منابع فلسطینی از وقوع ۲۸ عملیات مقاومتی در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جمعیت هلال‌احمر با اشاره به رشد ۲۸ درصدی عملیات امداد و نجات در ارتفاعات و مناطق جنگلی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۹۴۶ مورد حادثه در سطح کشور توسط امدادگران این جمعیت پوشش داده شده است.
مبارزان فلسطینی طی شبانه روز گذشته در ادامه اجرای عملیات های مقاومتی علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست دست به ۲۸ مورد اقدام و فعالیت و عملیات مبارزاتی زدند.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۲۸ هزار نفر در سیل و آبگرفتگی ۴ روز گذشته خبر داد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این جمعیت به دو حادثه امداد رسانی داشته است، گفت: مفقودی دو نفر در ارتفاعات و حریق کوره از جمله این حوادث بوده است.
شهردار تهران گفت: امسال ۲۸ موقعیت برای ساخت پارکینگ در نظر گرفته‌ایم که از این تعداد عملیات احداث ۵ پارکینگ آغاز شده‌ است.
همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی با محوریت تبیین برنامه‌های عملیاتی سال جدید، با حضور مدیران ستادی و شعب سراسر کشور ۲۷ و ۲۸ اردیبهشت ماه در مشهد مقدس برگزار شد.
دکتر قاضی‌زاده هاشمی، رئیس کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در اختتامیه این همایش ۲۸ ادریبهشت ماه گفت: رویکرد توسعه محوری اخیر بیمه دی موجب رشد همه جانبه‌ این شرکت خواهد شد.
تجسس‌های پلیسی ادامه داشت تا اینکه روز جمعه ۲۸ آذرماه سال ۱۳۹۹ پسر جوان در منطقه ذوالفقاری ردیابی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد و در همان تحقیقات ابتدایی به قتل خواهرش با شلیک گلوله اعتراف کرد. جوان آبادانی پس از تحقیقات تکمیلی و اعترافاتش روانه زندان شد تا اینکه خانواده‌اش با حضور در دادگاه رضایت خود را برای بخشش پسرشان که دست به قتل خواهرش زده بود اعلام کردند.
اهواز- مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به وقوع حوادث احتمالی ناشی از فعالیت سامانه بارشی از اعلام آماده‌باش ۲۸ تیم واکنش سریع این جمعیت استان خبر داد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
طی ۲۴ ساعت اخیر مبارزان مقاومت و مردم فلسطین ۲۸ عملیات مقاومتی را علیه نظامیان و شهرک نشینان صهیونیست به اجرا گذاشتند.
یک مرکز داده پردازی در فلسطین آمار عملیات های مقاومتی فلسطینیان در ۲۴ ساعت اخیر را اعلام کرد.
معاون عملیات هلال احمر از نجات جان کوهنورد ۲۸ ساله توسط تیم هوایی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
معاون عملیات جمعیت هلال‌احمر از نجات جان کوهنورد ۲۸ ساله توسط تیم هوایی جمعیت هلال‌احمر خبر داد.
منابع فلسطینی از انجام ۲۸ عملیات مقاومتی توسط فلسطینی ها در کرانه باختری طی ۲۴ ساعت خبر دادند.
یک مرکز آماری در فلسطین، جزئیاتی از عملیات های مقاومتی در کرانه باختری در ۲۴ ساعت گذشته را منتشر کرد.
عملیات ساخت برج آزادی در یازدهم آبان ۱۳۴۸ آغاز شد و پس از ۲۸ ماه کار، در مهر۱۳۵۰ به بهره‌برداری رسید.
یک نظامی زن صهیونیست که در عملیات تیراندازی مقاومت فلسطین در قدس اشغالی زخمی شده بود، در اثر شدت جراحات وارده به هلاکت رسید.
وزیر کشور عراق و معاون فرمانده ستاد عملیات مشترک عراق از موفقیت آمیز بودن طرح امنیتی ویژه سالروز وفات پیامبر اکرم (ص) خبر دادند.
فرماندهی عملیات کربلا به طرح امنیتی ۲۸ صفر اشاره و اعلام کرد که نیروهای امنیتی همچنان در قالب طرح امنیتی اربعین در وضعیت آماده باش قرار خواهند داشت با هر تهدید امنیتی مقابله کنند.
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: آسمان مهران فردا و پس فردا (۱۷ و ۱۸ شهریورماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد شدید و غبار رقیق با بیشترین و کمترین دمای ۴۲ و ۲۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.
به دنبال سلسله عملیات های مقاومتی فلسطینیان علیه صهیونیست ها در ماه آگوست گذشته ۲۸ صهیونیست زخمی شدند.
ارتش بورکینافاسو با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در جریان ۲ عملیات تهاجمی در این کشور، ۲۸ تروریست از پای درآمدند.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ