بازیکنان استقلال با انتشار تصویری از عارف غلامی، به حمایت از هم تیمی خود پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برخی کشور‌های عربی که به سمت تنش زدایی با ایران حرکت کرده بودند، اقدام دو گانه‌ای را با حرکت به سمت آمریکایی ها، نشان می‌دهند و همزمان برخی مسائل کهنه و تنش زا را مجددا با ایران مطرح می‌کنند که شامل مسئله جزایر سه گانه ایرانی و میدان گازی آرش می‌شود. به اعتقاد من، همه این‌ها به معنای افتادن کشور‌های عربی و امریکا در یک دام سنتی است.
صبح امروز جمعه ۳۰ تیر ماه ۱۴۰۲ اجتماع دانشجویان مشهدی در محکومیت هتک حرمت و سوزاندن قرآن کریم در سوئد، در مقابل دفتر کمیساریای عالی سازمان ملل در مشهد، برگزار شد. دانشجویان در مشهد، با در دست داشتن قرآن کریم با محکومیت بی‌احترامی مقامات سوئد، به کتاب آسمانی مسلمانان، خشم و انزجار خود را ابراز کردند. اقدام موهن و تحریک آمیز مقامات سوئد، پیرامون جسارت به قرآن کریم که برای دومین بار طی یک ماه گذشته رخ داده است، موجب انزجار و ناراحتی مسلمانان جهان شده است.
پرونده دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام با قهرمانی تیم پرهام پیشوا بسته شد.
روسیه به عنوان دومین قدرت بزرگ آسیایی بیانیه مشترکی با کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس صادر کرد و اتفاقا در مورد جزایر سه‌گانه نیز همچون مورد چین اما با ادبیات متفاوت اقدام به موضع‌گیری کرد. با نزدیک شدن هر چه بیشتر و بی‌سابقه اعراب خلیج فارس به قدرت‌های شرقی این پرسش به میان می‌آید که منطقه در حال حرکت به سومی چه نظمی است و جایگاه ایران در این نظم جدید چه خواهد بود؟ با توجه به شواهد موجود می‌توان نظم جدید را در قالب همکاری برای دادوستد امتیازات تفسیر کرد.
در پیام مقتدی صدر آمده است: شما سوزاندن پرچم هم جنسگرایان را جرم می‌دانید پس چرا سوزاندن قرآن کریم را جرم نمی‌دانید درحالی که این جنایت اقدامی تحریک آمیز علیه تمام مسلمانان است.
دور برگشت دومین دوره لیگ بدنسازی و پرورش اندام با معرفی تیم‌های برتر در گروه الف و ب به پایان رسید.
دور رفت مسابقات نوزدهم خرداد به میزبانی شهرستان پیشوا برگزار می‌شود. همچنین تاریخ دور برگشت 6 تیر و تاریخ فینال 20 تیرماه تعیین شد.
سرطان دومین علت شایع مرگ و میر بعد از بیماری قلبی است. مهم‌ترین اقدام برای بیماران سرطانی، غربالگری به موقع است. هدف غربالگری سرطان، تشخیص و یافتن سرطان قبل از ظاهر شدن علائم آن است؛ زمانی که تومور هنوز کوچک و رشدنیافته است، شانس درمان در بالاترین حد خود قرار دارد.
نظامیان اشغالگر اسرائیلی در اقدامی جنایتکارانه در دومین روز از عید سعید فطر مصلای باب الرحمه در داخل مسجد الاقصی را مورد حمله قرار دادند.
پژوهشگر مسائل چین درباره میانجی‌گری چین میان ایران و عربستان گفت: «این اقدام، در نوع خود تحولی بدیع در سیاست خارجی این کشور به شمار می‌رود. ایران به طور سنتی، چین را شریک مهم خود قلمداد می‌کند و عربستان نیز طی سالیان اخیر، روابط خود با دومین قدرت اقتصادی بزرگ جهان را گسترش داده است. در این میان، دامنه منافع چین در منطقه نسبت به گذشته افزایش پیدا کرده است. تجلی بارز این موضوع، ابتکار کمربند و راه است که سبب شده چین انگیزه بیشتری برای گسترش تعاملات با کشور‌های منطقه داشته باشد.»
خطیب جمعه تهران گفت: دومین اقدام دشمن در ماه‌های اخیر جنگ مسلحانه بود که آذرماه فراخوان دادند که کسی هم نشنید. سومین کار هم اذیت پیاپی است و من مسمومیت‌هایی که واقعا هست را از این نوع می‌بینم.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از اجرای دومین مرحله از طرح سراسری تشدید مبارزه با احتکار اقلام بهداشتی، پزشکی و دارویی خبر داد.
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: دومین محموله اقلام امدادی کمیته امداد با مشارکت اداره کل اموال تملیکی به مناطق زلزله زده «خوی» ارسال شد.
کارشناسان بر این باورند که بازگشایی اقتصاد چین چین تکانه مهمی را به رشد اقتصاد جهانی وارد می‌کند. این اقدام در دومین اقتصاد بزرگ جهان، با سرعت بخشیدن به افزایش مخارج خانوار و رشد سرمایه‌گذاری موجب می‌شود درحالی‌که سطح تقاضا در غرب رو به کاهش است اقتصاد جهانی شاهد یک سطح تقاضای قابل اتکا باشد.
مدیر ورزشی آرسنال می‌گوید این باشگاه برای دومین بار برای جذب رافینیا از بارسلونا اقدام کرده و منتظر تصمیم‌گیری بلوگرانا درباره این مهاجم برزیلی است.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابت‌های فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
استقبال خیرکننده از قهرمان بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی که با حضور چند میلیون آرژانتینی در حال برگزاری بود، با اقدام خطرناک یک هوادار به خاطر مسائل امنیتی متوقف شد.
سپاه پاسداران با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرد: خلع سلاح و برچیدن بساط تروریست ها از تعطیلی مقرها تا اقدام اطمینان‌بخش مقامات اقلیم نسبت به دورسازی تروریست‌های مزدور و جنایتکار از منطقه خواسته مشروع، قانونی و قطعی نیروهای مسلح و ملت عزیز ایران بوده است.
بر اساس فیلم و تصاویر دوبین های مداربسته، متهم در محل اغتشاشات اقدام به آتش زدن موتور سیکلت و مسدود کردن خیابان کرده است.
دولت سیزدهم در حالی وارد دومین سال فعالیتش شد که توانست در فضایی آرام و با کمترین تنش، برنامه‌هایش را پیش ببرد و در این مسیر، طیف معتقدتر و انقلابی پای کار دولت بودند؛ اقدامی که در سایه یک جهت‌گیری‌ هوشمندانه‌ای تحقق شده و آن راهبرد، توجه به حساسیت‌های دینی این گروه بزرگ از جامعه ایران است.
استقلال با حاشیه‌های زیادی راهی انزلی شد تا دومین مسابقه لیگ برتری خود را مقابل ملوان پشت سر بگذارد.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.
علاقه‌مندان به خرید بلیت مسابقات تیم ملی ایران در جام جهانی ٢٠٢٢ قطر در دومین مرحله از فروش بلیت می‌توانند به صورت آنلاین اقدام کنند.
بازار بورس ایالات متحده دوباره سقوط کرد و شاخص سهام وال استریت را در بحبوحه ترس از تورم و رکود به وضعیت نزولی سوق داد و سرمایه گذاران را نیز در معرض طولانی ترین روند زیان خود از زمان رکود بزرگ در سال ۱۹۳۲ قرار داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ