نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون علمی رئیس جمهور از برنامه معاونت برای ایجاد زیر ساخت های تولید انبوه دانش بنیان ها خبر داد و گفت: اجرای این برنامه تا یکی دو ماه آینده شروع می شود.
سمنان_ وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.
گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: نوع و تیراژ محصولات تولیدی براساس برنامه بازاریابی و فروش تعیین می شود و در سال جاری برنامه ای برای توقف تولید محصولی در دستور کار قرار ندارد.
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: افزایش و ارتقای فعالیت اعضای هیات علمی، جهت توسعه تولید علم در برنامه های معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت قرار دارد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران گفت: برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبردهای دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در راستای تحقق شعار سال بسته جدیدی برای رشد تولیدات محصولات دانش بنیان آماده کردیم و پیش بینی ما این است که رشد فروش ۱۰۰ همتی دانش بنیان ها را داشته باشیم.
رییس هیات مدیره ایران خودرو دیزل بر برنامه ریزی برای تحقق اهداف تولید و افزایش سهم بازار این شرکت تاکید کرد.
اهواز - رئیس سازمان شیلات ایران گفت: برنامه ریزی برای تولید بیش از ۴۰ هزار تن میگو در استان خوزستان انجام شده است.
وزیر صمت از انتشار برنامه رشد تولید و مهار تورم در وزارت صمت خبر داد و گفت: حاکمیت نباید با بخش خصوصی رقابت کند.
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از هدف‌گذاری افزایش ۴۰ درصدی تولید محصولات و برنامه های توسعه ای این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رجبی مشهدی،«تولید و تامین برق» را محور اصلی برنامه‌های وزارت نیرو برای عبور ازاوج مصرف تابستان عنوان کردو گفت: درکنار برنامه‌ریزی برای صرفه‌جویی۱۰۰۰مگاواتی دربخش اداری کشور،پیش‌بینی شده است.
وزیر صمت با بیان اینکه دو برنامه در مهار تورم و رشد تولید تهیه شده که به زودی منتشر و اجرایی خواهیم کرد، گفت: تولید ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو برای سال جاری قطعی است.
سخنگوی صنعت برق از برنامه‌ریزی برای افزایش ۷۷۰۰ مگاواتی تولید برق کشور به منطور عبور از تابستان ۱۴۰۲ بدون خاموشی خبر داد.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از هدف‌گذاری افزایش ۵۰ درصدی تولید در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: یکسری مسائل و مشکلات در حوزه مالیات، بیمه و بانک‌ها وجود دارد که حتماً باید برطرف شود تا بتوانیم بخش تولید را فعال کنیم.
ایران خودرو دیزل با تولید ۱۸۰۵۰ دستگاه انوع محصول تجاری در سال ۱۴۰۱، موفق شد رکورد تولید سالانه تاریخ خود که مربوط به سال ۱۳۸۷ بود را پشت سر بگذارد.
خاندوزی سخنگوی اقتصادی دولت گفت: انتظار می‌رود با وجود واردات و افزایش تولید، سال آینده مشکلی در عرضه خودرو نداشته باشیم
مدیرعامل ایران خودرو خراسان از برنامه تولید ۶۰ هزار دستگاه محصولات هایما در سال آینده خبر داد و گفت: ۱۰ هزار دستگاه از این برنامه به محصول جدید هایما 7X اختصاص دارد که براساس تقاضای بازار قابل افزایش است.
اگرچه وزارت صمت بر تولید ۱.۶ میلیون دستگاه خودرو برای امسال تاکید می کرد اما برآوردها حکایت از تولید ۱.۲ میلیون دستگاه تا پایان سال دارد که بیانگر عقب ماندگی ۳۰ درصدی نسبت به برنامه است.
مدیرعامل اتحادیه سراسری مرغداران مرغ تخم گذار گفت: سال گذشته یک میلیون و ۱۲۰ هزار تن تخم مرغ تولید شده بود که این رقم در سال جاری به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تن می‌رسد.
مدیرعامل شرکت تحقیقات، طراحی و تولید موتور ایران‌خودرو (ایپکو) ضمن تشریح سه گام توسعه‌ای در مسیر پوست‌اندازی موتور محصولات ایران‌خودرو، از آغاز تولید انبوه نسل نوین موتور EF7 تا پایان سال خبر داد.
مدیر عملیات فروش محصولات ایران خودرو، از افزایش برنامه‌های فروش محصول هایما مطابق با افزایش ظرفیت تولید این محصول در سایت خراسان خبر داد.
دیه و حبس مجازات قاتل مواد فروش

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ