فرهاد مجیدی گفت خطای پنالتی که علیه تیمش گرفته شد، به هیچ وجه درست نبود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
کارشناس و مربی والیبال با اشاره به دلایل قهرمانی تیم جوانان ایران در مسابقات جهانی از نظم و تاکتیک تیمی به عنوان اصلی‌ترین عوامل یاد کرد و گفت: این فاکتور در تیم بزرگسالان کمتر دیده شد.
اتفاقات پیرامون تمرینات پیش فصل پرسپولیس نشان از عدم نظم در تیم قهرمان فصل گذشته رقابت های لیگ برتر دارد.
ژاوی در بازگشت به بارسلونا از اینکه هیچ قانونی در رختکن وجود ندارد، شوکه شده بود. او قوانین سفت و سختی برای تیم گذاشت تا نظم دوباره به رختکن تیم برگردد.
مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه گل های زده عیسی آل کثیر مقابل استقلال و گل گهر نشان دهنده نظم تیمی سرخپوشان است، گفت: پرسپولیس نباید با این دو برد کارش را تمام شده بداند.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با سرمربی تیم ملی فوتبال برگزار شد.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ، گفت: تیم های پلیس راهور تهران بزرگ به منظور نظم بخشی ترافیک در تمامی معابر حضور دارند و نسبت به چینش مرتب و منظم خودروها اقدام خواهند کرد.
هافبک با تجربه استقلال برای ایجاد شکل بهتر به بازی ایران مقابل روسیه وارد زمین شد.
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: نظم و انضباط در اولویت قرار دارد و سعی می‌کنیم از تمام پتانسیل وزنه‌برداری استفاده کنیم.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، از عملکرد این تیم برابر لیورپول که با شکست سنگین شیاطین سرخ همراه بود بسیار ناراحت است.
آنطور که رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرده است، برای آن‌ها استخدام سرمربی داخلی به یک شرط در اولویت اصلی قرار خواهد گرفت.
کاسمیرو در ایام بعد از جام جهانی با درخشش در ترکیب یونایتد، به همه کاره تیمش تبدیل شده است.
وزیر کشور فرانسه اعلام کرد برای کنترل نظم و امنیتِ پس از بازی تیم ملی این کشور با مراکش، ۱۰ هزار نیروی پلیس در خیابان‌های پاریس و شهرهای دیگر مستقر می‌شوند.
مسئولان فدراسیون فوتبال به وزیر ورزش گزارش دادند که نظم و انضباط خوبی در اردوی تیم ملی برقرار شده است.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید نظم تیمی حاکم در تیم ملی هیچ تفاوتی با نخستین روز حضورش در تیم ملی در مقطع اول سرمربیگری کی‌روش ندارد.
مدافع مس کرمان می‌گوید وقت کشی به تیم فرزاد حسین خانی نمی آید‌ و این تیم هیچگاه چنین کاری نمی‌کند.
نامجومطلق در ادامه با بیان اینکه نظم تیمی نسبت به گذشته در تیم ملی بیشتر شده است، گفت: این نظم از تفکرات آقای کی‌روش به تیم ملی تزریق شده است. تیم خیلی منضبط در هر دو بازی ظاهر شد. با توجه به اینکه کی‌روش میان بازیکنان مقبولیت دارد، بازیکنان متحدتر شده بودند و بازیکنان سعی می‌کردند همه داشته‌های خود را ارائه بدهند.
روزنامه معتبر اسپانیایی از عملکرد تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و نظم نظامی تیم کارلوس کی‌روش تمجید کرد.
روزنامه معتبر اسپانیایی از عملکرد تیم ملی ایران مقابل اروگوئه و نظم نظامی تیم کارلوس کی‌روش تمجید کرد.
هافبک اسبق تیم ملی و استقلال با مثبت ارزیابی کردن عملکرد شاگردان کارلوس کی‌روش در جدال با اروگوئه مدعی است که بازگشت این مربی پرتغالی باعث شده تا نظم بازیکنان کاملا مشهود باشد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در جام جهانی در گروه خاصی هستیم که علاوه بر رسانه‌های داخلی، بسیاری از رسانه‌های خارجی به ما می‌پردازند، لذا نظم و انضباط در این راستا بسیار مهم است.
تیم ایران در جریان مسابقات بین المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ و در مسابقه (حافظان نظم) درمجموع سه مرحله، پس از تیم روسیه به مقام دوم دست پیدا کرد.
هافبک تیم فوتبال سپاهان می گوید اردوی ترکیه به هماهنگی تیمی آنها بسیار کمک کرده است.
چهار تیم نظامی جمهوری اسلامی ایران شامل تیم‌های تکاوران دریایی، تانک، حافظان نظم و ارتش فرهنگ به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی نظامی روسیه ۲۰۲۲ وارد مسکو شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ