کارشناس فوتبال با بیان اینکه استقلال و پرسپولیس در هفته اول نتوانستند انتظارات را برآورده کنند به یک خطر بزرگ اشاره کرد و گفت: بازیکنان به خاطر جام‌جهانی دنبال خودنمایی هستند!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک سال بعد از شورش بزرگ در تیم ملی زنان اسپانیا، خورخه ویلدا سرمربی این تیم موفق شد با لاروخای زنان فاتح جام جهانی شود.
رئیس قوه قضائیه گفت: نیروهای امنیتی، انتظامی، نظامی و قضائی در تعقیب عاملان شهادت چهار کادر پلیس راهور اهتمام جدی داشته باشند تا درس عبرتی برای سایرین باشد.
آنچه انگیزه اصلی امام را تشکیل می‌داد وظیفه امر به معروف و نهی از منکر بود و هیچ منکری بالاتر از حکومت فاسد یزید نبود. کسی که در جای پیامبر (ص) نشسته بود علاوه بر اینکه حکومت موروثی و سلطنتی را تثبیت کرده بود فاسدترین مردم زمان بود و سکوت در چنین زمانی بر هیچ‌کس جایز نیست چه رسد به امام و پیشوای امت.
اعدام با توپ بویژه در مورد راهزنان به کار برده می‌شد. بنابر تاکید ناصرالدین شاه راهزنانی که امنیت جاده‌ها را مختل می‌کردند باید به این شیوه اعدام می‌شدند که درس عبرتی برای دیگران باشد که هیچگاه هم درس عبرت نمی‌شد و راهزنی و دزدی تا زمان رونق اقتصادی هر روز بیشتر می‌شد.
کارشناس مسائل سیاسی گفت:سرنوشت منافقین برای گروههای سیاسی و اپوزیسیون که به غرب اعتماد دارند، درس عبرت خوبی است تا بدانند تعریف غرب از هرچیز و در هر زمانی متناسب با منافع خودش است.
محمد ولی‌زاده در امتیازات پایانی دیدار برابر ایتالیا پر اشتباه ظاهر شد.
رئیس یوفا به عربستان درباره هزینه‌های سرسام‌آور در بازار نقل و انتقالات هشدار داد و گفت جذب ستاره‌های نامدار راه رسیدن به موفقیت در فوتبال نیست.
تیم امید ایران با گل ثانیه های پایانی آریا برزگر در برابر فلسطین به نتیجه مساوی یک بر یک رسید و به عنوان صدرنشین راهی نیمه نهایی تورنمنت عراق شد.
حوادث ایجاد شده در بلندمرتبه ها درس عبرت نشده است و کیفی سازی ساختمان های بلند مرتبه همچنان بلاتکلیف است و این موضوع موجب تشدید نگرانی ها شده است.
در شرایطی که امید نورافکن هافبک سپاهان در هفته‌های پایانی لیگ به مسائل پشت پرده برای صدرنشینی و قهرمانی پرسپولیس اشاره می‌کرد، بازیکن پرتغالی سپاهان کاملا حرفه‌ای با این موضوع برخورد داشت.
استقلال در حالی آماده رویارویی با تیم تراکتور در هفته پایانی می شود که برای بهبود عملکرد خود در برابر تیم های بالای جدولی نیاز به برد در این دیدار دارد.
تعلیق دو هفته‌ای لیونل مسی به دلیل سفر بی‌اجازه‌اش به عربستان، امری که در پاری‌سن‌ژرمن بی‌سابقه بوده، می‌تواند نشانگر شروع دوره‌ای جدید از مدیریت ستاره‌ها در پاریس باشد.
وزارت امور خارجه در بیانیه ای اعلام کرد: اقدام متجاوزانه و ناقض مقررات بین‌المللی ارتش جنایتکار آمریکا علیه تمامیت سرزمینی ایران، خوشبختانه در سایه تفضلات الهی با شکست عبرت آمیزی مواجه شد.
رئیس جمهوری ترکیه در انتقاد از دیدار سفیر آمریکا در آنکارا با رقیب اصلی وی در انتخابات آتی، تاکید کرد که در انتخابات باید به این کشور درس عبرت داد.
دنی آلوز در زندان هم جنجال‌آفرین شده و به نظر می‌رسد که درس عبرت نگرفته است.
گوزن کودو، حیوان جنگجویی نیست، اما در این ویدئو می‌بینیم که به شکلی ناباورانه وارد نبرد با یک زرافه می‌شود و این حیوان ۶ متری را زمین می‌زند.
تبریز- رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم امروز برای جمهوری اسلامی ایران افتخار آفریدند و درس عبرتی به دشمنان و در راس آنها به آمریکای جنایت کار و رژیم صهیونسیتی کودک کش دادند.
یک شیر گرسنه، زرافه‌ای را مورد حمله قرار داد و تلاش کرد این حیوان عظیم الجثه را شکار کند.
احسان اصولی در خصوص وضعیت تیم ملی و مصدومیت سردار آزمون توضیحاتی ارائه داد.
وزیر دفاع ترکیه خطاب به مقامات یونان گفت که آتن باید از تاریخ درس عبرت گرفته و وارد ماجراجویی‌ های جدید نشوید.
مؤید علی کارشناسی سیاسی عراقی گفت: احزاب سیاسی عراق باید از فتنه اخیر درس عبرت بگیرند و از فرصت پیش رو برای تشکیل دولت جدید استفاده کنند.
عضو شورای شهر تهران بیان کرد: عدم نظارت کافی در زمان ساخت و عدم اعمال نظارت و کنترل اصولی در این پروژه مشارکت از جمله تخلفات شهرداری آبادان در حادثه متروپل بوده است که من پیشنهاد می‌کنم مرکز مطالعات شهر تهران این حکم را تجزیه و تحلیل کند تا درس عبرتی شود که در تهران شاهد بروز چنین حوادثی نباشیم.
اوکراین در شرایطی قرار بود به درس عبرتی برای چین تبدیل شود و مانع از حمله چین به تایوان شود که در واقع به درس عبرتی برای آمریکا و متحدان اروپایی اش تبدیل شد.
جهانگیر کی‌شمس می‌گوید نمی‌داند چه کسی به شریفی نسب وعده سرمربیگری تیم بزرگسالان صنعت نفت را داده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ