یک مرکز آماری فلسطینی اعلام کرد که طی ماه گذشته میلادی، ۱۱۳۲ عملیات مقاومتی در کرانه باختری و قدس اشغالی به انجام رسیده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک باشگاه تراکتور ادعا کرد که یک بازیکن برای حضور در تیم فوتبال سپاهان رقم نجومی دریافت خواهد کرد.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
۱۳۲ نفر از مبلغان مذهبی که اتباع خارجی بودند و با اقامت غیرقانونی و هویت جعلی در مدرسه مکی زاهدان فعالیت می‌کردند، بازداشت شدند.
قویدل با بیان اینکه عوامل جمعیت هلال احمر استان از ساعات اولیه حادثه وارد عملیات شدند، تصریح کرد: پیرو دریافت گزارش مردمی با شماره ندای امداد ۱۱۲ معاونت امداد و نجات استان اردبیل در ساعت ۱۴:۱۵ روز چهارشنبه ۲۴ خرداد مبنی بر بارندگی شدید و جاری شدن سیلاب و مفقودی ۵ نفر در روستای میکائیل دره سی شهرستان گرمی تیم‌های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به محل حادثه اعزام شده و امدادرسانی را آغاز کردند.
اصفهان- فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۱۱۳ متخلف شکار و صید در مناطق چهارگانه طی یک سال اخیر دستگیر و برای آنان پرونده قضایی تشکیل شد.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به پایان یازدهمین دوره طرح دادرس، از شرکت ۱۱۲ هزار دانش‌آموز در المپیاد طرح دادرس خبر داد.
مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: ۱۱۳نفر براثر فوت ناشی از مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن درسال ۱۴۰۱ به مراکزپزشکی قانونی استان تهران ارجاع شده اند.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
شهردار تهران گفت: با همکاری بخش خصوصی و جهاد دانشگاهی و شهرداری تهران ۱۱۳ دستگاه واگن ملی ساخته خواهد شد و اعتبارات خرید واگن تر از چین نیز تا پایان ماه عملیاتی می‌شود.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران از رشد ۱۱۲ درصدی درآمدهای محقق‌شده این سازمان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲۳۲ نفر متاثر از سیل و آبگرفتگی در ۱۴ استان کشور در سه روز ساعت گذشته خبر داد.
"اگر کسی با کلاه، ماسک، دستکش، گریم و ... به شما مراجعه و درخواست سیم کارت بدون نام یا اجاره کوتاه مدت مسکن نمود، به او به عنوان عامل عملیات تروریستی موساد مشکوک شده و در اسرع وقت به ۱۱۳ اطلاع رسانی نمایید. "
شاخص کل در هفته گذشته رشد خوبی کسب کرد اما در آخر هفته با اصلاح مواجه شد.
شاخص کل در هفته گذشته رشد خوبی کسب کرد اما در آخر هفته با اصلاح مواجه شد.
معاون اول رئیس جمهور ترکیه با اشاره به آغاز عملیات برآورد خسارت ساختمان‌ها با مشارکت ۶ هزار نیروی متخصص در ۱۰ استان زلزله زده ترکیه اضافه کرد: تخریب ساختمان‌هایی که خطرآفرین باشد، با نظر کارشناسان و پس از ثبت و ضبط میزان دقیق خسارت وارده انجام خواهد شد و جلوی تخریب ساختمان‌های که ممکن است، با هدف از بین بردن آثار فاجعه انجام شود، گرفته شده است.
تسهیلات کشت گلخانه‌ای پرداختی توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۱ تاکنون نسبت به همین مقطع در سال گذشته، بیش از ۱۳۲ درصد رشد داشته است.
شورای حقوق بشر سازمان ملل اسامی ۱۱۲ شرکت که به دلیل همکاری با شهرک های غیر قانونی رژیم صهیونیستی، در لیست سیاه قرار گرفته اند را اعلام کرد.
دیدار کرواسی و برزیل با پیروزی یک بر صفر برزیل در وقت اضافی در جریان است.
وزارت اقتصاد اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تا روز ۲۸ آبان ماه در کل ۱۳۵ هزار و ۸۱ مجوز کسب و کار توسط درگاه ملی مجوزها به صورت آنلاین صادر شده است.
از ابتدای سال جاری تا ۱۸ آبان ماه، ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۶ هزار و۴۷۶ فقره وام ودیعه مسکن، جمعاً به ارزش ۱۱۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شد.
رسانه‌های هند اعلام کردند شمار جان‌باخته‌گان حادثه ریزش پل در این کشور به 132 نفر افزایش یافته است.
نیشابور ـ عملیات احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت توزیع برق در منطقه«بوژان» نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان آغاز شد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت طرح استفساریه ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص فوق العاده کارکنان در مناطق عملیاتی را تصویب کردند.
شیراز - فرمانده انتظامی استان فارس از کشف ۱۱۲ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی از یک سواری پژو در شهرستان داراب خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ