یک مرکز داده‌پردازی فلسطینی اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۶۹ اقدام مقاومتی در حواره واقع در جنوب نابلس رخ داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسلامشهر- رئیس پلیس اسلامشهر از دستگیری ۱۶۹ نفر از اراذل و اوباش در این شهرستان خبر داد.
مهرآباد، پر ترافیک ترین فرودگاه کشور در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۰۷ هزار و ۱۶۹ پرواز در این فرودگاه نشست و برخاست داشته است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹ همت تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: در سال ۱۴۰۱، به یک میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۶۹ همت تسهیلات توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.
رسانه‌ های پاکستان از افزایش شمار قربانیان و مصدومین زلزله به ۱۶۹ نفر خبر دادند.
مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۶۹ راه روستایی که در جریان بارش برف، کولاک و یخبندان در هفته گذشته در استان بسته شده بود با تلاش راهداران این مسیرها بازگشایی شد.
مشهد ـ مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: همه راه‌های شریانی و اصلی استان که پیش از این به دلیل برف و کولاک مسدود شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.
دفتر فعالیت های بشردوستانه سازمان ملل متحد امروز در بیانیه ای اعلام کرد: تلفات سیل کنگو به ۱۶۹ نفر افزایش یافت.
خورشید گرفتگی امروز سوم آبان در بازه زمانی چهار ساعته روی می‌دهد و رصد آن در ایران هم امکان پذیر است. این رویداد در خراسان شمالی نیز از ساعت ۱۳:۴۱ تا ۱۶:۹ دقیقه روی می‌دهد.
مجموع خرید تضمینی گندم امسال به ۷ میلیون و ۱۶۹ هزار تن رسیده است که نسبت به سال گذشته که ۴ میلیون و ۵۳۴ هزار تن بود، ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار تن افزایش و به عبارتی، ۵۸ درصد رشد داشته است.
عضو هیأت مدیره مؤسسه صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بیش از ۱۶۹ میلیارد ریال به حساب معلمان عضو صندوق ذخیره فرهنگیان که از دوم تیر تا اول مرداد ۱۴۰۱ بازنشست شده اند، واریز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ