یکی از رهبران حماس بر ادامه روند تصاعدی عملیات‌های ضدصهیونیستی در کرانه‌باختری تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که تشدید عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری، پیامی قاطع و صریح به دشمن اشغالگر صهیونیستی است.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن اوج‌گیری تعداد عملیات‌های مسلحانه مبارزان فلسطینی در کرانه باختری از ابتدای سال جاری میلادی تا اکنون به سران تل آویو هشدار دادند.
با افزایش تعداد عملیات‌های مقاومتی از سوی مبارزان فلسطین در کرانه باختری، ارتش رژیم صهیونیستی مجبور شد تعداد نظامیان خود در کرانه باختری را افزایش دهد.
منابع فلسطینی با انتشار آماری جدید از تلفات شدید اشغالگران صهیونیست در ۶ ماه نخست سال ۲۰۲۳ در جریان عملیات‌های مقاومتی خبر می‌دهند.
رسانه‌های فلسطینی در واکنش به عملیات‌های متعدد مقاومتی مبارزان فلسطینی و همچنین سرباز مصری، وضعیتی امنیتی شکننده رژیم صهیونیستی را مورد توجه قرار داده‌اند.
سخنگوی حماس اعلام کرد که افزایش عملیات‌های مقاومتی در کرانه باختری باعث شده که رژیم صهیونیستی توانایی مقابله با مقاومت را از دست بدهد.
عملیات‌های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری طی یک هفته اخیر ادامه داشت که طی آن هفت صهیونیست زخمی شدند.
منابع عبری از طرح ارتش رژیم صهیونیستی برای آغاز عملیاتی گسترده در مقابله به تشدید عملیات‌های مقاومتی در شمال کرانه‌باختری خبر می‌دهند.
یک کارشناس صهیونیست به ناتوانی ارتش و دیگر سرویس‌های امنیتی و نظامی این رژیم در مهار عملیات‌های مقاومتی در کرانه‌باختری اذعان کرد.
رسانه‌های عبری با اشاره به تحولات روزهای اخیر در کرانه‌باختری و افزایش عملیات‌های مقاومتی از آماده شدن ارتش رژیم صهیونیستی برای عملیاتی گسترده در این منطقه خبر می‌دهند.
منابع فلسطینی آمار عملیات‌های مقاومتی هفته گذشته در قدس اشغالی و کرانه باختری را اعلام کردند.
منابع آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته گذشته را ارائه کردند.
منابع فلسطینی آمار عملیات‌های مقاومتی طی یک ماه اخیر در قدس اشغالی و کرانه‌باختری را اعلام کردند.
منابع فلسطینی آماری از عملیات‌های مقاومتی در یک هفته‌ اخیر علیه نظامیان و شهرک‌نشینان صهیونیست در کرانه‌باختری منتشر کردند.
یک مرکز آماری در فلسطین گزارش داد که در ماه مارس گذشته دو صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی به هلاکت رسیده و ۲۵ نفر دیگر نیز زخمی شده اند.
در پی فراخوان گروه های ملی و اسلامی فلسطینی برای حضور گسترده در مسجدالاقصی، ده ها هزار فلسطینی با حضور در قبله اول مسلمانان جهان، در مراسم های برگزار شده حضور گسترده ای داشتند.
مرکز آماری معطی در گزارشی اعلام کرد از ابتدای سال جاری میلادی (۲۰۲۳) عملیات های مقاومتی در قدس اشغالی و کرانه باختری رشد فزاینده ای داشته و منجر به کشته و زخمی شدن ۷۱ صهیونیست شده است.
ارتش رژیم صهیونیستی از تصمیم خود مبنی بر تخریب منازل مجریان عملیات های اخیر در قدس اشغالی و کرانه باختری خبر داد.
این روزها صهیونیست‌ها در شوک عملیات شهادت طلبانه خیری علقم جوان ۲۱ ساله فلسطینی هستند،جوانی که به تنهایی هشت صهیونیست را به هلاکت رساند تا پاسخی محکم به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی داده باشد.
در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۷ عملیات مختلف مقاومتی توسط فلسطینیان در اراضی اشغالی انجام شده است.
از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۹ صهیونیست در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی به هلاکت رسیده اند.
منابع صهیونیستی از انجام ۲۲۰۴ عملیات مقاومتی از سوی فلسطینی ها در اراضی اشغالی در سال جاری میلادی خبر دادند که بیانگر رشد بی سابقه این عملیات‌ها است.
منابع عبری اذعان کردند که از ابتدای سال ۲۰۲۲ میلادی تاکنون، ۲۵ نظامی و شهرک نشین صهیونیست در عملیات های مقاومتی فلسطینی ها به هلاکت رسیده اند.
گروه مقاومتی عرین الاسود که مدتی است در کرانه باختری به ویژه نابلس فعالیت خود را آغاز کرده وعلیه اشغالگران دست به عملیات‌های مقاومتی می‌زند،خیلی زود به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ