منابع فلسطینی اعلام کردند که در ۲۴ ساعت اخیر ۱۳ عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری علیه اشغالگران رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع فلسطینی از انجام ۱۸ عملیات مقاومتی طی ۲۴ ساعت گذشته از سوی مبارزان فلسطینی علیه اهداف صهیونیستی خبر می‌دهند.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران، از عملیات اورژانس برای نجات چند شهروند که با گاز کلر در استخر مسموم شده بودند، خبر داد.
روابط عمومی جمعیت هلال احمر با اشاره یه وقوع سیل و آبگرفتگی در ۶ شهرستان این استان اعلام کرد: ۱۳ تیم عملیاتی برای امدادرسانی به مردم متاثر از سیل و آبگرفتگی اعزام شده‌اند.
رشد ۱۳ برابری ظرفیت تولید برق کشور پس از انقلاب، امضای ۹ قرارداد در صنعت پتروشیمی و عملیات اجرایی مرحله دوم توسعه لایه نفتی پارس جنوبی آغاز شد از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
ساکنان یک محله در شهر توس وقتی دیدند جوان ۲۰ ساله‌ای خودش را از پشت‌بام خانه ویلایی به پایین پرت کرد و او را با دست و پای شکسته به بیمارستان رساندند، هرگز تصور نمی‌کردند این آغاز عملیات نجات ۱۳ گروگان است.
ساعت ۱۳:۱۵ امروز تصادف سه خودروی سمند، پراید و رنو با ۱۲ سرنشین حوالی روستای گوگ‌تپه در آق قلا از سوی اورژانس به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر گلستان اعلام شد.
رئیس مرکز عملیات اضطراری سازمان مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار هواشناسی برای روز ۱۳ فروردین، توصیه‌هایی را مطرح کرد.
شبکه ۱۳ اسرائیل نیز در این باره گزارش داد، حمله به برج مراقبت حماس در پی انفجار بمبی در نزدیکی تیم مهندسی انجام گرفت که در نزدیکی دیوار امنیتی مشغول عملیات مهندسی بودند. انفجار این بمب تلفاتی نداشت.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات عمرانی دو آبنما با هدف زیبایی فضای شهری و بهبود سیمای بصری محلات خبر داد و گفت: در حال حاضر، پروژه مقبره الشهدا بوستان سیمرغ نیز آغاز شده است.
سرهنگ یدالله جهان تاب از مسدود بودن جاده هراز در هر دو مسیر رفت و برگشت تا ساعت ۱۷ امروز خبر داد و گفت: محور هراز به علت انجام عملیات کارگاه جاده‌ای مهم در محدوده قلابن و آب اسک، از ۳۰ بهمن تا سوم اسفندماه از ساعت هفت صبح تا ۱۷ عصر روز‌های یکشنبه، دوشنبه، سه شنبه و همچنین از ساعت هفت صبح تا ۱۲ ظهر روز چهارشنبه از کیلومتر۶۴ تا ۸۴ این محور مسدود شد و تردد خودرو‌ها در طی این مدت از محور‌های جایگزین کندوان و فیروزکوه صورت می‌گیرد.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: باند قاچاق سلاح در مشهد شناسایی و متلاشی شد و در این عملیات ۱۳ قبضه سلاح وینچستر و کلت کشف شد.
وزارت اطلاعات اعلام کرد ۲۳ نفر از عناصر عملیاتی و پشتیبانی تیم‌های جاسوسی_تروریستی وابسته به موساد شناسایی و دستگیر شدند.
رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۱۳ هزار نفر در طرح امداد و نجات با استفاده از ۱۹ فروند بالگرد در طرح امداد و نجات تا آخر اسفند در ۱۵۳۳ پایگاه و مرکز عملیاتی کشور حضور دارند.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از هلاکت ۱۳ تروریست داعش در حملات هوایی به استان دیالی در شرق عراق خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران گفت: عملیات پیاده رو سازی معابر محدوده بر اساس اولویت بندی و باجدیت ادامه دارد.
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران اظهار کرد: دکل‌های ناوگان حفاری این شرکت در گستره ۱۳ استان کشور در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز، آب‌های ژرف و زمین گرمایی فعالیت دارند.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از اجرای عملیات اصلاح هندسی و ایمن سازی خیابان مهربار در ناحیه ۴ این منطقه واقع در محله آشتیانی خبر داد.
مشاور رئیس جمهور اوکراین اعلام کرد که حدود ۱۳ هزار نظامی این کشور در عملیات نظامی ویژه روسیه کشته شده اند و این تعداد بسیار کمتر از آن چیزی است که متحدان کی یف اعلام کرده اند.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: تاکنون ۱۳ نفر در رابطه با عملیات تروریستی ایذه دستگیر شدند که ۱۲ نفر در بازداشت هستند و ۱ نفر با قرار تامین آزاد شده است. اقدامات لازم برای دستگیری عاملین دیگر این جنایت ادامه دارد و دستورات لازم صادر شده است.
شهردار منطقه ۱۳ تهران از آغاز مرحله دوم عملیات لایروبی، مرمت و احیا قنات سلیمانیه توسط اداره مسیل‌ها و قنوات معاونت خدمات شهری و محیط زیست این منطقه خبر داد.
عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت گذشته همچنان روندی افزایشی داشته است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان امروز دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ به دلیل انجام عملیات فنی فقط تا ساعت ۱۳ پذیرای گردشگران است.
شهردار منطقه ۱۳ از اجرایی شدن عملیات گسترده آسفالت و ساماندهی معابر با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم به مساحت بیش از ۵۰ هزار متر مربع همزمان با اجرای طرح خدمت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ