به منظور برگزاری برنامه هایی چون جشن های شعبانیه، برای نخستین بار اعتبارات فرهنگی، مستقیما به ادارات کل ارتباطات استان های کشور اختصاص پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رشت- سرپرست معاونت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان از مرمت و بازسازی ساختمان تاریخی «نصرتیان» لنگرود خبر داد و گفت: این بنای تاریخی با اختصاص اعتبار ۳.۵ میلیارد ریال مرمت می‌شود.
زنگنه تاکید کرد: پیرو مصوبه کمیسیون تلفیق، مجلس دولت را مکلف کرد که لوایح و قوانین بودجه سنواتی به هیچ عنوان نباید مغایر با احکام دائمی کشور و همچنین قانون برنامه توسعه باشد.
با این اوصاف بخش وسیعی از اعتبارات سازمان صداوسیما که احتمالاً رقمی صدها میلیارد تومانی در سال را شامل می‌شود، به صورت متمرکز به این مرکز اختصاص خواهد یافت و یک رویه تولید یک دست و یکپارچه شکل خواهد گرفت؛ رویه‌ای که در چندین سال اخیر در وی او دی ها وجود دارد و یکی از دلایل موفقیت وی او دی‌ها در تولید آثار دارای کیفیت قابل قبول، همین تمرکز مدیریتی در تایید تولیدات و ارزیابی محصولات بوده است
رشت - مدیرکل میراث‌فرهنگی گیلان اختصاص اعتبار پنج میلیارد تومانی برای احیای کارگاه‌های صنایع‌دستی در شهرها و روستاهای جهانی خبر داد و گفت: تجهیز کارگاه‌های صنایع‌دستی در اولویت اداره کل است.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق اعتبارات در استان گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان‌، مازاد بر اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافته است.
معاون امور بین الملل دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی گفت: با توجه به ناچیز بودن میزان اعتبارات پژوهشی، باید اعتبارات پژوهشی که به دانشجویان اختصاص می یابد به صورت کاملا هدفمند باشد.
اهواز- معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده گفت: در قانون بودجه امسال، یک درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی کشور به امور زنان اختصاص می‌یابد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، با اعلام اینکه اختصاص یک درصد بودجه از اعتبارات دستگاه‌ها به حوزه زنان در مجلس مصوب شد، گفت: تمامی دستگاه‌های ‌اجرایی مکلف به اجرای این مصوبه هستند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (یکشنبه، ۱۴ اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، راس ساعت ۸ و ۰۹ دقیقه و با حضور ۱۹۳ نفر از نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه پرداختند.
کلیه دستگاه‌های ‌اجرایی مکلفند یک درصد از اعتبارات هزینه‌ای خود را در موضوعات مربوط به حوزه زنان از قبیل توانمندسازی زنان بی‌سرپرست، حمایت از فرزندآوری و مشاوره در حوزه خانواده هزینه کنند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بودجه سال آینده با اختصاص چهار همت سهم گازرسانی به روستاها و مناطق کوهستانی سردسیر و صعب‌العبور موافقت کردند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها در مجلس اظهارداشت: به تیم همراه رئیس جمهور در دور دوم سفر‌های استانی ریاست جمهوری تذکر می‌دهم اختصاص اعتبارات به پروژه‌ها با پیشرفت ۵۰ درصد فیزیکی یا ۷۰ درصد فیزیکی با رویکرد سفر‌های رئیس جمهور که با رویکرد محرومیت زدایی است در تضاد بوده، از رئیس جمهور و تیم همراه خواهش می‌کنم سرجمع اعتبارات با رویکرد محرومیت زدایی باشد تا بارقه‌های امید را متوجه استان‌های کمتر توسعه یافته کنیم.
تربت حیدریه ـ مدیرکل پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت: ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات تملک دارایی خراسان رضوی به پدافند غیرعامل اختصاص یافته است.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سال های قبل ملاک اختصاص اعتبارات، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
میامی- نماینده شاهرود و میامی در مجلس گفت: سابقاً ملاک اختصاص اعتبارات، مالیات ارزش افزوده به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها بر حسب جمعیت بود که در بودجه سال آتی به عدم توسعه یافتگی تغییر کرد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری گلستان از روند رو به رشد بیابانی شدن و وقوع ریزگرد در استان خبر داد و گفت: اعتبارات اختصاص یافته برای مقابله با این پدیده کافی نیست.
سمنان- وزیر آموزش و پرورش کابینه سیزدهم، گفت: اعتبار لازم در خصوص مدارس کانکسی بالای ۱۰ نفر در استان سمنان برای جمع‌آوری کامل این مدارس، اختصاص می‌یابد.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
عضو فراکسیون ورزش مجلس گفت: مجلس اعتبارات ویژه‌ای برای حمایت از جام جهانی در بودجه امسال به فدراسیون فوتبال اختصاص داد تا عوامل مختلف به تقویت تیم ملی کمک کنند.
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ما تمامی آسیب‌های اجتماعی را در بهزیستی می‌بینیم اما در زمان اختصاص بودجه, اعتبارات را به ردیف‌ها و محل‌های دیگر اختصاص می‌دهیم.
رودسر- مدیر جهاد کشاورزی گیلان با تأکید بر لزوم تقویت صنایع تبدیلی فندق با جذب سرمایه گذاران گفت: اعتبارات خوبی در زمینه صنایع تبدیلی و سایر خدمات کشاورزی اختصاص یافته است.
ابوترابی فرد گفت: امیدواریم مجلس و دولت منابع لازم را برای افزایش پوشش بیمه‌ای روستاییان و عشایر اختصاص دهند تا شاهد رشد صندوق روستاییان باشیم.
اراک- مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی استان مرکزی گفت: در سال جاری ۶۹۶ میلیارد ریال اعتبارات قرض الحسنه به مشاغل خانگی تخصیص یافته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ