گروه مقاومتی «عرین الاسود» با صدور بیانیه ای مسئولیت عملیات تیراندازی به یک نظامی صهیونیست در نزدیکی نابلس را برعهده گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» دشمن صهیونیستی را به حملات گسترده‌تر و غافلگیرانه‌تر تهدید کرد.
گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد که بخشی از مبارزانش را از صبح امروز به جنین فرستاده تا در کنار مبارزان جنین به رویارویی با مهاجمان صهیونیست بپردازند.
گروه مقاومتی عرین الاسود اعلام کرد که بخشی از مبارزانش را از صبح امروز به جنین فرستاده تا در کنار مبارزان جنین به رویارویی با مهاجمان صهیونیست بپردازند.
منابع فلسطینی از شب ناآرام در نابلس گزارش می‌دهند. گروه مقاومت «عرین الأسود» در بیانیه‌ای مسئولیت عملیات تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست در غرب نابلس را بر عهده گرفت.
گروه مقاومتی عرین الاسود در ارتباط با شهادت سه مبارز فلسطینی در نابلس بیانیه ای صادر کرد.
منابع فلسطینی گزارش دادند که در عملیات گروه مقاومتی عرین الاسود علیه یک پایگاه ارتش رژیم صهیونیستی، دو نظامی این رژیم زخمی شده اند.
گروه مقاومتی عرین الاسود با صدور بیانیه ای درباره پاسخ به جنایات و تجاوزات صهیونیست ها هشدار داد.
گروه مقاومتی عرین الاسود در کرانه باختری به صهیونیست ها درباره تداوم مقاومت هشدار داد.
در جریان یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس یک نوجوان فلسطینی به شهادت رسید.
گروه مقاومتی «عرین الاسود» در کرانه باختری مردم فلسطین را به هوشیاری و وحدت صف دعوت کرد و گفت که صهیونیستها جایی در سرزمین فلسطین ندارند.
گروه مقاومتی عرین الاسود درپی یورش صبح جمعه نظامیان اشغالگر به نابلس، به رژیم صهیونیستی هشدار داد که رزمندگان این گروه از هر زمان دیگری قویتر هستند.
گروه مقاومتی عرین الاسود در بیانیه‌ای اعلام کرد: روز یکشنبه یکی از روز‌های خداوند است. اگر اکنون از قدس حمایت نکنیم چه زمانی حمایت کنیم.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
منابع فلسطینی گزارش دادند پس از بیانیه گروه مقاومتی عرین الاسود در زمینه گسترش دایره درگیری ها با نظامیان صهیونیست، عملیات های مقاومتی علیه اشغالگران در کرانه باختری افزایش پیدا کرده است.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی بیانیه ای از گرفتار شدن نظامیان صهیونیست در کمین مبارزان مقاومت در جریان یورش اخیر آنها به نابلس خبر داد.
منابع عبری از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) به عنوان کابوس امنیتی کابینه جدید رژیم صهیونیستی به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو یاد کردند.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را به انجام عملیات‌های غافلگیر کننده تهدید کرد.
مردم فلسطین با برگزاری یک راهپیمایی گسترده در شهر نابلس در شمال کرانه باختری، بر حمایت همه جانبه خود از گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) تاکید ورزیدند.
منابع عبری اعلام کردند که نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی نگران پیامدهای ترور تامر کیلانی از فرماندهان گروه مقاومتی عرین الاسود در نابلس هستند.
گروه های فلسطینی به شهادت تامر زید کیلانی ۳۳ ساله از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) که بامداد امروز از سوی رژیم صهیونیستی در نابلس ترور شد، واکنش نشان دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز یکشنبه تامر کیلانی یکی از فرماندهان گروه مقاومتی بیشه شیرها (عرین الاسود) را در بخش قدیمی شهر نابلس ترور کرد.
از دوازدهم اکتبر و در پی عملیات مقاومتی گروه عرین الاسود در شمال نابلس که به کشته شدن یک نظامی صهیونیست منجر شد، اسرائیل شهر نابلس را تحت محاصره قرار داده است. حازم قاسم، سخنگوی حماس گفته که ادامه محاصره و سیاست مجازات جمعی که اشغالگر برای هفتمین روز متوالی بر شهر نابلس تحمیل کرده تنها بیانگر ناتوانی و شکست سیستم امنیتی رژیم صهیونیستی در مقابله با مقاومت و انتفاضه ملت فلسطین در کرانه باختری است.
گروه مقاومتی عرین الاسود (بیشه شیرها) طی هفته‌های گذشته دست به عملیات‌های بی‌شماری زده و ضربات سختی به صهیونیست‌ها وارد کرده و اکنون به کابوسی حقیقی برای اشغالگران صهیونیست تبدیل شده است.
گروه مقاومتی عرین الاسود که مدتی است در کرانه باختری به ویژه نابلس فعالیت خود را آغاز کرده وعلیه اشغالگران دست به عملیات‌های مقاومتی می‌زند،خیلی زود به کابوسی برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ