنده شانس پیروزی آنها در لیگ قهرمانان نیست.
دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و تراکتور تبریز با گل دیرهنگام تراکتور به سود این تیم تمام شد.
بازیکن جوان تیم ملی هندبال گفت: توانستیم اشتباهاتمان را مقابل تیم‌های برتر دنیا کم‌تر کنیم، این موضوع به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در آسیا راحت‌تر کار کنیم.
دروازه‌بان تیم ملی هندبال کشورمان گفت: بازی سختی مقابل اسپانیا داریم ولی خوشحالیم که سطح ما به جایی رسیده که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی می‌کنیم.
روز دوم مسابقات هاکی روی یخ کشورهای اسلامی با کسب دو پیروزی و یک شکست برای تیم‌های ملی بانوان و آقایان ایران همراه بود.
سرمربی تیم والیبال پیکان معتقد است مسابقه مقابل تیم‌های انتهای جدول سخت است چون با تمام وجود بازی می‌کنند.
دیدار نخست تدارکاتی تیم‌های فوتبال جوانان ایران و عمان با پیروزی شاگردان صمد مرفاوی به پایان رسید.
شاید جالب باشد بدانید که در فاصله‌ی کمتر از دو هفته، گل‌زنی مدافعان تیم ملی زنان و مردان ایران سبب اولین پیروزی تیم‌های ملی ایران مقابل یک تیم اروپایی شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران از نظارت ویژه خود بر مسابقات لیگ برتر و توجه ویژه به بازیکنان جوان صحبت کرد.
تبریز- سرمربی تیم فوتسال فولاد زرند کرمان با اشاره به تعطیلات لیگ، گفت: تیم‌ها از شرایط آمادگی خود کمی دور شدند و جبران این شرایط زمان بر خواهد بود ولی امروز مقابل مس با انگیزه بازی کردیم.
دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و ذوب آهن اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر با نتیجه تساوی به پایان رسید.
نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی فوتسال ایران و اندونزی با برتری تیم کشورمان به پایان رسید.
تیم ملی آمریکا در دومین دیدار دوستانه خود طی فیفا دی اخیر، برابر تیم ملی عربستان متوقف شد.
میلاد عبادی پور، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت از نظر ذهنی و جسمی آماده رویارویی با برزیل، یکی از بزرگترین تیم‌های دنیا هستیم.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
سپاهانی‌ها پس از بازگشتی که گل‌گهر در هفته سوم داشت و بازی برده را با تساوی عوض کردند، حالا در بازی خانگی مقابل یکی از بهترین تیم‌های لیگ به دنبال پیروزی هستند.
بازیکن تیم هندبال نوجوانان دختر کشور بعد ازتوقف تیم ایران مقابل مقدونیه میزبان دیدارهای جهانی گفت: ما از بازی با تیم‌های اروپایی یاد می‌گیریم تا برابر این سبک بازی چگونه باشیم.
دار مجازات عاقبت جنایت با چراغ خاموش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ