در جریان برنامه شمیم خدمت و دیدار مردمی، رئیس کل دادگستری لرستان و معاونان، وی دستور رسیدگی به مشکلات ۵۳ نفر را صادر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و مسئولان قوه قضائیه بیان کردند: اگر کسی که به دادگستری مراجعه میکند با اخم شما مواجه شود، ولو به کارش هم رسیدگی شود، با دل‌شکستگی از آنجا بیرون میرود و اثر سوء دارد.
رئیس قوه قضائیه به مسئولان ذیربط قضایی دستور داد در رسیدگی به پرونده‌های کثیرالشاکی نهایت سرعت، دقت و لحاظ موازین قانونی را به کار ببندند.
مسئولان قضایی دادگستری کل استان تهران با حضور در برنامه ملاقات مردمی با ۱۴۸ نفر از مراجعان دیدار و به مسائل و مشکلات مطرح در پرونده‌های قضائی آن‎ها رسیدگی کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان قضایی در رسیدگی به پرونده عناصر متعرض به پلیس سرعت عمل داشته باشند و  این پرونده‌ها را در یک فرآیند عادی مورد بررسی و رسیدگی قرار ندهند.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان ذیربط قضائی توجه و اهتمام داشته باشند که رسیدگی به پرونده های مرتبط با برهم زنندگان امنیت روانی مردم در نهایت دقت و سرعت باشد.
رئیس قوه قضائیه گفت: مسئولان ذیربط قضائی توجه و اهتمام داشته باشند که رسیدگی به پرونده های مرتبط با برهم زنندگان امنیت روانی مردم در نهایت دقت و سرعت باشد.
نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: مسمومیت سریالی دانش آموزان به حوزه انتخابیه بنده هم رسیده و باید به این موضوع رسیدگی کنیم.
رئیس کمیسیون امور داخلی در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه همه مسئولان آن است که به مطالبات مردم رسیدگی کنند و جلوی تورم ویرانگر و گرانی را بگیرند.
رئیس جمهور با قدردانی از وزیر کشور بابت حضور سریع در منطقه و تلاش برای رفع نیازهای آسیب‌دیدگان، از اقدامات مسئولان استان آذربایجان غربی و شهرستان خوی در رسیدگی به وضع زلزله‌زدگان نیز ابراز رضایت کرد.
آیت الله العظمی وحید خراسانی تصریح کردند: این روزها گلایه های زیادی از معیشت به ما می رسد.تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آنها رسیدگی و احیاءزندگی مردم است.
آیت الله العظمی وحید خراسانی اظهار کردند: این روز‌ها گلایه‌های زیادی از معیشت به ما می‌رسد. تمام مسئولین توجه کنند وظیفۀ آن‌ها رسیدگی و احیاءزندگی مردم است.
سیدمحمود علیزاده طباطبایی، وکیل دادگستری، به صحبت‌های سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره تشکیل پرونده برای فرزندان بی‌حجاب مسئولان در خارج از کشور اشاره می‌کند و درباره شرح حقوقی چنین اقدامی می‌گوید: طبق قانون مجازات اسلامی، هر ایرانی در هرجای دنیا که مرتکب جرم شود، دادگاه‌های ایران ذیل ۵ قانون مجازات اسلامی، می‌توانند با او برخورد کنند و در قانون هم قید شده هر شخص ایرانی یا غیرایرانی خارج از قلمرو ایران مرتکب یکی از جرائم زیر یا جرائم معین در قوانین خاص شود، طبق قوانین جمهوری اسلامی محاکمه و مجازات می‌شود. بعد هم به یک‌سری از جرائم خاص اشاره کرده؛ ولی هر ایرانی در هرجای دنیا مرتکب عملی شود که در ایران جرم است، دادگاه‌های جمهوری اسلامی صلاحیت رسیدگی به این جرم را دارند.
سخنگوی شورای نگهبان در پاسخ به سوالی درباره اینکه برخی هیات عالی نظارت مجمع تشخیص را به عنوان شورای نگهبان دوم تعبیر کردند و جایگاه این هیات کجاست؟ گفت: بارها صحبت کردم و ممکن در کیفیت رسیدگی این هیات نکاتی باشد ولی جایگاه این هیات، قانونی است و باید توجه کنیم براساس قانون اساسی وقتی سیاست کلی از طرف رهبری ابلاغ می شود باید مبنای عمل قرار گیرد.
ساکنان شهر جدید بهارستان نسبت به چرای گله گوسفندان در محیط شهر گلایه‌مند و خواهان رسیدگی مسئولان هستند. این معضل مسئله جدیدی در شهر‌های ایران نیست و مدیران در هر شهر بنا به شرایط تدابیری به منظور جلوگیری از ورود گله‌ها در نظر می‌گیرند.
آیت‌الله نوری همدانی گفت:‌ امروز آنچه مهم است مردم هستند، و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه‌ای داشته باشند. باید شرایط اقتصادی آنان سر و سامان پیدا کند. بخشی از مسئولان در حال تلاش و کوشش هستند اما باید خدمت رسانی بیشتری به مردم صورت بگیرد. خدمت و رسیدگی به وضع آنان در اولویت کار مسئولان باشد.
رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
رئیس قوه قضائیه گفت: در وقایع اخیر شاهد بودیم که قضات و مسئولان قضائی ذی‌صلاح ما در مراجع مختلف قضائی به محض شناسایی و دستگیری عناصر اغتشاشات با دقت به این پرونده ها رسیدگی کردند.
توکلی خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به پرونده دو مرکز اشاره شده در شهرستان قائمشهر شد و درباره عضویت اعضای جدید سهام عدالت گفت: برای عضویت چهار میلیون و۶۰۰ هزار سهامدار جدیدی در مرحله اول تامین اعتبار شده است.
استاندار خوزستان با بیان اینکه از مسئولان استان مربوطه خواسته‌ایم متهم را به خوزستان ارجاع دهند تا با همکاری مسئولان مربوطه و دستگیرشدگان بتوانیم پازل‌های مختلف طراحی این حمله تروریستی را شناسایی کنیم، ادامه داد: در رسیدگی به این پرونده قطعا هیچ‌گونه کوتاهی نخواهد شد و پرونده را سریعا به نتیجه خواهیم رساند.
این مرجع تقلید روز چهارشنبه در درس خارج خود در مسجد اعظم قم با تاکید بر رسیدگی به وضعیت معیشت مردم افزود: مردم در شرایط کنونی نیاز به کمک و رسیدگی دارند و با گرانی و سختی معیشت روبرو هستند، امروز آنچه مهم است مردم هستند و باید مسئولان امر به این موضوع عنایت ویژه ای داشته باشند.
مدرسی گفت: مسئولان نظام در اتفاقات اجتماعی در کنار رسیدگی به تمام زوایای یک مساله باید به سرمایه اجتماعی و بازنمایی رسانه اهمیت دهند.
شورای وحدت انقلاب اسلامی، اقدامات ساختارشکنانه و تعرض به مال و جان و نوامیس مردم را شدیداً محکوم کرد و رسیدگی قاطع و عادلانه به پرونده هنجارشکنان و آشوب‌طلبان را از مسئولان مطالبه کرد.
رئیس کل دادگستری استان فارس از رسیدگی به بخش مربوط به اتهامات آدم ربایی متهمین پرونده در دادگاه کیفری یک مستقر در شهرستان داراب خبر داد و تصریح کرد: صدور کیفر خواست متهمین در خصوص سایر اتهامات مطرح شده در دادسرای زرین دشت انجام شده و کلیه بخش‌های پرونده با نظارت مستقیم مسئولان عالی قضایی استان رسیدگی خواهد شد.
درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۹۲ نفر از مراجعان در جلسه ملاقات مردمی مسئولان دادگستری استان تهران رسیدگی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ