رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: شاخصه قابل توجه برنامه تحولی ۱۴۰۱ قوه قضاییه این است که مدیران ارشد نیز در اجرای برنامه‌ها به‌صورت میدانی دخیل و سهیم هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به طور کلی از ۱۸ ماهگی تا دو سالگی سرنوزادان فرم اصلی خود را می‌گیرد. اما والدین معمولا از شکل سر نوزاد نگران می‌شوند. در واقع خربزه‌ای شکل بودن سر بعضی نوزادان یا تورم ناحیه ملات سر نوزاد اغلب بر اثر کشش و تطابق با کانال زایمانی (لگن مادر) است و بعد از چند هفته فرم درستی به خود می‌گیرد؛ بنابراین جای نگرانی برای آن وجود ندارد.
در حالی که استقلالی‌ها برای دومین سال متوالی از لیگ قهرمانان آسیا به دلیل عدم پرداخت مطالبات کنار رفتند و در این میان نقش بازیکنان و مربیان خارجی پر رنگ بود، باز هم دو پرونده دیگر مرتبط با بازیکنان خارجی روی میز مدیران آبی‌ها قرار گرفته است.
ناصر مهداوی، عضو دیگر شورای شهر اهواز می‌گوید، علاوه بر شرکت آب و فاضلاب، شهرداری اهواز نیز در آسیب‌های مالی و جانی به مردم به‌دلیل نامناسب بودن آسفالت معابر و نوار‌های حفاری دخیل است. مهداوی دراین‌باره می‌گوید: «شهرداری اهواز هم سهل‌انگاری می‌کند. مدیریت شهری برای اصلاح این نوار‌های حفاری، به‌درستی انجام نمی‌شود و مصوبات شورا در این زمینه توسط شهرداری پیگیری نمی‌شود. نوار‌های حفاری رهاشده آبفا به معضل جدی برای مردم اهواز تبدیل شده است.»
حلزون‌ها و لیسه‌ها، نیازی ندارند تا برای فرار از دست شکارچیان سریع باشند؛ آن‌ها راهکار‌های دیگری برای فرار از دست موش‌ها، پرندگان، حشرات و دیگر دشمنان‌شان دارند. حلزون‌ها هنگامی که احساس خطر می‌کنند در لاک‌شان پنهان می‌شوند تا خطر دفع شود و لیسه‌های زمینی نیز خود را از دیدرس پنهان می‌کنند. اکثر لیسه‌ها به رنگ‌های خاکستری، خرمایی یا قهوه‌ای هستند و بدین‌ترتیب به خوبی می‌توانند در محیط اطراف، خود را پنهان کنند و شکارچیان نیز به ندرت آن‌ها را می‌بینند.
بنابر اطلاع «تابناک» به تعداد قابل توجهی از مدیران پیشنهاد مدیرعامل شده اما هیچ‌کدام از این گزینه‌های مطلوب حاضر به پذیرش مدیرعاملی خانه سینما نشدند و هیات مدیره روی دیگر گزینه‌ها به توافق نمی‌رسیدند و به همین دلیل انتخاب مدیرعامل جامعه اصناف سینمای ایران به درازا کشید. در شش ماه اخیر که خانه سینما فاقد مدیرعامل بود، مدیرعامل پیشین خانه سینما اسناد مالی را امضاء می‌کرده، تا امور صنف بر روی زمین نماند.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
مارسلو بیلسا پیشنهاد هدایت اورتون را به دلیل شرایط نامناسب این تیم در جدول لیگ برتر انگلیس رد کرد.
چربی موجود در شکلات تقریبا به محض تماس با زبان با یک عملکرد کلیدی به ایفای نقش می‌پردازد آن چه کارشناسان آن را «احساس شکلات» می‌نامند.
نایب رئیس پیشین فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: متاسفانه دخل و تصرفی که مدیران قبلی می‌کنند، باعث شده که انتخابات فدراسیون این‌قدر به تعویق بیفتد.
دخیل بودن بخش خصوصی در نوشتن قوانین و برنامه های توسعه، اعمال مشوق ها به فعالان پس از دوره رکورد، بخشی از مطالبات تشکل های گردشگری از نمایندگان مجلس بود.
معاون اماکن نیروی انتظامی اظهار داشت: کسبه و مدیران اماکن و مشاغل تجاری نسبت به قانون توجیه می شوند و متعهد به رعایت قانون هستند و ما هم به وظیفه نظارتی خود اقدام می کنیم.
حسین قربانزاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی گفت: شرکت‌های خودروسازی به دلیل زیان‌ده بودن به بخش خصوصی تحویل داده نمی‌شوند.
سرپرست پژوهشگاه فرهنگ و معارف اسلامی گفت: عموم مردم صرف نظر از اینکه پایبندی به عفاف در مصوبات قانونی کشور مطرح باشد،یا نه به دلیل مسلمان بودن، پایبند قانون الهی عفاف هستند.
سلطانی با اشاره به اینکه تورم بالا در سال‌های اخیز از دیگر علت‌هایی است که اقتصادی ایران بسیار شکننده است، گفت: این تورم بالا موجب شده که پول ملی ایران سقوط وحشتناکی را تجربه کند، به طوری که امروز ریال یکی از بی ارزش‌ترین واحد‌های پولی در جهان به حساب می‌آید. این موضوع مشکلات اقتصادی بسیار زیادی را در کشور به بار آورده که تبعات آن بسیار جبران ناپذیر است.
دو تن از مدیران سابق شرکت ای بی که به دلیل راه اندازی کمپین سایبری علیه سازندگان خبرنامه ای کامرس بایتس متهم شده بودند، به زندان محکوم شدند.
رییس مرکز بازرسی وزارت اقتصاد با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک ظرفیت‌های لازم برای حمایت از گزارشگران فساد را افزایش دهیم، گفت: یکی از مدیران ارشد اقداماتی را علیه یکی از گزارشگران فساد انجام داده بود که به همین دلیل برکنار شد.
عباسی با اشاره به اینکه فرزندان افرادی که در آن مقاطع به واسطه مادر یا پدر در سایر کشور‌ها بزرگ شدند و اکنون ۳۰ الی ۴۰ ساله هستند به دلیل ضرایب هوشی زیادی که دارند قرار است مدیران کشور شوند، گفت: قطعا این افراد روابط داشتند و بدون رابطه هم نبودند.
انتظارات از امیر علی‌اکبری پس از برد مقابل "مائورو سریلی" در مسابقات سازمان وان چمپیونشیپ بالا رفته است.
همانطور که وارد پاییز سختی می‌شویم در اینجا هشت دلیل برای شاد بودن وجود دارد یا دست کم از نظر نتایج سیاسی و اقتصادی کم‌تر از رویدادهایی که ممکن است از آن بترسید هولناک می‌باشند.
وزیر سابق ارتباطات دلیل پایین بودن سهم کاربران ایرانی از پهنای باند را «فیلترینگ» معرفی کرد.
آیا کسی حتی یک درصد احتمال این را می‌دهد که رئیس صداوسیما و سایر مدیران سازمان، نسبت به لزوم پوشش بحران بی‌آبی در شهرکرد و همدان آگاه نباشند؟ یعنی حتی اگر یک کلمه هم در این‌باره نگفته‌اند، به دلیل آن بوده که نمی‌دانستند باید لااقل یک کلمه در این‌باره بگویند؟
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
مدیرعامل بانک ملی گفت: هرگونه توافقی که صورت بگیرد، قاعدتا پیشروترین بخش، صنعت بانکداری خواهد بود. صنعت بانکداری است که باید نظام مالی را تقویت کند تا بتوانیم تحولاتی که مورد نظر در اقتصاد اتفاق بیفتد. به همین دلیل کار برای مدیران صنعت بانکی بسیار سخت شده است.
برای افزایش طول عمر چه چیز و چه زمانی بخوریم؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ