از دروازه بان تیم ملی انگلیس به عنوان گزینه احتمالی استون ویلا در صورت جدایی فرناندز یاد می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور گفت: در یک برنامه ملی، چشم‌اندازی برای هر استان ترسیم و تصویر اقتصاد دانش‌بنیان آن استان طی یک بازه زمانی ۳ساله ترسیم می شود.
زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان ۷۶ هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
با توجه به مشکلات پیش آمده برای مردم در قطارهای حومه‌ای شرکت رجا با تصمیم راه آهن جمهوری اسلامی ایران، تعدادی از این قطارها جهت انجام تعمیرات لازم تا اطلاع ثانوی از سیر خارج شدند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران از اجرای ۸۴ برنامه پویش مردمی بی زباله و جمع آوری بیش از ۱۶ هزار تن نخاله ساختمانی خبر داد.
اصفهان- مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان از تدوین برنامه عملیاتی تحت عنوان گذر از تابستان گرم با رویکرد تامین پایدار آب شرب مردم خبر داد.
سمنان- معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با بیان اینکه طرح جهش تولید دیمزارها در دستور کار است، گفت: این طرح برای ۱۰ محصول استان برنامه‌ریزی شده است.
در جریان برنامه شمیم خدمت و دیدار مردمی، رئیس کل دادگستری لرستان و معاونان، وی دستور رسیدگی به مشکلات ۵۳ نفر را صادر کردند.
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
باشگاه استون ویلا برنامه ویژه ای برای استقبال از ماه مبارک رمضان دارد.
به منظور برگزاری برنامه هایی چون جشن های شعبانیه، برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی، مستقیما به ادارات کل ارتباطات استان های کشور اختصاص پیدا کرد.
شاهرود- سال‌ها است که سرمازدگی محصولات کشاورزی استان سمنان را از بین می‌برد اما دولت و شرکت‌های دانش بنیان نتوانسته‌اند جلوی این موضوع را بگیرند تا از آلام کشاورزان کاسته شود.
شاهرود- سال‌ها است که سرمازدگی محصولات کشاورزی استان سمنان را از بین می‌برد اما دولت و شرکت‌های دانش بنیان نتوانسته‌اند جلوی این موضوع را بگیرند تا از آلام کشاورزان کاسته شود.
به منظور بررسی عملکرد شعب استان های هرمزگان و کرمان جلسه ای با حضور مدیر و معاون منطقه برگزار شد.
نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران با اشاره به اینکه سرشماری آزمایشی ثبتی "مبنا" در سه شهر پیشوا، پردیس و پرند آغاز شده است، گفت: ساکنان این شهرها تا پایان دی‌ماه فرصت دارند تا برای اعلام نشانی و کدپستی خود و ثبت مشخصات خود و اعضای خانوار از طریق پایگاه سازمان ثبت احوال اقدام کنند.
اصفهان- مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان از ابلاغ برنامه کشت غلات این استان در سال زراعی پیش رو خبر داد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران از اجرای 2598 برنامه ورزشی، فرهنگی و عمرانی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: شاخصه قابل توجه برنامه تحولی ۱۴۰۱ قوه قضاییه این است که مدیران ارشد نیز در اجرای برنامه‌ها به‌صورت میدانی دخیل و سهیم هستند.
اراک - استاندار مرکزی با گلایه از فقدان برنامه عملیاتی اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در استان گفت: این برنامه باید تدوین و با امضای تمامی اعضا در جلسه آتی ستاد ارائه شود.
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: درآمد تولیدات هر استان جز درآمد همانجا محسوب می‌شود؛ چراکه این ثروت آنجا خلق می‌شود و اگر ارزش افزوده شاملش می‌شود باید به استانی برسد که آن را ایجاد می‌کند.
رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت های ورزشی در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.
رشت- وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه این وزارتخانه برای تامین زیرساخت ها در استان ها برنامه دارد، گفت: پنجره هوشمند به زودی در وزارت ورزش راه اندازی می شود.
شیراز- رئیس مجمع نمایندگان استان فارس گفت: تنها ٣٠ درصد از برنامه ششم توسعه محقق شد.
مهاجم سابق استون‌ویلا و کارشناس برنامه تاک‌اسپورت که یورگن کلوپ اخیرا انتقادهای تندی از او کرده بود به سرمربی لیورپول پاسخ داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ