زنجان-مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: در سطح این استان ۷۶ هزار نفر روز برنامه فرهنگی برای تمامی دانش‌آموزان پیش‌بینی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران(هما) ضمن اعلام انتقال ۷۸هزار زائر خانه خدا، عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ را تببین کرد و شرایط و پیچیدگی‌های این عملیات را توضیح داد.
از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ ۳۲.۲ همت شامل ۷.۶ همت تسهیلات فرزند و ۲۴.۶ همت تسهیلات ازدواج توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.
انتخابات هفتمین دوره ریاست جمهوری ایران در ۲ خرداد ۱۳۷۶ برگزار شد. این انتخابات که به پیروزی سید محمد خاتمی انجامید آغازگر دورانی است که به اصلاحات معروف شده است. دوم خرداد ۱۳۷۶ هفتمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران برگزار شد؛ و ۲۹ میلیون و ۷۶ هزار و ۷۰ تن واجد شرایط در آن شرکت کردند.
ارکانی توضیح داد: طبق آئین‌نامه افزایش حقوق در سال ۱۴۰۱ حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر کلیه کارمندان شاغل در دستگاه‌های اجرایی موضوع ماده ۷۶ قانون مدیریت خدمات کشوری یعنی همان عموم کارمندان ۲۴.۷۱۵.۰۰۰ ریال بوده که امسال بر اساس مصوبه مجلس به آن ۲۰ درصد اضافه شده و این مبلغ به ۲۹ میلیون و ۶۵۸ هزار ریال رسیده است؛ این بدان معناست که افزایش ۲۰ درصدی روی حداقل حقوق و فوق‌العاده‌های مستمر اعمال شده و شاهد افزایش ۲۰ درصدی حقوق نسبت به سال گذشته هستیم.
بریف آ ۵۰ که بر اساس هواپیمای ترابری ایلوشین این ۷۶ ساخته شده، سال ۱۹۸۴ به خدمت ارتش شوروی سابق درآمد و اکنون ده‌ها فروند از آن در اختیار ارتش روسیه است. این پرنده با برد هزار کیلومتر می‌تواند تا ۱۰ جنگنده پیشرفته روسیه را در ماموریت‌های هوا به هوا و هوا به زمین راهنمایی کند.
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران گفت: در سال ۱۴۰۱، ۷۰۰۰ زمین لرزه در کشور و نواحی همجوار ثبت شد.
بررسی صفحه‌های واینر‌های که بعد از فیلیتر اینستاگرام پست گذاشته‌اند، نشان می‌دهد در بازه شهریورماه، پیش از فیلتر اینستاگرام، تعداد بازدید ماهانه حسن ریوندی با ۱۹ میلیون فالوئر بیش از ۱۵ میلیون بوده که بعد از فیلترینگ، به ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار بازدید رسید؛ یعنی ۷۶ درصد کاهش داشته است.
مشهد _ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۷۶ هزار و ۳۱۴ لیتر سوخت قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در پایانه مرزی دوغارون این استان کشف و ضبط شد.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با بیان اینکه ۷۰ هزار میلیارد تومان هزینه مولد سازی در کشور است، گفت: درآمد این محل صرف امور زیرساختی خواهد شد.
اصفهان- رئیس اداره رفاه و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: شرایط ارائه وام ۳۰۰ میلیون ریالی با نرخ سود ۱۲ درصد به هفت هزار نفر از فرهنگیان فراهم شده است.
۷۰هزار دلار در فدراسیون قبلی بسکتبال گم شد!
با در نظر گرفتن حداقل ۲۵۰ هزار دلار انتقال سرمایه از سوی ایرانیان به کانادا برای دریافت تابعیت دائم در این کشور و با در نظر گرفتن این موضوع که طی سال‌های ۲۰۱۳ تا ۲۰۲۱ تعداد ۷۶ هزار و ۳۸۱ ایرانی از کانادا تابعیت دائم دریافت کرده‌اند، میزان سرمایه‌گذاری ایرانی‌ها در این کشور به رقم عجیب ۱۹ میلیارد دلار می‌رسد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۱۱۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی‌شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
عضو هیات علمی دانشگاه الزهرا گفت: یک اقتصاد رفاقتی تشکیل داده اند که اعتبارات بانکی را بین دوستان و رفقا توزیع کنند. زمانیکه که احمدی نژاد بر سرکار آمد کل دیون بانکی ۱۲ هزار میلیارد تومان بود که در زمان رفتن او این رقم به ۲۶۰ هزار میلیارد تومان رسیده بود. همین پول‌های رفته به بحران اصلی بانکی در سال ۱۳۹۲ تبدیل شد. همین تفکر برای اینکه منابع غارت شده از بانک‌ها را جبران کند، نرخ ارز و سکه را افزایش داد. به روایتی ۷۶ تن و به روایت دیگری ۶۲ تن طلای کشور را آب کردند و به بانک‌ها دادند تا بتوانند با فروختن سکه‌ها به قیمت بالاتر، دزدی‌های صورت گرفته را جبران کنند.
داور ایرانی حاضر در جام جهانی ۷۶ هزار دلار از قضاوت در این رویداد درآمدزایی کرد.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۷۲ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۵ میلیون و ۴۷ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از صد تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۷۶ تن از ایشان وخیم است.
زوجین باید ۸۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری کنند که هزینه آن ۷۶ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود که همراه با هزینه ۱۵ میلیون و ۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله که برای آن باید ۱۶۰ ورق تسهیلات مسکن خریداری کنند، در مجموع باید ۹۱ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت کنند.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: برخی مناطق نیاز شدید به افزایش تعداد نماینده دارند، چراکه حوزه‌ای با ۷۰هزار نفر جمعیت یک نماینده در مجلس دارد و یک شهرستان با ۵۰۰هزار نفر نیز یک نماینده دارد.
در بازار قراردادهای آتی در هفته سوم مهر نزدیک ۷۶ هزار قرارداد به ارزش ۳۷۵ میلیارد تومان میان معامله گران دست به دست شد.
معاون تسهیلات و تجاری‌سازی صندوق نوآوری و شکوفایی از اختصاص ۷ هزار میلیارد ریال منابع برای اعطای تسهیلات به شرکت­های دانش بنیان صنعت برق خبر داد.
جمع آوری معتادان سطح شهر تهران از جمله مهمترین معضلات فرهنگی است که پایتخت را درگیر خود کرده است و جز عزم همگانی و همکاری تمامی نهادهای متولی با یکدیگر محقق نخواهد شد.
محمد حسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه عملیات امدادونجات در ۱۶۶۹ نقطه متاثر از سیل صورت گرفته است، گفت: ۱۶۷ شهرستان، ۱۳۰ شهر، ۱۳۸۶ روستا و ۱۵۳ محور مواصلاتی تحت سیل و آبگرفتگی قرار داشتند که عملیات امدادی در آن‌ها از سوی هلال احمر انجام شده است. در جریان این عملیات‌ها به ۶۱ هزار و ۱۲۷ نفر امدادرسانی شده و ۸۵۸۵ نفر اسکان اضطراری داده شدند. همچنین ۳۰۱۸ نفر نیز به نقاط امن منتقل شدند.
سری گوشی‌های آیفون ۱۴ یک ماژول پشتی فوق العاده بزرگ با پیکسل‌های زیاد دارد که با چشم غیر مسلح نیز قابل مشاهده است. دوربین گوشی‌های اپل همیشه نسبت به گوشی‌های دیگر از برتری قابل توجهی برخوردار بوده اند و تنها نقطه ضعف آنها نبود لنز اولترا تله فوتو می‌باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ