علی عباس، کارشناس حقوقی ورزشی، درباره شکایت فدراسیون فوتبال مراکش از داور بازی این تیم مقابل فرانسه در نیمه نهایی جام جهانی صحبت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ری‌برندینگ توییتر و تغییر نام و لوگوی آن به X با واکنش بسیار منفی از سوی کاربران شبکه‌های اجتماعی روبه‌رو شده است. بااین‌حال، نتایج یک نظرسنجی جدید نشان می‌دهد که نظر بسیاری از کاربران این شبکه اجتماعی نسبت به این تغییر مثبت است.
نایب رئیس فدراسیون والیبال از تغییرات قطعی در کادر فنی تیم ملی با توجه به نظرات کمیته فنی فدراسیون خبر داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: تغییر موضع اروپایی‌ها نسبت به گروهک تروریستی منافقین نتیجه دیپلماسی عزتمندانه دولت سیزدهم است.
وحیدی اظهار کرد: وزارت نیرو با هدف مدیریت مصرف انرژی بررسی‌هایی را برای تغییر ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی انجام داد که در کشور اعمال شد و نتیجه مثبتی نیز به دنبال داشت.
چهره سلبریتی‌ها اگر جنسیتشان فرق می‌کرد را ببینیم.
حقیقت پور در پاسخ به اینکه به قدرت رسیدن چهره‌های تندرویی همچون مجتبی ذوالنوری که روز برجام را به آتش کشید، چه تبعاتی به همراه دارد، گفت: فکر می‌کنم تغییر کرده‌اند و الان ایشان دیگر برجام را آتش نمیزنند. برداشتم این است که تاکتیتکی هم که شده تغییر کرده‌اند. شاید به این نتیجه رسیده‌اند که در مقطع فعلی قبول برجام برای حل مسائل داخلی‌مان مفید باشد.
استاد علوم سیاسی دانشگاه آلابامای جنوبی بر این باور است که صرف نظر از اینکه چه کسی برنده انتخابات پیش روی ترکیه شود، رویکرد کلی سیاست خارجی ترکیه تغییرزیادی نخواهد کرد.
مهدی عبدی یک نیمه در زمین حضور داشت و در دقایق پایانی نیمه دوم جای خود را به گئورگی گولسیانی داد.
یکی از خصوصیت های این فصل استقلال تغییر نتیجه توسط بازیکنان تعویضی بود و در چند بازی بعد از خوردن گل شکست یا تساوی نتیجه بازی را به سود خود پایان برد.
باشگاه سپاهان به اشتباهات محرز داوری در دیدار خود با تراکتور اعتراض کرد.
سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: اگر بازیکنان جوان ارومیه در بعضی از پوئن‌ها کم‌تجربگی نمی‌کردند، امکان تغییر نتیجه بازی وجود داشت، چون بسیاری از پوئن‌های نزدیک را به اشتباه از دست دادیم.
امید لطیفی پدیده این فصل تیم فوتبال مس رفسنجان فرصت خوبی برای ثبت گل سوم تیمش در دربی کرمان داشت.
سرمربی تیم فوتبال استقلال به دنبال شکست تیمش مقابل سپاهان به انتقاد از داوری پرداخت و گفت: لایق این بودیم که نبازیم و ببریم، اما داور نتیجه را عوض کرد.
آیا باید رمز‌های عبور خود را مرتبا تغییر دهید؟ این یک سوال با اهمیت است. آژانس امنیت سایبری فرانسه اخیرا دستورالعمل‌های خود را تغییر داده و اعلام کرده که تغییرات اجباری مکرر در واقع منجر به سطح پایین‌تر امنیت رمز عبور می‌شود. در نتیجه، آن نهاد توصیه نمی‌کند که کاربران دیگر نیازی به تغییر گذر واژه‌ها به طور منظم داشته باشند.
هافبک کروات سابق استقلال معتقد است که اگر کی‌روش تغییرات عجیب در تیمش ایجاد نکند، بازیکنان ایران می توانند ولز را شکست دهند.
سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو گفت: ما جوانگرایی کردیم و این کار فوق‌العاد است اما حالا باید انتظارها و نتیجه‌گرایی از این تیم ملی دور شود.
تیم سایپا تهران در هفته هشتم لیگ برتر با سرمربی جدید هورسان رامسر را شکست داد.
«دیمیتری پسکوف» به انتخابات کنگره آمریکا و نتایج آن واکنش نشان داد و تأکید کرد که این انتخابات تغییری در روند بد روابط مسکو - واشنگتن نخواهد داشت.
در حالی هفته دوازدهم لیگ برتر فوتسال به پایان رسید که این بار هم شاهد حواشی و اتفاقات دیگری در مسابقات بودیم.
داور بازنشسته و قدیمی فوتبال از خداداد افشاریان خواست خودمحوری را کنار بگذارد و از نظرات کارشناسان در چیدمان داوران استفاده کند.
سازمان لیگ کشتی با تأکید بر اجرای دقیق بخشنامه لیگ برتر در مورد دیدار تیم‌های ستارگان ساری و مقاومت البرز بیانیه صادر کرد.
اولاد گفت:اصولا کار واسطه‌گری بازار مسکن در ایران نسبت به نقاط دیگر جهان متفاوت است، اگر شما برای خرید و یا فروش ملک خود تنها به یک مشاور املاک مراجعه کنید آن زمان، او مطمئن است که در نهایت کار دلالی آن مسکن را خودش انجام می‌دهد و دیگر کار دیگری قبول نمی‌کند، اما در حال حاضر با توجه به اینکه یک ملک به چندین بنگاه سپرده می‌شود، افراد زیادی در آن دخیل هستند، بنابراین ممکن است یک مشاور برای آن وقت بگذارد، اما نتیجه نگیرد، بنابراین سرشکن هزینه‌هایی که یک بنگاه با آن سروکار دارد، در یک معامله نمود پیدا می کند.
بازار پرتیراژهای ایران خودرو امروز 25 اردیبهشت 1401 هم رشد قیمت داشتند و هم بدون تغییر در بازار عرضه شدند.
با وجود اینکه مجلس در قانون جهش تولید و تامین مسکن زیرساخت‌های مورد نیاز تولید انبوه مسکن را پیش‌بینی کرده، بانک مرکزی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و سازمان برنامه و بودجه از اجرای این قانون استنکاف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ