اراک - استاندار مرکزی با گلایه از فقدان برنامه عملیاتی اقدام مشترک ستاد بازآفرینی شهری در استان گفت: این برنامه باید تدوین و با امضای تمامی اعضا در جلسه آتی ستاد ارائه شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
مدیر عامل راه آهن گفت: طی پنج سال گذشته باید هفت هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به راه آهن داده می‌شد اما هر سال این موضوع در سازمان برنامه بودجه خط خورد و بودجه‌ای به راه آهن داده نشده است.
کمیته‌های مردمی و داوطلبان ستاد اربعین جمعیت هلال احمر طی یک برنامه جامع عملیاتی آغاز به کار کرد.
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از وجود احکام متعدد در برنامه هفتم توسعه با موضوع اصلاح ساختار بودجه‌ریزی بر اساس سیاست‌های کلی ابلاغی رهبر معظم انقلاب خبر داد.
نایب رئیس کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: شفافیت و درج تمامی دخل و خرج دولت در سقف بودجه عمومی اقدام مؤثری در عملیاتی شدن برنامه هفتم توسعه است.
اصفهان- مدیر عامل آب و فاضلاب استان اصفهان از تدوین برنامه عملیاتی تحت عنوان گذر از تابستان گرم با رویکرد تامین پایدار آب شرب مردم خبر داد.
محورها و ساز و کارهای عملیاتی سازی گام دوم طرح تحول کیفیت گروه صنعتی ایران خودرو برای اجرا در سال ۱۴۰۲ تشریح و روندهای طی شده در یک سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفت.
وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر حمل و نقل چین، برنامه ریزی لازم برای انجام اقدامات مشترک در چارچوب تقویت و توسعه شاخه جنوبی جاده ابریشم در چارچوب "ابتکار کمربند راه" را بررسی کرد.
موضوعات مربوط به اقتصاد دیجیتال در برنامه هفتم توسعه کشور با حضور معاون امور دولت، مجلس و استان‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از خبرگان بخش خصوصی و اساتید دانشگاهی بررسی شد.
جلسه کارگروه کاهش تلفات جاده ای به ریاست معاون اول رئیس جمهور برگزار و تصمیماتی مهم برای برنامه ریزی در جهت کاهش تلفات جاده ای در نوروز اتخاذ شد.
مدیرعامل پرسپولیس درباره بحث دریافت وام این باشگاه و نحوه بازپرداخت آن توضیح داد.
رئیس جمهور منطقه خودمختار چچن می‌گوید که کمک غرب به اوکراین، یک برنامه پولشویی عملیاتی و کاربردی است.
در شرکت ۳ M استراتژی موفقی در پیش گرفته شده است که بر سه اصل ساده‌سازی، بهینه‌سازی و نوآوری استوار شده است و رهبران شرکت قصد دارند با پیاده‌سازی کامل این استراتژی و اجرای برنامه «تحول کاری» همزمان با افزایش بهره‌وری به کاهش هزینه‌ها نیز جامه عمل بپوشانند.
رییس سازمان شیلات ایران گفت: حوزه شیلات برای پیشبرد اهداف سازمانی و توسعه آبزی‌مصرفی، نیازمند برنامه عملیاتی ترویجی است که این امر نیازمند فرهنگ‌سازی و هدایت شبکه‌های اجتماعی است.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: ما مسئله‌ای مهم‌تر از اشتغال و تولید نداریم، اما متاسفانه بودجه مصوب مجلس محقق نشده است.
عضو شورای شهر تهران گفت:شهرداری تهران ملزم به ارائه برنامه عملیاتی و ارتقا توان پدافند غیر عاملی در تمامی زیرساخت‌های شهری است.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی طرح الزام شهرداری تهران به ارائه برنامه عملیاتی احیا و بازچرخانی آب در صحن شورا خبر داد.
رشد آمار سرانه تولید مقالات لزوما به معنای تحقق اقتصاد دانش بنیان نیست و برای تحقق این امر باید به دنبال یک راهکار و سیاستی بود که سطح تعامل میان دانشگاه و صنعت کشور افزایش یابد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تقاضای دو فوریت طرح استفساریه ماده ۱۱۰ قانون برنامه ششم در خصوص فوق العاده کارکنان در مناطق عملیاتی موافقت کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی بررسی دو فوریت طرح استفساریه ماده ۱۱۲ قانون برنامه ششم توسعه در خصوص فوق العاده کارکنان در مناطق عملیاتی را تصویب کردند.
یک مقام مسئول گفت: شرکت ملی گاز سه اقدام عملیاتی را در حوزه بهینه‌سازی مصرف گاز در بخش مسکن تعریف کرده است.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.
فرماندهی ستاد عملیات کربلا ضمن اعلام طرح امنیتی کامل برای تأمین امنیت مراسم عاشوراء، از حضور ۲۰ هزار نیروی امنیتی در این برنامه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ