مگر علی دایی کم برای این مملکت زحمت کشیده؟ ما که هم تیمی هایش بودیم، دیدیم و می‌دانیم او چه کار‌هایی برای ایران کرده. عرق ریخته و پول حلال به دست آورده. علی دایی جهانی است. وقتی توهین‌ها علیه او را دیدم ازته قلبم ناراحت شدم. دنده‌های او را ما دیدیم که چطور شکست. طحال علی دایی را ما دیدیم که چطور پاره شد. در کل توهین کردن به هیچ شخص و هیچ فردی را نمی‌پسندم. من خودم ورزشی هستم و ایثارگر هم بوده ام. شما این حرف‌ها را از زبان یک ایثارگر می‌شنوید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید با نظرات پپ گواردیولا درباره تقویم و فشردگی دیدارها کاملا موافق است.
بهروز رهبری‌فرد با ادبیات جالب و منحصر به فردش در خصوص جدایی عیسی‌آل‌کثیر صحبت کرد.
فابیو کاروالیو، ستاره لیورپول، می‌گوید در دوران حضورش در این تیم به ندرت با یورگن کلوپ حرف زده است.
یک نماینده مجلس گفت: بچه من به زور حرف من را نمی‌پذیرد، چه برسد به جامعه‌ای که ممکن است با من موضع هم داشته باشد. چرا باید حرف من را بپذیرد؟
رودریگو، ستاره برزیلی رئال مادرید، می‌گوید هیچ اطلاعی درباره پیوستن کیلیان امباپه به این باشگاه ندارد.
مهدی فنونی‌زاده معتقد است در شهرآورد تهران، پرسپولیس استقلال را شکست نداد بلکه این پیام حیدری بود که تیم ساپینتو را برد.
سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا بقای ولورهمپتون در لیگ جزیره را با بردی شیرین تضمین کرد.
کریستوف گالتیه ترجیح داد در مورد قضیه محرومیت دو هفته ای لیونل مسی توسط باشگاه پی اس جی حرفی نزند و تصمیم مدیران را زیر سوال نبرد.
یولیان ناگلزمان در نشست خبری امروز خود گفت که از حرف های هفته قبل او در مورد کیلیان امباپه بد برداشت شد.
کاپیتان پرسپولیس پاسخ کنایه‌های ساسان انصاری را داد و از وی خواست طبق اظهار نظر دیکته‌ شده‌ای که برای در نظر گرفته‌اند، سرش در کار خودش باشد.
دیدار پرسروصدای مس رفسنجان و نساجی مازندران در هفته شانزدهم لیگ برتر با تساوی یک بریک به پایان رسید.
نوری شاهین دوران خوبی در رئال نداشت. روز جدایی از رئال، ژوزه مورینیو به او گفت که در حد و اندازه های رئال نبود که باعث ناراحتی او شده بود.
سرمربیان سپاهان و پیکان در اواسط نیمه اول دیدار دو تیم در هفته چهاردهم به زبان انگلیسی مکالمه جالبی با یکدیگر داشتند.
محسن آذرباد می‌گوید با رفع مشکل گلزنی مس رفسنجان، این تیم در نیم فصل دوم مدعی خواهد شد.
بیست و چهار ساعت با سردار آزمون. ستاره کنجکاوی برانگیز فوتبال ایران در زادگاهش...
لوئیس فن‌خال اعلام کرد که رسانه‌های آرژانتینی صحبت‌هایش در مورد لیونل مسی را بد ترجمه کرده اند.
اریک گارسیا می گوید در اسپانیا انتقادات غیرمنصفانه زیادی از او می شود و گفت که رسانه ها عامدانه در مورد کنایه وینیسیوس به او سکوت کردند.
تیبو کورتوا بار دیگر تکرار کرد که رئال نباید هیچ حریفی را دست کم بگیرد و تایید کرد که بعضی از بازیکنان رئال از مصاحبه هفته گذشته او ناراحت شدند.
الکسیا پوتیاس، ستاره زن و برنده توپ طلای سال 2022، مصاحبه جالبی با ایبای لیانوس داشته است.
فرانکی دی‌یونگ در مصاحبه جدید خود گفت که فشارها برای جدایی اش از بارسا زیاد بود ولی از ابتدا هدف او ماندن بود. او همچنین گفت که عاشق بازی لوکا مودریچ است.
هرچی من بگم یا نگم تو کار خودت رو می‌کنی و حرفام رو برعکس می‌نویسی انگار که باورشون نداری
برونو فرناندز، هافبک منچستریونایتد، می‌گوید شاید چیزهایی درباره آینده کریستیانو رونالدو بداند اما در این باره حرفی نمی‌زند.
بنا بر آمارها، کشور از ۸۶۰۰ ساعت مصرف سالانه برق با ۳۰۰ ساعت ناترازی میان تولید و تقاضای مصرف روبروست، ناترازی که به رغم برخی انتقادها، راهکار‌های ساده‌تری در دنیا برای عبور از آن آزموده شده است.
از مجلس خواستیم که اجازه دهند، به برخی اقدامات و قوانین لایحه بودجه که تورم‌زاست، عمل نکنیم و در مورد آنها تجدیدنظر شود. به طور مثال گفتیم اگر حقوق گمرکی با ارز نیمایی محاسبه شود، طبیعتاً هزینه گمرکی بالایی به واردکننده تحمیل می‌شود و آثار تورم‌زا در اقتصاد ایجاد می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ