مدیران سابق باشگاه اوساسونا که اتهام آنها به دستکاری در نتایج باعث اخراج اوساسونا از فصل آینده لیگ کنفرانس اروپا شده ظرف چند روز آینده راهی زندان می‌شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لامین یامال با حضور در جام جهانی زیر 17 سال با اسپانیا حداقل یک ماه نمی‌تواند بارسا را همراهی کند.
بعد از رسمی شدن انتقال عثمان دمبله به پی‌اس‌جی، بارسلونا از دست باشگاه فرانسوی عصبانی است و علیه پاری سن ژرمن به کمیسیون اروپا شکایت می‌کند.
دادستانی اسپانیا با انتشار پیامی از متهم شدن سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید به توهین به هواداران والنسیا خبر داد.
عملکرد والنسیا در فصل گذشته لالیگا اعتراض هواداران این تیم را به دنبال داشت.
کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال اسپانیا با انتشار پرونده‌ای به اعتراض باشگاه والنسیا برای بستن بخش بزرگی از سکوهای ورزشگاهش واکنش نشان داد و شواهدی علیه هواداران این تیم به نمایش گذاشت.
روزنامه‌های اسپانیای چاپ امروز به غیر از ماجرای وینیسیوس، خبر می‌دهند که بازیکن فرانسوی بارسلونا قصد جدایی دارد.
شکایت رئال علیه والنسیا به دادستانی اسپانیا
وینیسیوس یک بار دیگر کشور اسپانیا را کشوری نژادپرست که تحمل یک ستاره فوتبال سیاه‌پوست را ندارد، توصیف کرد. در این بیانیه وینی با جورج فلوید مقایسه شده است.
دسته ای از هواداران اوساسونا قبل از شروع فینال کوپا دل ری با پخش شدن سرود ملی اسپانیا سوت های اعتراضی سر دادند.
سفر کوهن به اسپانیا به ویژه از آن جهت اهمیت دارد که این کشور به زودی ریاست دوره‌ای اتحادیه اروپا را بر عهده می‌گیردسفر وزیر خارجه اسرائیل به اسپانیا در راستای تلاش‌های این رژیم برای ایجاد یک ائتلاف چندجانبه با کشور‌های اروپایی در مقابل برنامه هسته‌ای ایران است.
باشگاه بارسلونا از رئیس سازمان لالیگا (لیگ فوتبال باشگاه‌های اسپانیا) خواست به دلیل ارائه مدرک جعلی علیه این تیم استعفا بدهد.
ال‌موندو به اسنادی دست یافته که نشان می‌دهد انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، با پول‌هایی که از بارسلونا دریافت می‌کرد، برای داوران هدایایی گران‌قیمت خریداری می‌کرد.
دیروز در دو ورزشگاه بزرگ اسپانیا هواداران فوتبال علیه بارسلونا موضع گرفتند و به پرداخت رشوه از سوی این باشگاه به نایب رئیس سابق کمیته داوران واکنشی منفی نشان دادند.
نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، سه سال پیش به بارسلونا پیشنهاد داده بود که می تواند در تصمیمات VAR به این باشگاه کمک کند. هر روز ابعادی جدید از رسوایی داوری بارسا فاش می شود.
تعداد زیادی از مردم و گروه های ضدجنگ امروز با برگزاری تظاهراتی گسترده علیه ناتو و ارسال تسلیحات به اوکراین شعار دادند.
همه باشگاه‌های لالیگا، به جز دو باشگاه بارسلونا و رئال مادرید، با انشتار بیانیه‌ای به پرونده موسوم به بارساگیت واکنش نشان دادند.
اظهارات اخیر مدیر اجرایی اتلتیکو مادرید احتمالا برای او عواقبی در پی دارد و در فدراسیون فوتبال اسپانیا علیه او پرونده ای تشکیل خواهد شد.
البته تصمیم میلی‌متری و بحث برانگیز کمک داور در بازی موازی ژاپن مقابل اسپانیا، همچنان جای تامل دارد اما ...
شکست مقابل کاستاریکا باعث شده تا انتقادات علیه هاجیمه موریاسو دوباره بالا بگیرد.
ستاره سابق تیم ملی فوتبال اسپانیا تاکید کرد که در دیدار عربستان و لهستان علیه تیم آسیایی بی عدالتی صورت گرفته است.
مائورو سیلوا، بازیکن سابق تیم ملی برزیل، معتقد است که برزیل مدعی اول قهرمانی جام جهانی است و آرژانتین علی رغم شکست برابر عربستان، از گروهش صعود خواهد کرد.
ستاره ایرانی پالما اسپانیا در جدال با تیم سابق خود درخشان ظاهر شد و گلزنی کرد.
به نظر می‌رسد که تغییرات بسیاری از فرانسه تا اسپانیا در عرصه فوتبال ملی در حال رخ دادن است.
15 بازیکن تیم فوتبال زنان اسپانیا در مخالفت با سرمربی خود اعلام کردند که از حضور در تیم ملی انصراف داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ