مهاجم سابق استون‌ویلا و کارشناس برنامه تاک‌اسپورت که یورگن کلوپ اخیرا انتقادهای تندی از او کرده بود به سرمربی لیورپول پاسخ داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جنگ اوکراین علاوه بر درگیری‌های گسترده نظامی به صحنه تقابل اقتصادی روسیه و کشورهای غربی تبدیل شد.
جنگ اوکراین علاوه بر درگیری‌های گسترده نظامی به صحنه تقابل اقتصادی روسیه و کشورهای غربی تبدیل شد.
داوران تهرانی سه هفته اول را بدون ابلاغ پشت‌سر گذاشتند و گویا قرار شده برای هفته چهارم از قضاوت کناره‌گیری کنند!
رئال مادرید اجازه ورود دوربین‌های لالیگا به درون رختکن این تیم را نخواهد داد.
تلاش دو تیم در نیمه اول علیرغم موقعیت‌هایی که داشتند با تساوی بدون گل همراه شده است.
شاگردان دقیقی و فکری به دنبال کسب نخستین پیروزی فصل هستند.
درگیری میان نیروهای دو ژنرال یعنی عبدالفتاح البرهان فرمانده ارتش و محمد حمدان دقلو فرمانده نیروهای پشتیبانی سریع در کشور آفریقایی سودان با شدت تمام ادامه دارد.
مدافع تیم ملی گرجستان همچنان روی نیمکت این تیم در دومین بازی لیگ برتر حضور خواهد داشت تا شاهد دوئل غیرمستقیم مدافعان برای حضور ثابت در تیم ملی ایران باشد.
بنجامین پاوارد، مدافع فرانسوی بایرن مونیخ، تمام تلاشش را برای پیوستن به منچستریونایتد به کار خواهد گرفت.
اگر حفظ و حراست همه‌جانبه از اراضی کشاورزی در برنامه هفتم توسعه لحاظ نشود در آینده نه‌چندان دور با چالش جدی در حوزه امنیت غذایی روبه‌رو می‌شویم.
جنگ سیاسی در کشتی جهان بر سر روس‌ها
اطلاعیه سازمان لیگ پیرامون برگزاری نشست خبری، پیامی مهم را در خود داشت.
عمده مطالب روزنامه‌های ورزشی 17 مرداد به اخبار نقل و انتقالات اختصاص دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و در این هشت ماه مانده تا انتخابات، به نظر می‌رسد فضای سیاسی کشور، متاثر از جدال‌های لفظی دو طیف اصولگرا و اصلاح‌طلب پیرامون این انتخابات سرنوشت ساز باشد.
پارلمان مولداوی بی‌توجه به جنگ افروزی‌های کی یف، با تصویب بیانیه‌ ای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد؛ اقدامی که با واکنش قاطع مسکو واجه شد.
پارلمان مولداوی بی‌توجه به جنگ افروزی‌های کی یف، با تصویب بیانیه‌ ای عملیات ویژه نظامی روسیه در اوکراین را محکوم کرد؛ اقدامی که با واکنش قاطع مسکو واجه شد.
اعضای تیم‌های پرسپولیس و فولاد تصمیم گرفتند به جنگ لفظی پس از تقابل هفته گذشته‌شان ادامه ندهند.
اعضای تیم‌های پرسپولیس و فولاد تصمیم گرفتند به جنگ لفظی پس از تقابل هفته گذشته‌شان ادامه ندهند.
در این که شهردار حق دارد به دانشگاه برود تردیدی نیست، اما اتخاذ استراتژی جنگ لفظی و تکه پرانی به جای تعامل و گفتگو، بسیار عجیب است. همان‌قدر عجیب که در آلوده‌ترین روز‌های تهران، زاکانی، شهردار شهر به مصلح ارزی تبدیل شده و گفته است: «به مردم می‌گویم که به سراغ خرید دلار نروند، چون حتما قیمت دلار پایین می‌آید و در این زمینه این مردم هستند که متضرر می‌شوند.»
کی روش دستمزد چند ماه اخیرش را از مصری‌ها دریافت نکرد و به خاطر مطالباتش با مصری‌ها چندین بار وارد جنگ لفظی شد.
در اواسط نیمه دوم زمین خوردن شجاع خلیل زاده به زعم اروگوئه‌ای با اتلاف وقت همراه شد که درگیری لفظی چند لحظه ای را بین بازیکنان دو تیم شکل داد.
مدتی است که جنگ لفظی میان مقامات ترکیه و یونان شدت گرفته است، در همین راستا، چندی پیش رجب طیب اردوغان رییس جمهوری ترکیه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با شفیق جعفرویچ رییس شورای ریاست جمهوری بوسنی و هرزگوین در پاسخ به سوالی درخصوص احتمال حمله نظامی به یونان گفته بود:شاید این حمله یک شبه اتفاق بیفتد.
ژوزه مورینیو و مائوریتزیو ساری، سرمربیان رم و لاتزیو جنگ لفظی را از همین ابتدای فصل آغاز کرده اند.
در تفسیر روزنامه دولتی چینی "گلوبال تایمز" کارشناسان مانور اخیر چین را تمرینی برای "اتحاد مجدد چین و تایپه" ذکر کرده اند. در صورت وقوع یک درگیری نظامی این احتمال وجود دارد که برنامه‌های عملیاتی که در حال حاضر تمرین می‌شوند به طور مستقیم به عملیات رزمی تبدیل شوند. علیرغم این لفاظی ها، اکثر کارشناسان می‌گویند نه چین و نه ایالات متحده دست کم در کوتاه مدت خواستار جنگ در تایوان نیستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ