منابع عبری زبان از اجرای عملیات مقاومتی در طولکرم واقع در شمال کرانه باختری خبر دادند. از سوی دیگر بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها همچنان ادامه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارتش رژیم صهیونیستی در عملیات ۲روزه خود علیه جنین در نظر داشت به طور کلی پرونده مقاومت در شمال کرانه باختری را در هم بپیچد، اما در عمل ضمن ناکامی برابر مقاومت مجبور به عقب نشینی مفتضحانه شد.
مبارزان مقاومت فلسطین، با اجرای عملیات مسلحانه، ایستگاه ایست و بازرسی الجلمه واقع در شمال جنین در کرانه باختری را مورد هدف قرار دادند.
عملیات موشکی اخیر مقاومت فلسطین از شمال کرانه باختری با هدف حمله به مراکز نظامی و تاسیسات حیاتی ارتش رژیم صهیونیستی، محافل عبری را در شوکی تازه فرو برده است.
رخدادهای اخیر در جنین و پس از آن عملیات منحصر بفرد تیراندازی مبارزان مقاومت در شمال کرانه باختری، در روزهای اخیر صهیونیست‌ها را دچار شوک‌های پیاپی کرده است.
ارتش رژیم صهیونیستی در جریان یورش اخیر به شهر جنین در شمال کرانه باختری، با عملیات کمین مقاومت فلسطین غافلگیر شد.
منابع فلسطینی از عملیات تیراندازی یک جوان فلسطینی در شهرک صهیونیست‌نشین عیلی (حدفاصل نابلس و رام‌الله در شمال کرانه باختری) خبر می‌دهند که تاکنون موجب هلاکت چهار صهیونیست شده است.
پس از مقاومت جانانه مبارزان فلسطینی، مسئولان رژیم صهیونیستی از یورش گسترده قریب الوقوع به شمال کرانه باختری خبر می‌دهند.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
عضو ارشد حماس گفت: عملیات ضد صهیونیستی واکنشی طبیعی به تجاوزات بی وقفه اشغالگران صهیونیست به شمار می رود و نشانگر ناکامی تمامی تلاش های اشغالگران در ضربه زدن به مقاومت است.
گروه‌های مختلف مقاومت فلسطین به عملیات تیراندازی امروز در شمال طولکرم واکنش نشان داده و تاکید کردند که تلاش‌های صهیونیست‌ها برای مهار مقاومت در کرانه باختری، شکست خورده است.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
ترس یک صهیونیست از سوسک در رستورانی در شهر تل‌آویو موجب شد که شمار زیادی از اشغالگران از ترس عملیات مقاومتی پا به فرار گذاشته و در جریان این فرار مصدوم شوند.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که عملیات ضدصهیونیستی در قدس، یک واکنش طبیعی و مشروع به تجاوزات اشغالگران علیه مسجدالاقصی به شمار می‌رود.
شامگاه امروز شنبه یک عملیات زیرگیری با خودرو در شمال الخلیل رخ داد که طی آن سه نظامی صهیونیست به شدت زخمی شده اند.
منابع فلسطینی از عملیات ضد صهیونیستی مبارزان مقاومت در شمال شهر جنین طی شامگاه امروز جمعه خبر دادند.
مبارزان فلسطینی بامداد امروز شنبه ایست بازرسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال کرانه باختری را هدف تیراندازی قرار دادند.
منابع فلسطینی از عملیات جدید مقاومتی یک جوان فلسطینی در منطقه عطروت در شمال قدس اشغالی خبر می دهند.
منابع فلسطینی از عملیات جدید مقاومتی یک جوان فلسطینی در منطقه عطروت در شمال قدس اشغالی خبر می دهند.
نظامیان رژیم صهیونیستی، اردوگاه جنین را به خاک و خون کشیدند و پنج فلسطینی از جمله یک زن سالخورده را به شهادت رساندند. شماری از صهیونیست ها نیز در عملیات رزمندگان مقاومت زخمی شدند.
اتاق عملیات مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین امروز چهارشنبه از برگزاری رزمایش نظامی گسترده «الرکن الشدید ۳» در شمال نوار غزه با حضور رزمندگان زبده خبر داد.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
منابع فلسطینی از عملیات جدید مبارزان مقاومت در غرب جنین (شمال کرانه باختری) خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی با صدور بیانیه ای از بازداشت سه زن فلسطینی به دلیل تلاش برای اجرای عملیات مقاومتی در شمال کرانه باختری خبر داد.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ