نفتی های مسجد سلیمان از روزهای تلخ بعد از شکست های سنگین کمی فاصله گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیران سابق باشگاه اوساسونا که اتهام آنها به دستکاری در نتایج باعث اخراج اوساسونا از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا شده ظرف چند روز آینده راهی زندان می‌شوند.
امیدوارم در آخر آن تیمی که لایق‌ترین است، قهرمان بشود، نه اینکه از قبل تعیین شده باشد.
در یکی دو فصل اخیر اشتباهات سهوی داوری علیه مس رفسنجان تیمی که هدایت آن برعهده محمد ربیعی است کم نبوده است. اشتباهاتی تاثیر گذار.
بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از عارف غلامی، به حمایت از هم تیمی خود پرداختند.
پیروزی بایرلورکوزن برابر موناکو باعث شد که این تیم همچنان در لیگ اروپا حضور داشته باشد و حالا ممکن است ژابی آلونسو با تیم سابقش روبرو شود.
صالح حردانی دوباره باید برای حضور ثابت در ترکیب تیم استقلال تلاش کند.
مگر علی دایی کم برای این مملکت زحمت کشیده؟ ما که هم تیمی هایش بودیم، دیدیم و می‌دانیم او چه کار‌هایی برای ایران کرده. عرق ریخته و پول حلال به دست آورده. علی دایی جهانی است. وقتی توهین‌ها علیه او را دیدم ازته قلبم ناراحت شدم. دنده‌های او را ما دیدیم که چطور شکست. طحال علی دایی را ما دیدیم که چطور پاره شد. در کل توهین کردن به هیچ شخص و هیچ فردی را نمی‌پسندم. من خودم ورزشی هستم و ایثارگر هم بوده ام. شما این حرف‌ها را از زبان یک ایثارگر می‌شنوید.
فرهاد مجیدی گفت خطای پنالتی که علیه تیمش گرفته شد، به هیچ وجه درست نبود.
جنجال های داوری دیدار استقلال – تراکتور هنوز تمام نشده است. در تازه ترین اظهار نظر هوشنگ نصیرزاده معترض پنالتی اولی است که کوپال ناظمی برای استقلال گرفت.
تحقیقات فیفا در مورد بی‌انضباطی‌های بازیکنان تیم ملی آرژانتین پس از فتح جام جهانی 2022 شروع شده و برای این تیم پرونده‌ای تشکیل داده است.
علی عباس، کارشناس حقوقی ورزشی، درباره شکایت فدراسیون فوتبال مراکش از داور بازی این تیم مقابل فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی صحبت کرد.
عکس تیمی آلمان با دهان بسته علیه فیفا و قطر
عکس تیمی آلمان با دهان بسته علیه فیفا
وینگر تراکتور در نخستین تمرین خود با تیم ملی دو گل در بازی درون تیمی به ثمر رساند.
پیش بینی می شود بازی هوادار – استقلال یکی از بازی های زیبای هفته یازدهم شود. به این خاطر که هوادار تیمی نیست که صفر تا صد دفاعی بازی کند و تنها به دنبال مساوی باشد.
پیش بینی می شود بازی هوادار – استقلال یکی از بازی های زیبای هفته یازدهم شود. به این خاطر که هوادار تیمی نیست که صفر تا صد دفاعی بازی کند و تنها به دنبال مساوی باشد.
مدیران یونایتد تصمیم گرفته اند تا در انتقالات زمستانی قرارداد رونالدو را فسخ کنند و به او اجازه دهند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.
وزیر ورزش و جوانان با بیان این که برخی علیه تیم ملی فوتبال ایران جوزسازی کردند گفت: جامعه ورزش با بصیرت برابر فتنه ها ایستاد.
ملی پوشان کشورمان در دومین دیدار خود در رقابت های تنیس روی میز تیمی قهرمانی جهان با نتیجه 3 بر 2 مقابل هنگ کنگ شکست خوردند.
آنخل دی ماریا، هافبک باتجربه یوونتوس، در دیدار امروز تیمش مقابل مونزا از زمین اخراج شد.
فیفا تصمیم نهایی خود را درباره شکایت شیلی علیه اکوادور و درخواست حذف این تیم از جام جهانی قطر را اعلام کرد.
نمایش ضعیف یوونتوس در رقابت‌های فصل جدید سری A انتقادهای بسیاری را از این تیم و مکس آلگری، سرمربی آنها، به‌همراه داشته است.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
سروش رفیعی باید در هفته دوم لیگ برتر با پیراهن پرسپولیس مقابل فولاد بازی کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ